Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Og han er frem for alt ikke bedre, end hovedparten af dem vi har i forvejen. Men der må da sidde nogle hos Hobro, Horsens, AGF etc. og spørge sig selv, hvorfor de ikke tog den chance.
    Med hans skadeshistorik de seneste 2-3 år er det et kæmpe sats at tage ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Med hans skadeshistorik de seneste 2-3 år er det et kæmpe sats at tage ham.
      Den formentlig ret beskedne løn han oparbejder, der gjorde at han kunne komme til Silkeborg, vil jo så nok opveje det "kæmpe" sats.

      Jeg vil snarere mene, at betale 5 mio. for Kasper Junker, som aldrig har lavet over 5 mål i en Superligasæson, er et kæmpe sats.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Den formentlig ret beskedne løn han oparbejder, der gjorde at han kunne komme til Silkeborg, vil jo så nok opveje det "kæmpe" sats.

        Jeg vil snarere mene, at betale 5 mio. for Kasper Junker, som aldrig har lavet over 5 mål i en Superligasæson, er et kæmpe sats.
        Ronni har ikke bedre stats end AK, hvorfor tilføre mere medfilmådigt skramnel ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Ronni har ikke bedre stats end AK, hvorfor tilføre mere medfilmådigt skramnel ?
          Ja, det ved jeg da heller ikke, det var derfor at jeg skrev, at han ikke er bedre end hovedparten af dem vi har..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Ja, det ved jeg da heller ikke, det var derfor at jeg skrev, at han ikke er bedre end hovedparten af dem vi har..
            Skal vi så ikke bare lukke den her? Som i ingen god idé.

            Comment


              Tingager’s Braunschweig er bagud 2-0 her til aften.. Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at vi hentede ham hjem. Hvad synes I? Ville han kunne være en del af et potentielt top 6 hold? Vil han kunne spille i JM spillestil og et tremands forsvar? Hvad tænker i..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Tingager’s Braunschweig er bagud 2-0 her til aften.. Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at vi hentede ham hjem. Hvad synes I? Ville han kunne være en del af et potentielt top 6 hold? Vil han kunne spille i JM spillestil og et tremands forsvar? Hvad tænker i..
                Der vil ALTID være plads til en Tingager under 30-32 år OB IMO

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Tingager’s Braunschweig er bagud 2-0 her til aften.. Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at vi hentede ham hjem. Hvad synes I? Ville han kunne være en del af et potentielt top 6 hold? Vil han kunne spille i JM spillestil og et tremands forsvar? Hvad tænker i..
                  Han fik så 31 min idag inden han blev skiftet ud

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Han fik så 31 min idag inden han blev skiftet ud
                    Ved du om han var skadet? Ellers er det sørme tidligt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Ved du om han var skadet? Ellers er det sørme tidligt.
                      I Kicker-app skriver de at ham fik allerede tidligt gult og åbenbart havde også en uheldig aktion så at træneren tog ham ud som frelse/at beskytte ham. I fanforumnet skrev de også at ham bidrog med 2 fejl men at det er deres hele forsvar som sejler totalt.
                      Lad os hente ham hjemme asap og bygge ham op igen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        I Kicker-app skriver de at ham fik allerede tidligt gult og åbenbart havde også en uheldig aktion så at træneren tog ham ud som frelse/at beskytte ham. I fanforumnet skrev de også at ham bidrog med 2 fejl men at det er deres hele forsvar som sejler totalt.
                        Lad os hente ham hjemme asap og bygge ham op igen.
                        Tror bare ikke han vil. Han vil gøre alt for at blive i udlandet. Så vi må se.
                        Syntes nu også at vi har de forsvarsspillere vi skal bruge mm Tverskov smutter

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tror bare ikke han vil. Han vil gøre alt for at blive i udlandet. Så vi må se.
                          Syntes nu også at vi har de forsvarsspillere vi skal bruge mm Tverskov smutter
                          Nu ligger de sidst i 3. Liga med allerede 9 point til den reddede 16. plads, må overhale tre andre klubber og har allerede skiftet træner uden succes...
                          Ved ikke om der vil komme alt for mange andre bud i udlandet. Derudover er OB klubben hvor ham fik sit gennembrud og ham har et særlig forhold til klubben. Ville ikke overraske mig når ham ser OB som bedste klub at erstatte karrieren. Og fir Tingager skulle der være altid plads også sammen med Tverskov. Synes Tingager er frækt den cf'er med fysisk og hovedstødstærke vi kunne rigtig godt bruge
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            I Kicker-app skriver de at ham fik allerede tidligt gult og åbenbart havde også en uheldig aktion så at træneren tog ham ud som frelse/at beskytte ham. I fanforumnet skrev de også at ham bidrog med 2 fejl men at det er deres hele forsvar som sejler totalt.
                            Lad os hente ham hjemme asap og bygge ham op igen.
                            Enig. Det ville være god erstatning for KEP.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Enig. Det ville være god erstatning for KEP.
                              KEP bliver ikke erstattet udefra.

                              Comment


                                https://www.fyens.dk/fodbold/Forsvar...rtikel/3304147

                                Lidt søgte konklusioner i artiklen, men nogle af navnene er da interessante nok. Jeg antager dog at FCM selv beholder ham canadieren, hvis han er så god, som det lyder.

                                Comment

                                Working...
                                X