Jeg villle blive klogere på hvorfor der handles som der gør ;-)
Markedet er bedøvende ligeglade med hvad vores råderum er.
“Vrøvl, VI dikterer markedet og dets priser!”
Ej - jeg ved hvad du mener, Online, og giver dig ret:
Jeg går ud fra, at du mener det er bedst om feks de andre danske klubber ikke ved om vi har sat 5 eller 15 millioner af til indkøb, når vi sidder og skal forhandle et køb med feks SIF eller en anden dansk klub
Ej - jeg ved hvad du mener, Online, og giver dig ret:
Jeg går ud fra, at du mener det er bedst om feks de andre danske klubber ikke ved om vi har sat 5 eller 15 millioner af til indkøb, når vi sidder og skal forhandle et køb med feks SIF eller en anden dansk klub
Lige netop
Hvis markedet ved, at vi, sidst på vinduet, "desperat" leder efter en angriber og har eksempelvis 15 millioner til rådighed.... så kan jeg forestille mig, at mange spillere lige pludselig stiger til det leje
Hvis buddene havde været gode og spændende nok var han nok smuttet. Men som Kasper P fra Aab erfarede er det ikke nemt at komme til udlandet hvis man vil tage et skridt op. Tror sagtens man kan komme afsted. Det er bare sjældent sportsligt interessant
Kunne sagtens være de har budt 1 mill eller 2 ja. Tror dog ikke han vil tilbage
Det vil han heller ikke kommentere på, så det er nok ret sikkert.
Der findes ikke et "step op" for Ludwig pt. det er han jo slet ikke god nok til, men det BURDE der gøre for Tverskov.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Det vil han heller ikke kommentere på, så det er nok ret sikkert.
Der findes ikke et "step op" for Ludwig pt. det er han jo slet ikke god nok til, men det BURDE der gøre for Tverskov.
Tverskov laver alt for mange uprovokerede fejl til at komme til en stor klub. Han kan måske klare sig på et belgisk hold fra nr 8 og ned. Han gjorde bestemt ikke god reklame for sig selv mod FCK.
Tverskov laver alt for mange uprovokerede fejl til at komme til en stor klub. Han kan måske klare sig på et belgisk hold fra nr 8 og ned. Han gjorde bestemt ikke god reklame for sig selv mod FCK.
Valget er vel - "Stjerne" i OB eller "Vandbærer" i en større klub
Eller bænken. Det er der de fleste danskere ender. Få erkender niveau forskellen mellem superligaen og udenlandske ligaer.
Ja, og mange rynker på næsen, når nogle rykker til Tyrkiet (ved godt, der kan være lidt udfordringer med lønnen) eller Ukraine (Mikkel Duelund)... og siger det er et skridt ned / til siden i forhold til Superligaen... men de ligger trods alt klart foran Danmark og Holland på ranglisten.
De vil hellere til de større ligaer... men springet bliver i mine øjne større og større i øjeblikket. Synes eksempelvis den belgiske liga bliver bedre og bedre, hvor den danske desværre mere eller mindre står i stampe.
Comment