Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOg det baserer du på hvad? Tager du Helenius straffesparksmål fra, er Mathias den spiller i OBs trup der skulle bruge færrest minutter på at score et mål i den her sæson.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægPræstationerne helt overordnet, at han ikke kunne slå andre angribere af som heller ikke har præsteret godt er jo heller ikke just et godt tegn ... forskellen er dog at Mathias Jørgensen kan blive bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg15 millioner, i tilfælde af, er bestemt et godt salg ... det er dog nok med alt, klausuler af enhver art.
Mathias Jørgensen var jo faktisk ikke helt godt nok til superligaen endnu, i hvert fald ikke som starter.
Hvis han kan udnytte sin speed maksimalt og så smide mere på på alle andre områder, så kan han godt være anvendelig i en professionel klub.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHar du en viden om hvordan kontrakten er skruet sammen? Eller er det gætværk fra din side, og i så fald, hvad baserer du det på?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOk, jeg synes så sagtens at Mathias kan og i efteråret kunne begå sig på Superliganiveau. Jeg er sikker på, at der er en række hold i ligaen, hvor han ville have fået mange flere minutter end han har fået i OB. Alene hans fart og evne til at komme frem til chancer, opvejer en stor del af de mangler han har nu.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægforhåbentligt kun en vennetjeneste
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ener-med-i-ob/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvis Oliver Lund er et transferemne, kan man nok ikke udelukke, at Madsen også kan være det.
Håber, at det bliver ved det!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvis Oliver Lund er et transferemne, kan man nok ikke udelukke, at Madsen også kan være det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægOliver Lund transferen havde den logik, at vi manglede en til de positioner. Det synes jeg ikke, at vi gør på midten. Hvis Madsen er interessant for os, hvorfor så først nu? Måske skal de bare bruge hans insiderviden om Vejle, og så får han lov til at træne med som en slags modydelse :)
Håber, at det bliver ved det!
Nu træner han så med her for at holde sig igang, men det afholder ham jo ikke fra også at gøre sig interessant i OBs øjne. Det samme som Matti Lund gjorde i sin tid, da han stod uden klub efter at vinduet var smækket i, og vi så endte med at signe ham. Vi har lige hentet Oliver Lund, forrige vinter hentede vi Fellah, selvfølgelig er der også et scenarie, hvor Nicolaj Madsen, der havde stor succes under vores nuværende træner for nogle sæsoner siden, ender med at skrive en kontrakt med OB. Ikke dermed sagt, at det er det mest sandsynlige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægforhåbentligt kun en vennetjeneste
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ener-med-i-ob/
Comment
Comment