Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han pleaser dem sgu ikke dernede med det de helst vil høre
    Han gør der på sådan en sympatisk og ærlig måde at de vel kun kan værdsætte det. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ja jeg hørte det hele.

      OB over Herta
      Vinde VM med DK over mesterskabet med Herta

      Så jeg holder fast i min påstand
      Ligesom os efterspørger de autencitet i en fodboldverden fyldt med mundlort
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja jeg hørte det hele.

        OB over Herta
        Vinde VM med DK over mesterskabet med Herta

        Så jeg holder fast i min påstand
        Jamen du har ret! :) mente mere at det alligevel blev taget godt imod

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja jeg hørte det hele.

          OB over Herta
          Vinde VM med DK over mesterskabet med Herta

          Så jeg holder fast i min påstand
          Jeg tror det var kommentarene på youtube-videoen, han spurgte til. Der er der nemlig mange der er glade for hans ærlighed, kalder ham sympatisk, og i det hele taget virker meget hooked på ham. F. eks den her kommentar, der har fået 224 likes: "Endlich mal einer ehrlich mit Odense und nicht auf Krampf Hertha sagen, macht ihn sympatischer" eller den her med 202 likes: "Gut so,nicht geantwortet was Wir hören wollen,sondern was er denkt,gefällt mir!" Og så er der en masse, der håber, han er deres nye nummer1, nogle der kommenterer på, at på trods af, man ikke har set ham spille så meget, har man mærket ham i klubben på grund af hans glæde over sejre mm., flere der kommenterer på hans gode tysk efter et år, og et par stykker der kalder ham truppens nuværende lyspunkt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

            Jamen du har ret! :) mente mere at det alligevel blev taget godt imod
            Helt sikkert. Han slap godt fra det og valgte også dem “til” et par gange

            Comment


              Herligt interview. Og toppoint for ærlighed. Som i fremhæver, vil man hellere hører det, end en der kysser logoet efter 2 kampe. Eneste lille bommert, var den lange pause da spørgsmålet var rød/hvid eller Blå/hvid. Ved ikke om han tænkte på DK, men Både OB og Hertha er blå hvide, og de røde/hvide er vi ikke vilde med i Berlin:-)

              Comment


                Glædeligt at se OC på kassen i dag, og han har fået 1 tallet hvilket må indikere at der satses på ham.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Ved godt det er lidt OT, men Gribben fra Kerteminde mod Rønnow i et Berlinbrag om et øjeblik... det er da episk

                  Men selvfølgelig ikke på dansk TV, da de foretrækker eksempelvis Newcastle mod Nottingham F. / Wolfsburg mod Werder Bremen i stedet for (nok FCK-effekten, Wind mod Stage)
                  Last edited by Online; 06-08-2022, 14:28.

                  Comment


                    Så episk blev det så heller ikke - han ser nu ikke meget skarpere ud end HC på de tre mål, der går ind....

                    Union Remains King of the Capital | Union Berlin - Hertha Berlin 3-1 | All Goals | MD 1 – BuLi 22/23 - YouTube

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Så episk blev det så heller ikke - han ser nu ikke meget skarpere ud end HC på de tre mål, der går ind....

                      Union Remains King of the Capital | Union Berlin - Hertha Berlin 3-1 | All Goals | MD 1 – BuLi 22/23 - YouTube
                      Ahr.. på de to første er han ikke hurtig nok men den sidste ser skidt ud .. hvad siger pressen dernede?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Ahr.. på de to første er han ikke hurtig nok men den sidste ser skidt ud .. hvad siger pressen dernede?
                        Kicker kommenterer ikke noget på de to første mål. Men er enig med dig om mål 3: "Christensen sah beim dritten Treffer, der nach Videobeweis doch gegeben wurde, zudem nicht gut aus."

                        Comment


                          Har læst mig til, at han udover målene skulle have spillet en god kamp. Men nej, isoleret set ser han ikke rigtigt god på nogen af dem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Så episk blev det så heller ikke - han ser nu ikke meget skarpere ud end HC på de tre mål, der går ind....

                            Union Remains King of the Capital | Union Berlin - Hertha Berlin 3-1 | All Goals | MD 1 – BuLi 22/23 - YouTube
                            Men han havde flere rigtig gode redninger. Målmsnden er ikke problemet i Hertha, problemet ligger ved de ti foran ham.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Så episk blev det så heller ikke - han ser nu ikke meget skarpere ud end HC på de tre mål, der går ind....

                              Union Remains King of the Capital | Union Berlin - Hertha Berlin 3-1 | All Goals | MD 1 – BuLi 22/23 - YouTube
                              Nej det må man sig. Især det sidste mål er skidt. Men op på hesten igen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Men han havde flere rigtig gode redninger. Målmsnden er ikke problemet i Hertha, problemet ligger ved de ti foran ham.
                                Det er et problem når han lader de 3 mål gå ind og så bliver målmanden jo en del af problemet.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X