Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Ja bestemt rart med ærlig snak. Men med mindre man kan komme af med dem her til nytår, så er det også lang tid og gå at være "uønsket".

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...eative=7393098

      I ovenstående artikel skrives det, at Michelsen allerede skulle have besluttet sig for, at han gerne vil af med både Helenius, AK og Festersen. Problemet skulle imidlertid være, at AK og Helenius oparbejder de klart højeste lønninger i truppen, så de bliver svære at komme af med. Samtidig nævnes det, at der reelt ikke er flere penge at handle for, at og Thorborg måtte til lommerne for at få penge til Drachmann og Bashkim.
      Men er det citater, en journalists tanker, rygter? Lyder vildt hvis vi ingen penge har, men JM vil skyde 3 angribere afsted uden at spille MJ ind indtil da og vi så ikke rigtig kan erstatte dem.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...eative=7393098

        I ovenstående artikel skrives det, at Michelsen allerede skulle have besluttet sig for, at han gerne vil af med både Helenius, AK og Festersen. Problemet skulle imidlertid være, at AK og Helenius oparbejder de klart højeste lønninger i truppen, så de bliver svære at komme af med. Samtidig nævnes det, at der reelt ikke er flere penge at handle for, at og Thorborg måtte til lommerne for at få penge til Drachmann og Bashkim.
        Nægter simpelthen at tro på en journalist ved sådan en intern ting. Hvis det altså passer. Der kommer jo intet ud dernede.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Men er det citater, en journalists tanker, rygter? Lyder vildt hvis vi ingen penge har, men JM vil skyde 3 angribere afsted uden at spille MJ ind indtil da og vi så ikke rigtig kan erstatte dem.
          Det er jo rygtebørsen, men nok noget nær den mest troværdige rygtebørs herhjemme. Klaus Egelund er da i hvert fald tit den første der er ude mht. transfers herhjemme.

          Kan ikke lige forstå, hvad der er vildt i, at der ingen penge er at handle for, og at Michelsen så gerne vil af med nogle spillere, så der er plads til nogle nye. Det er vel rimelig simpel matematik. Det er spillere der får nogle store lønninger, især AK og Helenius, og kan man få dem væk, er der frigivet nogle lønkroner der kan bruges på nye spillere. Problemet er jo så bare, at vi grundet dårlig sportslig ledelse har givet dem nogle så eksorbitante kontrakter, at vi nærmest står med hænderne bundet indtil, at de rammer kontraktudløb.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Nægter simpelthen at tro på en journalist ved sådan en intern ting. Hvis det altså passer. Der kommer jo intet ud dernede.
            Hvorfor skulle han så skrive det og potentielt sætte sin troværdighed over styr?

            Det er vel meget simpelt. OB/Michelsen vil gerne se om man kan komme af med AK og Helenius, derfor tager de fat i agenterne og forsøger at afsøge markedet for muligheder, agenter og insiderjournalisterne spiller tæt sammen og bruger hele tiden hinanden til tjenester, derfor slipper sådan noget ud.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hvorfor skulle han så skrive det og potentielt sætte sin troværdighed over styr?

              Det er vel meget simpelt. OB/Michelsen vil gerne se om man kan komme af med AK og Helenius, derfor tager de fat i agenterne og forsøger at afsøge markedet for muligheder, agenter og insiderjournalisterne spiller tæt sammen og bruger hele tiden hinanden til tjenester, derfor slipper sådan noget ud.
              Godt spørgsmål. Jeg tror bare ikke at det passer

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Der står, at han gerne vil have rusket op i offensiven og ved siden af Bashkim: "savner en troværdig makker, som for alvor kan forløse klubbens potentiale."

                Så nej der står ikke som sådan nogen begrundelse.
                Nu er det vel også spørgsmålet om det er "Jeg savner..." eller "Han savner..." så om det er en direkt udtalelse i et interview med JM eller en spekulation af journalisten. Kan ikke forestille mig så ret at det er førstnævnte. At sende tre angriber på "farveltur" samtidig i offentligheden, det ville være alt andet end klog.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Hvorfor skulle han så skrive det og potentielt sætte sin troværdighed over styr?

