Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superliga struktur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Der er jo slet ikke noget nedryknings "drame" i løbet af hele sæsonen... en streg at forholde sig til om man vil... Der er jo så selvfølgelig knækket(den nye nedrykningsstreg) allerede ved 6 pladsen, men hvor mange hold kan tillade sig at forvente top-6, altså feks. oprykkerne kommer jo meget tænkeligt til at løbe rundt hele efteråret velvidende at det bliver nedrykningspil uanset hvad der sker i næste kamp, det er da en tam fornemmelse af en art... spar krudtet til foråret...

    Vi kunne stille med et hold herinde fra Forum hele efteråret...
    Jeg vil gerne spille højre fløj, så.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Der er jo slet ikke noget nedryknings "drame" i løbet af hele sæsonen... en streg at forholde sig til om man vil... Der er jo så selvfølgelig knækket(den nye nedrykningsstreg) allerede ved 6 pladsen, men hvor mange hold kan tillade sig at forvente top-6, altså feks. oprykkerne kommer jo meget tænkeligt til at løbe rundt hele efteråret velvidende at det bliver nedrykningspil uanset hvad der sker i næste kamp, det er da en tam fornemmelse af en art... spar krudtet til foråret...

      Vi kunne stille med et hold herinde fra Forum hele efteråret...
      det er nemlig problemet med et slutspil uanset om vi snakker medaljer eller nedrykning.....det handler kort sagt om at toppe på det rigtige tidspunkt. Det er klart at i og med man åbenbart får alle sine point med sig (modsat eks håndbold) så bliver det knap så udtalt at man "bare" skal toppe til sidst. Men netop fordi man ikke halvere point eller lign. så mister selve ideen om et slutspil sin berettigelse (i min optik) Ideen skulle jo være at selv nr. 6 kan gå hen og blive mestre. Igen for at sammenligne med håndbold - nr 1 og 2 får to point med videre 3,4 et point og resten får ingen point - dvs der er en fordel men ikke en fordel som ikke kan indhentes.
      Havde man nu stoppet denne sæson efter 22 runder så var AAB kommet med i et medalje spil som nr 6. med 31 point. Og 22 point op til FCM på 1. pladsen......kan godt se DET er spændende.

      Igen jeg er på ingen måde for et slutspil......men syntes faktisk de er ved at sætte sig mellem to stole lige nu. Vil de have slutspil så må de sgu gå hele vejen og mindske den fordel som nr 1 evt måtte have - så nr 6 også har noget at spille for.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        OMG...

        Så... det.. øhm.. og så en i mente.. men er der ganget med pi eller skal det ikke gøres? Måske også..

        Ok, jeg er forvirret. Det er godt nok indviklet. Jeg vil hellere forklare offsidereglen i alle detaljer, end jeg vil forklare det der. Og den anden model? Balls..

        Det kan måske ende med, at jeg skal opdyrke min interesse for Premier League til det niveau det var på tidligere. Eller begynde at dyrke mine gamle lokale hold, Avedøre og Hvidovre intensivt - medmindre de laver samme hejs med 2. division / Danmarksserien (det er selvfølgelig en stakket frist, når mægtige Hvidovre igen buldrer gennem rækkerne...).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Jeg vil gerne spille højre fløj, så.

          MvT
          Jeg står en ond højre back. Husk at komme med hjem, når modstanderen har bolden!

          Comment


            http://www.bt.dk/superligaen/superli...-venus-og-mars

            lidt mere om den nye struktur.....flere kampe giver flere penge?......ja måske - men det kræver jo også folk kommer på stadion og ikke er blevet skræmt væk af en uforståelig struktur

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              http://www.bt.dk/superligaen/superli...-venus-og-mars

              lidt mere om den nye struktur.....flere kampe giver flere penge?......ja måske - men det kræver jo også folk kommer på stadion og ikke er blevet skræmt væk af en uforståelig struktur
              Bare projektnavnene Venus og Mars får det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig. Stop det. Nu.

