Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nok ikke. Men jeg gætter på at det vil pynte gevaldigt alligevel. Specielt hvis man også har modtaget ca 15 mill for MJ i dette regnskab.
    Så bliver det ikke fodbold delen i 2019 der kører med underskud ihvertfald
    Nej mon ikke vi kan komme ud med et minus på 6-10 mill.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Nej mon ikke vi kan komme ud med et minus på 6-10 mill.
      Ikke i OB alene med en CE transfer her til sommer. I OSE er det meget muligt

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...re-fcm-stopper

        Ikke dårligt af SønderjyskE, ham ville jeg ikke have været ked af at se i OB. Fynbo tilmed.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...re-fcm-stopper

          Ikke dårligt af SønderjyskE, ham ville jeg ikke have været ked af at se i OB. Fynbo tilmed.
          Syntes faktisk det er vildt godt set og hentet. Han er jo lidt en Tingager type. Spillede jo også kampe for Darmstadt, for så at ryge i kulden. Husker ham som en rigtig god spiller. Helt på linie med dig, ham havde jeg gerne set, omend jeg hverken havde tænkt tanken, eller troet det var realistisk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

            Syntes faktisk det er vildt godt set og hentet. Han er jo lidt en Tingager type. Spillede jo også kampe for Darmstadt, for så at ryge i kulden. Husker ham som en rigtig god spiller. Helt på linie med dig, ham havde jeg gerne set, omend jeg hverken havde tænkt tanken, eller troet det var realistisk.
            Hvordan skulle det ikke være realistisk? Mener du han er for god?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Hvordan skulle det ikke være realistisk? Mener du han er for god?
              Nej. Var bare sikker på han havde gang i en karriere i udlandet.

              Comment


                Jeg kalder den lige..... Bendtner ....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                  Jeg kalder den lige..... Bendtner ....
                  Og jeg kalder den lige.. Not in a million years....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...re-fcm-stopper

                    Ikke dårligt af SønderjyskE, ham ville jeg ikke have været ked af at se i OB. Fynbo tilmed.
                    Det er jo forskellen på at have en.proaktiv direktør. JH kender få, og når han handler så er det for sent, som i BKs ankomst. Alle ved jo at AK og Fester, Helenius,samt KEP kun har navne, men ingen af den blev købt på vej op. Tværtimod har de toppet og AaBs fans skreg af grin over de mange spildte penge. JH skal væk før får vi ikke en trup med kvalitet på bane og bænk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...re-fcm-stopper

                      Ikke dårligt af SønderjyskE, ham ville jeg ikke have været ked af at se i OB. Fynbo tilmed.
                      Syntes faktisk ikke at han var noget specielt dengang. Så det gør mig ikke det store..

                      Men det er da træls som en hungrende OB fan at en konkurrent som SdJ allerede er ved at hente spiller nr 3 og rygterne flyver rundt omkring andre klubber.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                        Jeg kalder den lige..... Bendtner ....
                        Og Bille. De skuder og banker os til Europa, ja ja...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Fremragende blog-indlæg af Martin Davidsen /SfÅ:
                          http://obstemmer.dk/blog-ob-boer-bev...gernes-saeson/
                          Barrett åbenbart tæt på forlængelsen, Tverskov vel også interesseret, det går vel om økonomien.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Bjørn Paulsen er lige rykket ned i 3. Bundesliga... han har fortid med JM

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Fremragende blog-indlæg af Martin Davidsen /SfÅ:
                              http://obstemmer.dk/blog-ob-boer-bev...gernes-saeson/
                              Barrett åbenbart tæt på forlængelsen, Tverskov vel også interesseret, det går vel om økonomien.
                              Dejligt blok indlæg. Han har skrevet de fleste af mine OB tanker ned på papir og man håber sådan at JH eller NT vil læse det så de ikke er i tvivl om de ting vi fans går og funderer over..
                              Lækkert med Barret men Tverskov er den absolut den vigtigste. Giv ham hvad han vil have...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Bjørn Paulsen er lige rykket ned i 3. Bundesliga... han har fortid med JM
                                Hvor på banen i nuværende 3-5-2 og 3-4-3 ville du bruge ham med de spillere vi allerede har?
                                Han er nok dyr og jeg vil meget hellere bruge transfer pengene på offensive spillere og forlænge med dem vi har i defensiven.

                                Comment

                                Working...
                                X