Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oliver Lund er rigtig glad for sin forlængelse med OB, og han håber på, at flere af profilerne vil følge trop.

    http://obstruktion.dk/oliver-lund-vi...odt-kompromis/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg er ikke i skyerne over Lund. Men han har vist sig som en firmaets mand og jeg ved at han ryger på bænken når alle er klar engang. Det var en nem og forholdsvis billig løsning for at få dækket begge back pladser som gerne skulle frigive lønkroner til den sidste 1/3 af banen.

      På dette grundlag syntes jeg en forlængelse er fornuftig. Men helt tryg ved ham bliver jeg aldrig i nærheden af egen mål
      Det kan jeg bedre forstå, jeg tror bare ikke fejlene stopper ... det er klart at reserverne ikke kan være fremragende.
      Var jeg fan havde jeg nok kaldt på en yngre spiller i fremgang.

      Men vildt hvis der forlænges med Tverskov og i får noget offensivt ind, så lægger det altså op til at i vil kunne klare jer irriterende godt næste år også 3-6 :D ... men det afhænger meget af målmandsposten, den ser skrøbelig ud i mine øjne.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

        Jeg vil tværtimod sige at han netop har vist at han holder som en rigtig fin backup, der kan dække af på flere pladser på et rimeligt niveau. Han laver for mange fejl, men det kan jeg leve med for en fleksibel backup-spiller, der giver sig 110% hver gang.
        I det lys forstår jeg det bedre, men var det min klub ville jeg foretrække en spiller i udvikling, det er der mere perspektiv i og ja de er sværere at få.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          I det lys forstår jeg det bedre, men var det min klub ville jeg foretrække en spiller i udvikling, det er der mere perspektiv i og ja de er sværere at få.
          Men unge spillere skal spille for at udvikle sig. Og unge spillere dækker sjældent hele back kæden. Med Lund ved man hvad man får og han piver ikke over at sidde på bænken.
          Synes han er en fin gardering i en klub af OBs størrelse.

          Comment


            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-storm/7646329
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Han er sympatisk og en god fighter. Desværre med alt for mange fejl, så ser ham nødig i bagkæden. Han er vel nærmest vores næst farligste spiller pt, men det siger ko også en del om angriberne

              Comment


                Jeg er vild med OL's attitude og kontante spillestil, men det MÅ ikke være tanken, at han skal være en bærende del af start 11'eren. Han er en fremragende trup-spiller og stensikkert også en fantastisk spiller at have i omklædningsrum og til træning, men han er alltså ikke en top 3, 6 eller 10 spiller på nogen pladser. Jeg forstår til dels hypen fordi han har haft nogle vilde aktioner og han er hvem han er, men det er også dét...

                Comment


                  Fantastisk person. Håber han ligger lidt af de graverende fejl på hylden og får sig en fantastisk karriere i OB

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Fantastisk person. Håber han ligger lidt af de graverende fejl på hylden og får sig en fantastisk karriere i OB
                    Hvis han kan halvere sine fejl ville det være lige før han er fast starter hver gang. Men allerede nu er han en stærk trupspiller.
                    Herlig fyr og type.

                    Comment


                      Jeg er ikke på en OL fatwa, for jeg kan rigtig godt lide ham, men ærligt - kunne i se ham på bare ét af de andre top 6 hold? For slet ikke at sige top 4, som må være målet? Jeg synes, vi sætter ambitionerne alt alt for lavt. Han er slet ikke dygtig nok på bolden eller i taktisk forståelse. Men enig. Forhåbentlig kan han udvikle sig og jeg har før taget fejl :-D

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Hvis han kan halvere sine fejl ville det være lige før han er fast starter hver gang. Men allerede nu er han en stærk trupspiller.
                        Herlig fyr og type.
                        Herlig fyr og type ja , men noget af en “ russisk roulette” spiller i forsvaret.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Herlig fyr og type ja , men noget af en “ russisk roulette” spiller i forsvaret.
                          Enig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                            Jeg er ikke på en OL fatwa, for jeg kan rigtig godt lide ham, men ærligt - kunne i se ham på bare ét af de andre top 6 hold? For slet ikke at sige top 4, som må være målet? Jeg synes, vi sætter ambitionerne alt alt for lavt. Han er slet ikke dygtig nok på bolden eller i taktisk forståelse. Men enig. Forhåbentlig kan han udvikle sig og jeg har før taget fejl :-D
                            Kan da sagtens se ham på et Esbjerg hold. Der er sandt for dyden ikke meget kvalitet på deres hold.. Men de har en dygtig træner.

                            Comment


                              Jeg synes virkelig at han spillede godt i de 2 sidste kampe han fik. Stort set ingen fejl, og scorer 2 mål. Belønningen er bænken mod Brøndby.

                              Tverskov laver mindst lige så mange fejl og boldtab. Ikke dermed sagt at Tverskov er dårlig og skal af holdet. Men se på Oliver Lund ligesom på Tverskov.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Kan da sagtens se ham på et Esbjerg hold. Der er sandt for dyden ikke meget kvalitet på deres hold.. Men de har en dygtig træner.
                                Den har vi også. :-)
                                Og kan kun sige igen: er meget glad at vi (og ikke Esbjerg) har Oliver i truppen..
                                Han præsterede rigtig godt på banen. Går altid forrest og med en mentalitet som helt sikker har også betydning i omklædningsrum.
                                Og kan bruges på alle steder på banen fra forsvaret til angriber, (måske ikke som målmand, det skal vi nok prøve).
                                Selvom vi beklagede en mangel af ambitioner hos OB med Oliver som eneste vintertransfer: det var en rigtig, rigtig god transfer.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X