Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Synes det er helt rigtigt at forlænge.

    Dels fordi det er smart at have en spiller som ham, der kan spille alle positioner i forsvaret uden at falde igennem. Men mere fordi jeg bare godt kan lide Oliver Lund som spillertype. Han kan helt bestemt have sine koncentrationssvigt - både offensivt og defensivt - men den fysik og tænding han spiler med er bare fedt at se på. Især på stadion. Noget vi til tider har savnet på holdet.

    Så længe han leverer den kan jeg godt leve med de fejl han evt. skulle lave.

    Comment


      Glæder migmeget at Oliver fortsætter i klubben.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Lige så utilfreds jeg var da vi hentede ham tilbage i vinters, lige så tilfreds er jeg med forlængelsen ovenpå et flot forår.

        Comment


          Endnu en dejlig nyhed!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Lige så utilfreds jeg var da vi hentede ham tilbage i vinters, lige så tilfreds er jeg med forlængelsen ovenpå et flot forår.
            Jeg var ligeledes enormt skeptisk,da vi signede Lund. Men det er stærkt at gå fra bænken i Lyngby, og så levere sådan en præstation. Bifalder hermed forlængelsen. Dog er der stadig fejl der skal minimeres.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Så lad mig være den sure gamle mand her: Oliver er ok som sub - nogle gange, og OB kan naturligvis ikke kun have lutter stjerner i truppen. Men det er ikke ligefrem nogen super-signing, og jeg undres på, hvorfor der ikke er en ung spiller, der kan have den back-up plads, så vi kan begynde at få spilletid til næste i rækken. Men en sympatisk fyr, helt sikkert.

              Comment


                Han har bare en fed vindervilje. Fuldt fortjent han har fået yderligere 2 år. Han har gjort det godt, selv om der sker fejl.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Så lad mig være den sure gamle mand her: Oliver er ok som sub - nogle gange, og OB kan naturligvis ikke kun have lutter stjerner i truppen. Men det er ikke ligefrem nogen super-signing, og jeg undres på, hvorfor der ikke er en ung spiller, der kan have den back-up plads, så vi kan begynde at få spilletid til næste i rækken. Men en sympatisk fyr, helt sikkert.
                  Synes det taler meget for Oliver at han kan spille ALLE positioner i forsvaret. Det gør ham særlig værdifuld i en trup. Han har erfaring og er bare vildt i hensigt af vilje og indsats.
                  Håber vi kan holde fast i Grubbe (eller henter en ung talent for backpositionen som erstatning hvis han skulle skifte). Så vi har med Grubbe og Obbekjær to unge som kan opbygges mens vi har Oliver som sikkerhed og altmuligtmand.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Så lad mig være den sure gamle mand her: Oliver er ok som sub - nogle gange, og OB kan naturligvis ikke kun have lutter stjerner i truppen. Men det er ikke ligefrem nogen super-signing, og jeg undres på, hvorfor der ikke er en ung spiller, der kan have den back-up plads, så vi kan begynde at få spilletid til næste i rækken. Men en sympatisk fyr, helt sikkert.
                    Vi skal helt til U17 før der viser sig noget potentiale. Og der går lige et par år inden Brems er klar måske. Så det passer fint

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Jeg var ligeledes enormt skeptisk,da vi signede Lund. Men det er stærkt at gå fra bænken i Lyngby, og så levere sådan en præstation. Bifalder hermed forlængelsen. Dog er der stadig fejl der skal minimeres.
                      Meget enig. Mvh pnl

                      Comment


                        Jeg er helt enig i at en forlængelse med Tverskov ville have stor betydning for OB, men jeg er overrasket over støtten til Oliver Lund, han har altså begået et væld af fejl og så kan i måske lide ham p.g.a. indstillingen, men er det ikke vigtigere om det han kan samlet set holder, i foråret vil jeg mene at han har vist at det gør det ikke.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Jeg er helt enig i at en forlængelse med Tverskov ville have stor betydning for OB, men jeg er overrasket over støtten til Oliver Lund, han har altså begået et væld af fejl og så kan i måske lide ham p.g.a. indstillingen, men er det ikke vigtigere om det han kan samlet set holder, i foråret vil jeg mene at han har vist at det gør det ikke.
                          Jeg er ikke i skyerne over Lund. Men han har vist sig som en firmaets mand og jeg ved at han ryger på bænken når alle er klar engang. Det var en nem og forholdsvis billig løsning for at få dækket begge back pladser som gerne skulle frigive lønkroner til den sidste 1/3 af banen.

                          På dette grundlag syntes jeg en forlængelse er fornuftig. Men helt tryg ved ham bliver jeg aldrig i nærheden af egen mål

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jeg er helt enig i at en forlængelse med Tverskov ville have stor betydning for OB, men jeg er overrasket over støtten til Oliver Lund, han har altså begået et væld af fejl og så kan i måske lide ham p.g.a. indstillingen, men er det ikke vigtigere om det han kan samlet set holder, i foråret vil jeg mene at han har vist at det gør det ikke.
                            For en gang skyld enig. Lund begår faktisk mange fejl, og har kostet. Men han har dog været bedre end jeg havde frygtet, og så er hans indstilling absolut værd at rose, og så er han fleksibel. Så en fin back-up, men håber ikke han er tiltænkt mere end den rolle.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jeg er helt enig i at en forlængelse med Tverskov ville have stor betydning for OB, men jeg er overrasket over støtten til Oliver Lund, han har altså begået et væld af fejl og så kan i måske lide ham p.g.a. indstillingen, men er det ikke vigtigere om det han kan samlet set holder, i foråret vil jeg mene at han har vist at det gør det ikke.
                              Jeg vil tværtimod sige at han netop har vist at han holder som en rigtig fin backup, der kan dække af på flere pladser på et rimeligt niveau. Han laver for mange fejl, men det kan jeg leve med for en fleksibel backup-spiller, der giver sig 110% hver gang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Så lad mig være den sure gamle mand her: Oliver er ok som sub - nogle gange, og OB kan naturligvis ikke kun have lutter stjerner i truppen. Men det er ikke ligefrem nogen super-signing, og jeg undres på, hvorfor der ikke er en ung spiller, der kan have den back-up plads, så vi kan begynde at få spilletid til næste i rækken. Men en sympatisk fyr, helt sikkert.
                                For mig er der altid en ubalance imellem at hylde en spiller for en god indstilling, når den samme spiller har mangler, der gør ham til en risiko i stort set hver eneste kamp. "Han koster eller er ved at koste et mål i hver anden kamp, men for filan han går til dén"

                                Men denne forlængelse var fuldt ud logisk - og han har været betydeligt bedre end frygtet. Jeg støtter det op. Hopper ikke jublende rundt som andre.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X