Oprindeligt indsendt af hestbjerg94
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægØøøøøøøøøv..... hvorfor ikke?.......
Jeg synes lige jeg mangler 3 siders debat der forklarer mig hvorfor.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSjældent har en transfertråd kørt mere af sporet end i år. Bliver sjovt når bomben falder den 31 :)OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægDen 31 bliver vi præsenteret for en udtalelse fra Jesper Hansen, der kan lyde som denne. Vi har haft et ekstremt vellykket transfervindue det må jeg sige, idet vi har formået at holde sammen på truppen, og tilføre yderligere kvalitet. Det siger sig selv at der har været spillere på blokken, men vi har vurderet at de ikke ville kunne forstærke OB.
mvh PNL
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægDen 31 bliver vi præsenteret for en udtalelse fra Jesper Hansen, der kan lyde som denne. Vi har haft et ekstremt vellykket transfervindue det må jeg sige, idet vi har formået at holde sammen på truppen, og tilføre yderligere kvalitet. Det siger sig selv at der har været spillere på blokken, men vi har vurderet at de ikke ville kunne forstærke OB.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægDet er en af klassikerne. Hvordan kunne jeg glemme den.
"Der er ingen tvivl om, at vi har haft et ekstremt vellykket transfervindue. Jeg må sige, at det er tegn på kontinuitet, at vi har formået at holde sammen på truppen og tilføre yderligere kvalitet. OB er en attraktiv klub, så der er ingen tvivl om, at vi har haft mulighed for at få interessante spillere tilknyttet, men vi har vurderet at de ikke ville kunne forstærke OB."
Så kører den til presseafd. De kan stille et par kasser sponsorbajere på stadion.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægredigeret udgave:
"Der er ingen tvivl om, at vi har haft et ekstremt vellykket transfervindue. Jeg må sige, at det er tegn på kontinuitet, at vi har formået at holde sammen på truppen og tilføre yderligere kvalitet. OB er en attraktiv klub, så der er ingen tvivl om, at vi har haft mulighed for at få interessante spillere tilknyttet, men vi har vurderet at de ikke ville kunne forstærke OB."
Så kører den til presseafd. De kan stille et par kasser sponsorbajere på stadion.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Comment
-
OB ude efter Kasper Enghardt fra Randers.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-skifte-til-ob
Har intet indtryk af manden, men hvis det helt oprigtigt er JM’s ønske, så stoler jeg på det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægOB ude efter Kasper Enghardt fra Randers.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-skifte-til-ob
Har intet indtryk af manden, men hvis det helt oprigtigt er JM’s ønske, så stoler jeg på det.
Comment
Comment