Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægFint transfervindue... Ser ikke de store mangler."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKlassisk JH at lukke vinduet så man kan nå hjem til eftermiddags kaffen
Lukket og slukket!siden 1887
Comment
-
Har netop talt med OB's sportsdirektør Jesper Hansen, der bekræfter det forventede: OB er færdig med at handle, og selvom man aldrig skal sige aldrig, er der intet, der tyder på, at der kommer mere aktivitet inden lukketid ved midnat. #sldk#obdk#transferdk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægVille du bytte trup med AGF, hvis du fik muligheden?
Fra vinduet lukkede i september til nu lavede vi 22 point (kun overgået af FCK og FCM), mens AGF lavede 13
De har bare haft større grund til at reagere.
Jeg synes, at vi har en ok trup, og hvis vi skal forstærkes, så skal det mindst være i Kadrii/Drachmann klassen, og det er midlerne nok bare ikke til efter spenderbuksen var på i sommers"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Synes altid jeg er utilfreds over OBs transfervinduer, uanset hvordan det ellers er gået. I forhold til at Thorborg omsider kommer med en melding om, at OB hører til i top6, så er det et noget blodfattigt ambitionsløst vindue.Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Apropos liveupdate, så har jeg BT's i øret: https://www.bt.dk/fodbold/foelg-tran...dsholdsspiller
Den synes jeg er meget fornuftig. Bl.a. er Lasse Vøge med og ham Michel er også ret spas.
Comment
Comment