                  Det er vel meget simpelt. OB/Michelsen vil gerne se om man kan komme af med AK og Helenius, derfor tager de fat i agenterne og forsøger at afsøge markedet for muligheder, agenter og insiderjournalisterne spiller tæt sammen og bruger hele tiden hinanden til tjenester, derfor slipper sådan noget ud.
                  Det er simpelthen for langt ude. Det er jo absurt at Michaelsen/OB skulle plapre op om sådanne planer. Det er for lukkede døre de samtaler foregår.
                  Faktisk synes jeg man burde holde sig for god til at poste sådan en useriøs artikel. Den er fuldt på højde med nogle af forums mere kontroversielle brugeres input. Ingen nævnt ingen glemt.
                  Jeg tror ikke på det.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Det er jo rygtebørsen, men nok noget nær den mest troværdige rygtebørs herhjemme. Klaus Egelund er da i hvert fald tit den første der er ude mht. transfers herhjemme.

                    Kan ikke lige forstå, hvad der er vildt i, at der ingen penge er at handle for, og at Michelsen så gerne vil af med nogle spillere, så der er plads til nogle nye. Det er vel rimelig simpel matematik. Det er spillere der får nogle store lønninger, især AK og Helenius, og kan man få dem væk, er der frigivet nogle lønkroner der kan bruges på nye spillere. Problemet er jo så bare, at vi grundet dårlig sportslig ledelse har givet dem nogle så eksorbitante kontrakter, at vi nærmest står med hænderne bundet indtil, at de rammer kontraktudløb.
                    Ja, så er der lønningskroner fri, men hvis vi samtidig skal betale transfer og sign-on? Så bliver den løn hurtigt til ikke så meget.. Mere at hvis vi går af med de 3 så har vi 2 tilbage. Så skal vi ud at finde nye og det vi har er så lønkroner og der skal vi måske trække Bashkims og Drachmanns ud af ligningen.. Så virker det bare ret aggressivt, især hvis han ikke synes at vi har for mange på midten.

                    Comment


                      #85
                      Hvis man tror, at interne diskussioner i fodboldklubber omkring trænerskifter, spillerkøb og salg mv. ikke slipper ud via diverse kanaler, så har man azurblå øjne.

                      Jeg deler lige lidt fake news rygter fra samme journalist fra de seneste måneder:

                      https://ekstrabladet.dk/sport/mestre...thorup/7346353
                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/7344466
                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...n-hjem/7287462
                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lioner/7287307
                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nsinde/7286908
                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enhavn/7286907

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Hvis man tror, at interne diskussioner i fodboldklubber omkring trænerskifter, spillerkøb og salg mv. ikke slipper ud via diverse kanaler, så har man azurblå øjne.

                        Jeg deler lige lidt fake news rygter fra samme journalist fra de seneste måneder:

                        https://ekstrabladet.dk/sport/mestre...thorup/7346353
                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/7344466
                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...n-hjem/7287462
                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lioner/7287307
                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nsinde/7286908
                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enhavn/7286907
                        We get it. Han kalder en del. Jeg tror stadig bare ikke på at han skulle have hørt fra Ådalen at man gerne vil af med AK,Helenius og Festersen. Det er det eneste jeg anfægter

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          We get it. Han kalder en del. Jeg tror stadig bare ikke på at han skulle have hørt fra Ådalen at man gerne vil af med AK,Helenius og Festersen. Det er det eneste jeg anfægter
                          Det må du gerne tro. Men hvis man "ikke kan forestille sig" at sådanne diskusioner slipper ud fra fodboldklubber, så er man utroligt naiv. Det sker hele tiden, i klubber på alle niveauer.

                          At antyde at det bare skulle være noget, som pågældende meget troværdige journalist finder på ud af det blå, er nok snarere et eksempel på, hvor lidt indsigt og fatteevne man selv har. Alternativet til, at dette sgu være sandt må være, at der sidder nogle agenter for AK og/eller Helenius og forsøger at line et skifte op for dem, fordi at de selv vil væk. Det kan man også vælge at tro på, det sker helt sikkert også, at agenter og rådgivere lækker halve sandheder til pressen, men at det skulle være ren og skær fiktion, og at forholdet mellem AK og OB f.eks. er helt perfekt, og at begge parter har det fint med at have en 250k/måned spiller siddende på bænken og bidrage med meget lidt, det er godt nok naivt at tro på.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det må du gerne tro. Men hvis man "ikke kan forestille sig" at sådanne diskusioner slipper ud fra fodboldklubber, så er man utroligt naiv. Det sker hele tiden, i klubber på alle niveauer.

