Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    15 millioner, i tilfælde af, er bestemt et godt salg ... det er dog nok med alt, klausuler af enhver art.
    Mathias Jørgensen var jo faktisk ikke helt godt nok til superligaen endnu, i hvert fald ikke som starter.
    Og det baserer du på hvad? Tager du Helenius straffesparksmål fra, er Mathias den spiller i OBs trup der skulle bruge færrest minutter på at score et mål i den her sæson.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Og det baserer du på hvad? Tager du Helenius straffesparksmål fra, er Mathias den spiller i OBs trup der skulle bruge færrest minutter på at score et mål i den her sæson.
      Præstationerne helt overordnet, at han ikke kunne slå andre angribere af som heller ikke har præsteret godt er jo heller ikke just et godt tegn ... forskellen er dog at Mathias Jørgensen kan blive bedre.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Præstationerne helt overordnet, at han ikke kunne slå andre angribere af som heller ikke har præsteret godt er jo heller ikke just et godt tegn ... forskellen er dog at Mathias Jørgensen kan blive bedre.
        Ok, jeg synes så sagtens at Mathias kan og i efteråret kunne begå sig på Superliganiveau. Jeg er sikker på, at der er en række hold i ligaen, hvor han ville have fået mange flere minutter end han har fået i OB. Alene hans fart og evne til at komme frem til chancer, opvejer en stor del af de mangler han har nu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          15 millioner, i tilfælde af, er bestemt et godt salg ... det er dog nok med alt, klausuler af enhver art.
          Mathias Jørgensen var jo faktisk ikke helt godt nok til superligaen endnu, i hvert fald ikke som starter.
          Hvis han kan udnytte sin speed maksimalt og så smide mere på på alle andre områder, så kan han godt være anvendelig i en professionel klub.
          Har du en viden om hvordan kontrakten er skruet sammen? Eller er det gætværk fra din side, og i så fald, hvad baserer du det på?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
            Det er vel MJ, Julius Eskesen og til dels Oliver Christensen.
            Hvor meget gavn har de haft af akademiet efter opkusteringen?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Har du en viden om hvordan kontrakten er skruet sammen? Eller er det gætværk fra din side, og i så fald, hvad baserer du det på?
              Nej det har jeg ingen information omkring, jeg baserer det på erfaring med andre salg, hvor beløbet der nævnes ofte er det maksimalt mulige.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ok, jeg synes så sagtens at Mathias kan og i efteråret kunne begå sig på Superliganiveau. Jeg er sikker på, at der er en række hold i ligaen, hvor han ville have fået mange flere minutter end han har fået i OB. Alene hans fart og evne til at komme frem til chancer, opvejer en stor del af de mangler han har nu.
                I seneste hjemmekamp mod AAB, sidst i kampen hvor vi er bagud. Skifter vi Mathias ind, fremfor den rutinerede AK. Enig i dit udsagn.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvor meget gavn har de haft af akademiet efter opkusteringen?
                  Temmelig meget vil mit bud da være? De har da i hvert fald været en del af det, efter der blev skruet op.

                  Comment


                    forhåbentligt kun en vennetjeneste
                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ener-med-i-ob/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      forhåbentligt kun en vennetjeneste
                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ener-med-i-ob/
                      Ja kan nu heller ikke se hvad vi kan bruge ham til med alle de midtbanespillere vi allerede har

                      Comment


                        Hvis Oliver Lund er et transferemne, kan man nok ikke udelukke, at Madsen også kan være det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Hvis Oliver Lund er et transferemne, kan man nok ikke udelukke, at Madsen også kan være det.
                          Oliver Lund transferen havde den logik, at vi manglede en til de positioner. Det synes jeg ikke, at vi gør på midten. Hvis Madsen er interessant for os, hvorfor så først nu? Måske skal de bare bruge hans insiderviden om Vejle, og så får han lov til at træne med som en slags modydelse :)
                          Håber, at det bliver ved det!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Hvis Oliver Lund er et transferemne, kan man nok ikke udelukke, at Madsen også kan være det.
                            Nok ikke 100%. Men syntes stadig der er forskel da OL blev hentet ind som backup i en tyndt besat bagkæde. NM ville jo nok bare overtage Vaceks plads som nummer 6-7 stykker til de 3 pladser

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Oliver Lund transferen havde den logik, at vi manglede en til de positioner. Det synes jeg ikke, at vi gør på midten. Hvis Madsen er interessant for os, hvorfor så først nu? Måske skal de bare bruge hans insiderviden om Vejle, og så får han lov til at træne med som en slags modydelse :)
                              Håber, at det bliver ved det!
                              Målet for Madsen har da sandsynligvis været, at han skulle have en kontrakt uden at skulle til prøvetræning først. Der har så ikke endnu været et tilbud for ham der var spændende nok, så derfor har han ventet, ligesom f.eks. Grytebust gjorde dengang vi hentede ham, hvor det også først var 17. februar vi skrev med ham, selvom at han havde været klubløs siden 1. januar. Hvorfor hentede vi ham først der, kan jeg så spørge?

                              Nu træner han så med her for at holde sig igang, men det afholder ham jo ikke fra også at gøre sig interessant i OBs øjne. Det samme som Matti Lund gjorde i sin tid, da han stod uden klub efter at vinduet var smækket i, og vi så endte med at signe ham. Vi har lige hentet Oliver Lund, forrige vinter hentede vi Fellah, selvfølgelig er der også et scenarie, hvor Nicolaj Madsen, der havde stor succes under vores nuværende træner for nogle sæsoner siden, ender med at skrive en kontrakt med OB. Ikke dermed sagt, at det er det mest sandsynlige.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                forhåbentligt kun en vennetjeneste
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ener-med-i-ob/
                                Man bliver så træt...

                                Comment

                                Working...
                                X