              Comment


                Bryder mig heller ikke meget om hele idéen med, at nummer 3 ikke er sikker på europæisk... Kunne læse i går, at hollænderne forventer, at DK hurtigt bevæger sig op af ranglisten igen (på grund af deres struktur, selvfølgelig. :-) ), så vi får plads nummer 15 igen.

                Det vil selvfølgelig betyde CL-kval til 1 og 2 samt EL til pokalvinder og nummer 3, mens nummer 4 så skal spille playoff... men...
                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Jeg vil gerne spille højre fløj, så.

                  MvT
                  Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                  Jeg står en ond højre back. Husk at komme med hjem, når modstanderen har bolden!
                  Er selv gammel keeper, ryggen bliver dog desværre nok ikke til flere tv-redninger, men jeg kalder den dovne af angriberne så...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    det er nemlig problemet med et slutspil uanset om vi snakker medaljer eller nedrykning.....det handler kort sagt om at toppe på det rigtige tidspunkt. Det er klart at i og med man åbenbart får alle sine point med sig (modsat eks håndbold) så bliver det knap så udtalt at man "bare" skal toppe til sidst. Men netop fordi man ikke halvere point eller lign. så mister selve ideen om et slutspil sin berettigelse (i min optik) Ideen skulle jo være at selv nr. 6 kan gå hen og blive mestre. Igen for at sammenligne med håndbold - nr 1 og 2 får to point med videre 3,4 et point og resten får ingen point - dvs der er en fordel men ikke en fordel som ikke kan indhentes.
                    Havde man nu stoppet denne sæson efter 22 runder så var AAB kommet med i et medalje spil som nr 6. med 31 point. Og 22 point op til FCM på 1. pladsen......kan godt se DET er spændende.

                    Igen jeg er på ingen måde for et slutspil......men syntes faktisk de er ved at sætte sig mellem to stole lige nu. Vil de have slutspil så må de sgu gå hele vejen og mindske den fordel som nr 1 evt måtte have - så nr 6 også har noget at spille for.
                    Det har du selvfølgelig en pointe i, det ville også være mærkeligt hvis efteråret bare var til pynt, men jo, synes også der er lagt op til flere ligegyldige kampe, og mere "spekuleren" i hvad der kan være bedst... Jeg ved selvfølgelig ikke hvad der økonomisk bliver af forskel på 5-6-7-8 pladsen, men der kunne da godt opstå den situation at 6-7 pladsen er langt foran 8 pladsen, så det med henblik på Europa giver mest idé at gå efter 7 pladsen... og hvis ikke fordi de er langt foran 8 pladsen, så i stedet fordi hold længere nede er for langt bagefter... 7. pladsen kommer i gruppe med nr. chok...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      http://www.bt.dk/superligaen/superli...-venus-og-mars

                      lidt mere om den nye struktur.....flere kampe giver flere penge?......ja måske - men det kræver jo også folk kommer på stadion og ikke er blevet skræmt væk af en uforståelig struktur
                      Mon ikke at flere kampe kunne give flere tv penge på sigt i en ny aftale

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                        Bare projektnavnene Venus og Mars får det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig. Stop det. Nu.
                        Anus og farce?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Jeg står en ond højre back. Husk at komme med hjem, når modstanderen har bolden!
                          Jeg har lært af de bedste. Har studeret alle defensive løb af Emil Larsen og Mario Balotelli.

                          Kan jeg forvente nogle onde overlap, tykke?

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Jeg har lært af de bedste. Har studeret alle defensive løb af Emil Larsen og Mario Balotelli.

                            Kan jeg forvente nogle onde overlap, tykke?

                            MvT
                            Rolig med den defensive mentalitet, du skal egentlig bare sørge for at serve bolde ind i feltet til mig... og gerne præcise...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Sport Fyn vurderer

                              http://www.fyens.dk/sport/Sport-Fyn-...rtikel/2725414

                              Comment


                                Håber ikke dette bliver virkelighed.

                                Comment

                                Working...
                                X