                            At antyde at det bare skulle være noget, som pågældende meget troværdige journalist finder på ud af det blå, er nok snarere et eksempel på, hvor lidt indsigt og fatteevne man selv har. Alternativet til, at dette sgu være sandt må være, at der sidder nogle agenter for AK og/eller Helenius og forsøger at line et skifte op for dem, fordi at de selv vil væk. Det kan man også vælge at tro på, det sker helt sikkert også, at agenter og rådgivere lækker halve sandheder til pressen, men at det skulle være ren og skær fiktion, og at forholdet mellem AK og OB f.eks. er helt perfekt, og at begge parter har det fint med at have en 250k/måned spiller siddende på bænken og bidrage med meget lidt, det er godt nok naivt at tro på.
                            Tro hvad du vil. Fair nok. Men gider ikke at blive ved med at diskuttere dette emne når man bliver kaldt blåøjet,naiv, have manglende indsigt og skulle have manglende fatteevne. Syntes ikke at jeg er nærtagende specielt men gider ikke debattere med en der har brug for at nedgøre mig for at fremhæve sin pointe

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tro hvad du vil. Fair nok. Men gider ikke at blive ved med at diskuttere dette emne når man bliver kaldt blåøjet,naiv, have manglende indsigt og skulle have manglende fatteevne. Syntes ikke at jeg er nærtagende specielt men gider ikke debattere med en der har brug for at nedgøre mig for at fremhæve sin pointe
                              Jeg nedgør dig ikke. Jeg skriver, at du gerne må tro, at det ikke er den fulde sandhed. Jeg har på intet tidspunkt refereret til noget du direkte har skrevet. Men at skrive som Kielberg gør:

                              Faktisk synes jeg man burde holde sig for god til at poste sådan en useriøs artikel. Den er fuldt på højde med nogle af forums mere kontroversielle brugeres input.

                              Det er nedladende, og det er frem for alt naivt at tro, at pågældende journalist bare skulle finde på sådanne historier helt ud af det blå, når han gang på gang refererer historier der viser sig at være sande fra ledelsesgangene i danske fodboldklubber. Det giver ingen mening, at han skulle skrive noget han ved ikke passer, at han så måske ikke har fået den fulde sandhed fra en af hans kilder, det er en anden sag.
                              Last edited by Sheed; 13-11-2018, 23:27.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg nedgør dig ikke. Jeg skriver, at du gerne må tro, at det ikke er den fulde sandhed. Jeg har på intet tidspunkt refereret til noget du direkte har skrevet. Men at skrive som Kielberg gør:

                                Faktisk synes jeg man burde holde sig for god til at poste sådan en useriøs artikel. Den er fuldt på højde med nogle af forums mere kontroversielle brugeres input.

                                Det er nedladende, og det er frem for alt naivt at tro, at pågældende journalist bare skulle finde på sådanne historier helt ud af det blå, når han gang på gang refererer historier der viser sig at være sande fra ledelsesgangene i danske fodboldklubber. Det giver ingen mening, at han skulle skrive noget han ved ikke passer, at han så måske ikke har fået den fulde sandhed fra en af hans kilder, det er en anden sag.
                                Det kan godt være at du skriver “man” foran dine ytringer om andres kapciteter men når du gør det i et quote så er det stadig møntet på afsenderen og du gør det faktisk jævnligt .. nedgører den du svarer på .. også selvom du for det meste argumenterer for dine holdninger efterfølgende .. det kunne “man” godt være foruden og personligt svarer jeg ikke retur, for det bliver sq til en dårlig debatkultur at få efter manden og ikke bolden .. så undværer jeg heller.
                                Når jeg så skriver på denne post og ikke i den anden tråd hvor jeg også kaldes naiv, så er det mest for at give et vink med en vognstang, for jeg tror egentlig ikke at du er bevidst om det .. så det er ment på bedste måde og som konstruktivt feedback..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X