Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Oliver Christensen
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja jeg hørte det hele.
OB over Herta
Vinde VM med DK over mesterskabet med Herta
Så jeg holder fast i min påstandYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja jeg hørte det hele.
OB over Herta
Vinde VM med DK over mesterskabet med Herta
Så jeg holder fast i min påstand
- Likes 4
Comment
-
Herligt interview. Og toppoint for ærlighed. Som i fremhæver, vil man hellere hører det, end en der kysser logoet efter 2 kampe. Eneste lille bommert, var den lange pause da spørgsmålet var rød/hvid eller Blå/hvid. Ved ikke om han tænkte på DK, men Både OB og Hertha er blå hvide, og de røde/hvide er vi ikke vilde med i Berlin:-)
Comment
-
Ved godt det er lidt OT, men Gribben fra Kerteminde mod Rønnow i et Berlinbrag om et øjeblik... det er da episk
Men selvfølgelig ikke på dansk TV, da de foretrækker eksempelvis Newcastle mod Nottingham F. / Wolfsburg mod Werder Bremen i stedet for (nok FCK-effekten, Wind mod Stage)Last edited by Online; 06-08-2022, 14:28.
- Likes 2
Comment
-
Så episk blev det så heller ikke - han ser nu ikke meget skarpere ud end HC på de tre mål, der går ind....
Union Remains King of the Capital | Union Berlin - Hertha Berlin 3-1 | All Goals | MD 1 – BuLi 22/23 - YouTube
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægSå episk blev det så heller ikke - han ser nu ikke meget skarpere ud end HC på de tre mål, der går ind....
Union Remains King of the Capital | Union Berlin - Hertha Berlin 3-1 | All Goals | MD 1 – BuLi 22/23 - YouTube"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Ahr.. på de to første er han ikke hurtig nok men den sidste ser skidt ud .. hvad siger pressen dernede?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægSå episk blev det så heller ikke - han ser nu ikke meget skarpere ud end HC på de tre mål, der går ind....
Union Remains King of the Capital | Union Berlin - Hertha Berlin 3-1 | All Goals | MD 1 – BuLi 22/23 - YouTube"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Union Remains King of the Capital | Union Berlin - Hertha Berlin 3-1 | All Goals | MD 1 – BuLi 22/23 - YouTube
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Men han havde flere rigtig gode redninger. Målmsnden er ikke problemet i Hertha, problemet ligger ved de ti foran ham.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment