Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superliga struktur

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Løvkvist @
    Hvis det bliver den model med 6 hold i slutspillet, mødes alle hold ude og hjemme en gang mere = 10 Kampe. Det står ret klart i artiklen.
    Stod der ikke at det var en af mulighederne, hvorfor skal de have alle point med over?
    Lad os nu sige den knækker flere steder, så det ser således ud.
    Nr. 1 har 60 point
    Nr. 2 har 49 point
    Nr. 3 har 44 point
    Nr. 4 har 40 point
    Nr. 5 har 39 point
    Nr. 6 har 30 point.

Så er der ikke meget spænning tilbage, så kunne de lige så godt stoppe efter de 14 kampe

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Stod der ikke at det var en af mulighederne, hvorfor skal de have alle point med over?
      Lad os nu sige den knækker flere steder, så det ser således ud.
      Nr. 1 har 60 point
      Nr. 2 har 49 point
      Nr. 3 har 44 point
      Nr. 4 har 40 point
      Nr. 5 har 39 point
      Nr. 6 har 30 point.

Så er der ikke meget spænning tilbage, så kunne de lige så godt stoppe efter de 14 kampe
      Jeg går ud fra du mener de skulle stoppe efter 26 kampe , eller hvad? Og i så fald er det et urealistisk scenarie du har opstillet med de point. Der vil aldrig være 30 point imellem nr 1 og nr 6

Comment

Nu smider jeg bare et fuldstændigt uovervejet forslag ind men kunne det give ekstra spænding at spille om 4p for en sejr i slutspillet og måske tage 2/3 af alle point med over...
        hvis man overhovedet må det altså i UEFA regi

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nu smider jeg bare et fuldstændigt uovervejet forslag ind men kunne det give ekstra spænding at spille om 4p for en sejr i slutspillet og måske tage 2/3 af alle point med over...
          hvis man overhovedet må det altså i UEFA regi
          Jeg synes jo det er mest fair hvis alle kampe er lige vigtige. Derfor skal de alle tælle med og give lige mange point.

Comment

Jeg synes jo det er mest fair hvis alle kampe er lige vigtige. Derfor skal de alle tælle med og give lige mange point.
            Vel også fair nok..
            Kommer der så bare ikke til at mangle lidt spænding?

Comment

Jeg går ud fra du mener de skulle stoppe efter 26 kampe , eller hvad? Og i så fald er det et urealistisk scenarie du har opstillet med de point. Der vil aldrig være 30 point imellem nr 1 og nr 6
              De point var bare taget ud af luften, men lad os sige at 2 hold er så langt bagud at de ikke kan nå top 3 og der er en klar mester. Hvorfor så overhoved spille?

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                De point var bare taget ud af luften, men lad os sige at 2 hold er så langt bagud at de ikke kan nå top 3 og der er en klar mester. Hvorfor så overhoved spille?
                Det ser man jo i mange ligaer hvert år. 2-3 hold er skiller sig ud og er langt foran. Men derfor spiller man jo stadig tuneringen færdig.

Comment

Hvorfor dog ikke? Der er 22 point mellem FCM og AaB skrivende stund. FCM, 53p. AaB 31p. Til eksempel, så mødte AaB og FCM hinanden i runde to, hvor AaB vandt med 2-0. Havde FCM vundet kampen ville det se sådan ud: FCM, 56p. AaB 28p. Altså en forskel på 28 point.

MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Hvorfor dog ikke? Der er 22 point mellem FCM og AaB skrivende stund. FCM, 53p. AaB 31p. Til eksempel, så mødte AaB og FCM hinanden i runde to, hvor AaB vandt med 2-0. Havde FCM vundet kampen ville det se sådan ud: FCM, 56p. AaB 28p. Altså en forskel på 28 point.

MvT
                    Aldrig er da nok at stramme den, men

I de 20 år vi har haft den nuværende struktur er det sker en gang (09/10).

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Aldrig er da nok at stramme den, men

I de 20 år vi har haft den nuværende struktur er det sker en gang (09/10).
                      Og hvis ligaen består af 14 hold vil nr 5-6 sikkert vinde lidt flere kampe mod de nederste. ... må man formode

Comment

Og hvis ligaen består af 14 hold vil nr 5-6 sikkert vinde lidt flere kampe mod de nederste. ... må man formode
                        Okay, den med de 14 hold havde jeg misset. My bad. Kiggede kun på det ud fra nuværende antal hold, og der vil jeg ikke betegne scenariet for urealistisk, men blot sjældent.

MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Pt er der 12 hold der spiller 33 kampe. Der kan det måske forekomme i meget sjældne tilfælde. Men ved 14 hold og 26 kampe er det umuligt. Men jeg synes stadig at alle point skal med over i ny tunnering. Så er det faktisk en form der er værd at afprøve.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vel også fair nok..
                            Kommer der så bare ikke til at mangle lidt spænding?
                            Hvor meget betyder det for dig om det er det hold med flest point der vinder, i forhold til det at bevare spændingen?

For mig er der kun et svar, det bedste hold, altså det hold der har fået flest point og dermed har gjort sig fortjent til sejren, skal vinde.
                            Alt andet ville fjerne 100% af min interesse for mesterskabet!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Hvor meget betyder det for dig om det er det hold med flest point der vinder, i forhold til det at bevare spændingen?

For mig er der kun et svar, det bedste hold, altså det hold der har fået flest point og dermed har gjort sig fortjent til sejren, skal vinde.
                              Alt andet ville fjerne 100% af min interesse for mesterskabet!
                              Dén tror jeg ikke vi behøver at frygte. Det øjeblik FCK eller Brøndby taber et mesterskab i en sæson, hvor de har vundet flest kampe, vil sådan et system blive lavet om ASAP
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Dén tror jeg ikke vi behøver at frygte. Det øjeblik FCK eller Brøndby taber et mesterskab i en sæson, hvor de har vundet flest kampe, vil sådan et system blive lavet om ASAP
                                Og nok med tilbagevirkende kraft

Comment

Working...
                                X