Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg kan da lige give et par indspark om hans indsats, set fra gæsteblokken. Først, vil jeg sige til Andlox, at jeg bestemt syntes Hertha præsenterede sig som et BL hold, og netop viste forskellen, trods et hav af skader. De pressede HSV højt fra start, hvilket gav initiativet, målet, og mange gode chancer. Generelt var HSV helt væk, og det var nærmere 3-0 end 2-1. Vanvittig stemning og intensitet, i begge lejre.

    Gribben stod ekstremt sikkert. Meget rolig i alle facetter. Spillet med fødderne virkede markant forbedret, og udspark sad hvor de skulle. To gange er han ude i boksen og kommer højest blandt mange spillere, og får bokset væk. Han har en fin redning i anden halvleg. Men ellers er det mere hvor han læser spillet godt. Kommer godt ud af boksen til en bold. Har mange gode indgreb på høje bolde. I slutningen var han nede og ligge 3-4 gange, efter at have grebet bolden, for at tage tid. Det var Kaufmann lidt utilfreds med på et tidspunkt, så der var lige lidt dansker gøgl. Jeg kan berette, at hver gang Gribben greb, så jublede hele sektionen. Folk omkring os, virkede meget glade for ham, og hans udstråling. Da kampen blev fløjtet af, gik OC helt amok, første mand foran kurven. Han virkede meget vellidt, og også lidt ADHD agtigt, da han fløj rundt, smed trøjen og fleksede vaskebrættet ala Ronaldo. Men man kunne se at det betød ekstremt meget for ham.
    Alt i alt, en sikker og rolig kamp, hvor han ikke blev testet så voldsomt.
    Fremtiden er svær at spå om. Jeg tror ikke at Schwolow kommer tilbage i kassen. Jarstein ryger også. Men Lotka bliver muligvis i Berlin, da der vist er en klausul i den kontrakt han lavede med Dortmund u23. Efter det her, kunne OC dog godt stå på spring. Tror ikke Hertha nødvendigvis bruger penge på den post, da både OC, og især Lotka har vist høj klasse. Men vigtigt at OC fik vist, at man kan stole på ham i fremtiden. Det ser ikke sort ud længere, hverken for OC eller for Hertha, SKØNT:-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Jeg kan da lige give et par indspark om hans indsats, set fra gæsteblokken. Først, vil jeg sige til Andlox, at jeg bestemt syntes Hertha præsenterede sig som et BL hold, og netop viste forskellen, trods et hav af skader. De pressede HSV højt fra start, hvilket gav initiativet, målet, og mange gode chancer. Generelt var HSV helt væk, og det var nærmere 3-0 end 2-1. Vanvittig stemning og intensitet, i begge lejre.

      Gribben stod ekstremt sikkert. Meget rolig i alle facetter. Spillet med fødderne virkede markant forbedret, og udspark sad hvor de skulle. To gange er han ude i boksen og kommer højest blandt mange spillere, og får bokset væk. Han har en fin redning i anden halvleg. Men ellers er det mere hvor han læser spillet godt. Kommer godt ud af boksen til en bold. Har mange gode indgreb på høje bolde. I slutningen var han nede og ligge 3-4 gange, efter at have grebet bolden, for at tage tid. Det var Kaufmann lidt utilfreds med på et tidspunkt, så der var lige lidt dansker gøgl. Jeg kan berette, at hver gang Gribben greb, så jublede hele sektionen. Folk omkring os, virkede meget glade for ham, og hans udstråling. Da kampen blev fløjtet af, gik OC helt amok, første mand foran kurven. Han virkede meget vellidt, og også lidt ADHD agtigt, da han fløj rundt, smed trøjen og fleksede vaskebrættet ala Ronaldo. Men man kunne se at det betød ekstremt meget for ham.
      Alt i alt, en sikker og rolig kamp, hvor han ikke blev testet så voldsomt.
      Fremtiden er svær at spå om. Jeg tror ikke at Schwolow kommer tilbage i kassen. Jarstein ryger også. Men Lotka bliver muligvis i Berlin, da der vist er en klausul i den kontrakt han lavede med Dortmund u23. Efter det her, kunne OC dog godt stå på spring. Tror ikke Hertha nødvendigvis bruger penge på den post, da både OC, og især Lotka har vist høj klasse. Men vigtigt at OC fik vist, at man kan stole på ham i fremtiden. Det ser ikke sort ud længere, hverken for OC eller for Hertha, SKØNT:-)
      Ifølge et Fabrizio Romano tweet fra her til aften skulle kontrakten med Dortmund være underskrevet og klar til at blive offentliggjort meget snart.

      Comment


        Bobic siger at de gå med Oliver som 1. målmand i den kommende sæson!
        https://www.sportbuzzer.de/artikel/h...box=1655731752
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Bobic siger at de gå med Oliver som 1. målmand i den kommende sæson!
          https://www.sportbuzzer.de/artikel/h...box=1655731752

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Bobic siger at de gå med Oliver som 1. målmand i den kommende sæson!
            https://www.sportbuzzer.de/artikel/h...box=1655731752

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Bobic siger at de gå med Oliver som 1. målmand i den kommende sæson!
              https://www.sportbuzzer.de/artikel/h...box=1655731752

              Comment


                Lidt mere om det fra Fyens:
                https://fyens.dk/artikel/s%C3%A5-er-...-nummer-et?rss
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Man kan.vel sige at Gribben greb chancen med de to relegationskampe. :-)
                  Det var også dybt imponerende med hvilken udstråling og coolness han stod debut i sådan en situation i så vigtige kampe. Ud over de "umiddelbare" målmandsevner han har er det sikker den mentale styrke som kvalificerer ham at spille på højeste niveau og lover en kæmpe karriere for ham - som skulle selvfølgelig slutte én dag i OB.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Fedt hvis OC lige kunne blive fast målmand så vi kunne få udløst lidt bonusser samt vise omverden at OB spillere også kan klare sig i større ligaer

                    Comment


                      Man kan da kun holde af den dreng. https://youtu.be/S-6EN2A1Okg
                      " ODENSE BK oder HERTHA " Dejligt svar Oliver.
                      Last edited by sinus; 21-06-2022, 20:20.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Man kan da kun holde af den dreng. https://youtu.be/S-6EN2A1Okg
                        " ODENSE BK oder HERTHA " Dejligt svar Oliver.
                        Han pleaser dem sgu ikke dernede med det de helst vil høre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Man kan da kun holde af den dreng. https://youtu.be/S-6EN2A1Okg
                          " ODENSE BK oder HERTHA " Dejligt svar Oliver.
                          Verdensklasse! Bare verdensklasse! OB er Olivers klub!!!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Han pleaser dem sgu ikke dernede med det de helst vil høre
                            Har du set kommentarende? Det virker faktisk som om det er det de helst vil høre :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Man kan da kun holde af den dreng. https://youtu.be/S-6EN2A1Okg
                              " ODENSE BK oder HERTHA " Dejligt svar Oliver.
                              Han er bare en dejlig dreng. Godt at høre ham tage det tyske sprog til sig. Mon ikke fansene værdsætter ærligheden; det ville jeg gøre!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                                Har du set kommentarende? Det virker faktisk som om det er det de helst vil høre :-)
                                Ja jeg hørte det hele.

                                OB over Herta
                                Vinde VM med DK over mesterskabet med Herta

                                Så jeg holder fast i min påstand

                                Comment

                                Working...
                                X