Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvad vil du bruge det til, udover at tilfredsstille din egen nysgerrighed ?

    Hvis der ikke er mange penge at rutte med vil du brokke dig.... hvis der er et stort overskud vil du også brokke dig

    Tror det er bedst at markedet ikke kender vores råderum
    Jeg villle blive klogere på hvorfor der handles som der gør ;-)

    Markedet er bedøvende ligeglade med hvad vores råderum er.
    Last edited by Magge; 21-07-2019, 08:40.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Jeg villle blive klogere på hvorfor der handles som der gør ;-)

      Markedet er bedøvende ligeglade med hvad vores råderum er.
      “Vrøvl, VI dikterer markedet og dets priser!”

      Ej - jeg ved hvad du mener, Online, og giver dig ret:

      Jeg går ud fra, at du mener det er bedst om feks de andre danske klubber ikke ved om vi har sat 5 eller 15 millioner af til indkøb, når vi sidder og skal forhandle et køb med feks SIF eller en anden dansk klub

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

        “Vrøvl, VI dikterer markedet og dets priser!”

        Ej - jeg ved hvad du mener, Online, og giver dig ret:

        Jeg går ud fra, at du mener det er bedst om feks de andre danske klubber ikke ved om vi har sat 5 eller 15 millioner af til indkøb, når vi sidder og skal forhandle et køb med feks SIF eller en anden dansk klub
        Lige netop

        Hvis markedet ved, at vi, sidst på vinduet, "desperat" leder efter en angriber og har eksempelvis 15 millioner til rådighed.... så kan jeg forestille mig, at mange spillere lige pludselig stiger til det leje

        Comment


          Der har været bud efter Alexander Ludwig i dette transfervindue.

          http://obstruktion.dk/ludwig-trodser...st-blive-i-ob/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Der har været bud efter Alexander Ludwig i dette transfervindue.

            http://obstruktion.dk/ludwig-trodser...st-blive-i-ob/
            Mon ikke Horsens gerne vil have ham retur - deres forsvar ligger i ruiner

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Der har været bud efter Alexander Ludwig i dette transfervindue.

              http://obstruktion.dk/ludwig-trodser...st-blive-i-ob/
              Hvis buddene havde været gode og spændende nok var han nok smuttet. Men som Kasper P fra Aab erfarede er det ikke nemt at komme til udlandet hvis man vil tage et skridt op. Tror sagtens man kan komme afsted. Det er bare sjældent sportsligt interessant

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

                Mon ikke Horsens gerne vil have ham retur - deres forsvar ligger i ruiner
                Kunne sagtens være de har budt 1 mill eller 2 ja. Tror dog ikke han vil tilbage

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Kunne sagtens være de har budt 1 mill eller 2 ja. Tror dog ikke han vil tilbage
                  Det vil han heller ikke kommentere på, så det er nok ret sikkert.
                  Der findes ikke et "step op" for Ludwig pt. det er han jo slet ikke god nok til, men det BURDE der gøre for Tverskov.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                    Nogle, der kender ham her? Er det noget vi kan bruge?
                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...oest-angriber/
                    Ser ham som sagt meget gerne i den stribede trøje. Tror han vil blomstre i klubben, hvor man ikke har en giga stor trup.

                    Burde kunne skifte for et "fornuftigt" beløb (2 - 3 millioner) !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Det vil han heller ikke kommentere på, så det er nok ret sikkert.
                      Der findes ikke et "step op" for Ludwig pt. det er han jo slet ikke god nok til, men det BURDE der gøre for Tverskov.
                      Tverskov laver alt for mange uprovokerede fejl til at komme til en stor klub. Han kan måske klare sig på et belgisk hold fra nr 8 og ned. Han gjorde bestemt ikke god reklame for sig selv mod FCK.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Tverskov laver alt for mange uprovokerede fejl til at komme til en stor klub. Han kan måske klare sig på et belgisk hold fra nr 8 og ned. Han gjorde bestemt ikke god reklame for sig selv mod FCK.
                        Valget er vel - "Stjerne" i OB eller "Vandbærer" i en større klub

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Valget er vel - "Stjerne" i OB eller "Vandbærer" i en større klub
                          Eller bænken. Det er der de fleste danskere ender. Få erkender niveau forskellen mellem superligaen og udenlandske ligaer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Eller bænken. Det er der de fleste danskere ender. Få erkender niveau forskellen mellem superligaen og udenlandske ligaer.
                            Ja, og mange rynker på næsen, når nogle rykker til Tyrkiet (ved godt, der kan være lidt udfordringer med lønnen) eller Ukraine (Mikkel Duelund)... og siger det er et skridt ned / til siden i forhold til Superligaen... men de ligger trods alt klart foran Danmark og Holland på ranglisten.

                            https://www.uefa.com/memberassociati...ntry/#/yr/2019

                            De vil hellere til de større ligaer... men springet bliver i mine øjne større og større i øjeblikket. Synes eksempelvis den belgiske liga bliver bedre og bedre, hvor den danske desværre mere eller mindre står i stampe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Eller bænken. Det er der de fleste danskere ender. Få erkender niveau forskellen mellem superligaen og udenlandske ligaer.
                              Sidder de fleste på bænken ... er det noget du har noget dokumentation på, eller er det en fornemmelse?
                              Last edited by Entusiastens; 21-07-2019, 12:46.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Der har været bud efter Alexander Ludwig i dette transfervindue.

                                http://obstruktion.dk/ludwig-trodser...st-blive-i-ob/
                                Ærgerligt han ikke sagde ja. Hans niveau er ikke til en top 6 klub, som vi senest så i søndags.

                                Comment

                                Working...
                                X