Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er der nogen der har fingeren på pulsen der kan fortælle noget om U19 og hvem vi kan forvente kontrakter til? Det er selvfølgelig givet på forhånd at Max Fenger for en livstidskontrakt på grund af hans navn

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Er der nogen der har fingeren på pulsen der kan fortælle noget om U19 og hvem vi kan forvente kontrakter til? Det er selvfølgelig givet på forhånd at Max Fenger for en livstidskontrakt på grund af hans navn
      Jeg skal ikke gøre mig klog på, om der er nogen fra U19, der får en kontrakt, men jeg tvivler på, at nogen fra det nuværende U19 hold kommer til at spille en rolle på Superligaholdet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Hvad er der med Obbekjær siden du stiller spørgsmål ved om han er i OB ret meget længere?
        Gi fanden i om han kun er 16, hvis det er et åbenlyst talent så få ham da op i ligatruppen så han stille og roligt kan implementeres i truppen måske få nogle min hist og pist i slutningen af nogle kampe, hvilket jo også kan øge prisen på den unge mand hvis der ligger andre klubber på lur efter ham.
        Det kan jeg ikke sige mere om, før der reelt sker noget i den ene eller anden retning.

        Det er jeg helt enig i, der skal aldrig kigges på alder, men nuværende niveau og perspektivet.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
          Ikke helt enige med Entusiastens , synes U19 Skolnik er spændene, og venstre CF er der ikke for mange af. Høre han er scoutet af Michael Eriksen, den samme som scoutet Mathias Jørgensen. Har set alle SL kampe på hjemmebane samt et par ude kampe. Derudover alle træningskampe inden sæson start, og der spillet Skolnik flot i de kampe han var med i. Jeg siger ikke han nu og her, kan erstatte AL men på den lange bane, er han et rigtig godt bud til vores trup.
          Backerne har jeg ikke lagt helt så meget mærke til, men der snakkes jo om en central forsvarer :).
          Jeg har bare ikke bemærket nogen der er i nærheden af at ville kunne begå sig i suppen, bortset fra Mathias Jørgensen når han kan løbe i dybden.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Er der nogen der har fingeren på pulsen der kan fortælle noget om U19 og hvem vi kan forvente kontrakter til? Det er selvfølgelig givet på forhånd at Max Fenger for en livstidskontrakt på grund af hans navn
            Der bor en i Odense der hedder Max Sur (det staves ikke helt sådan, men det er udtalen ... gdpr og alt det der).
            Aner ikke hvor gammel personen er, men de ville da være gode sammen :D.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Nu det ikke fordi jeg vil anfægte dine evner (Kunne aldrig drømme om det) det er bare svært at sige så skråsikkert, at Obbekjær helt definitivt er god nok til superligaen. Der sker meget fra 16 til 18/19 år ....
              Det er sandt, Obbekjær er allerede fysisk på størrelse med en seniorspiller, så på den front halter han ikke efter ... det er klart at han ville skulle bruge tilvænning, men som sagt bliver det med nogen sandsynlighed slet ikke muligt.
              Last edited by Entusiastens; 18-12-2018, 21:31.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                Fordi han havde udløb til sommer, men med hans kontraktforlængelse løber den nu til sommeren 2020. Hvis der skal tjenes penge på Tverskov er det nu til vinter eller til sommeren 2019.
                Det er set før i OB at vi ikke formår at sælge i tide ;-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Det er set før i OB at vi ikke formår at sælge i tide ;-)
                  Onde tunger ville sige, at det er Jesper Hansens ting.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Det er set før i OB at vi ikke formår at sælge i tide ;-)
                    Måske skulle man ikke sælge nu vi er ved at bygge op. Vi er hurtigt tilbage på 10.pladsen

                    Comment


                      Nu nævner jeg ikke backs, men Central forsvar (CF) og når jeg skriver venstre er det fordi vi mangler en der kan slå den diagonal aflevering fra venstre mod højre!!! Det mangler vi i spillet, nå det er en højrebenet der spiller den i venstre side. F.eks ligesom Andreas Bjelland spiller den i FCK.
                      Synes bare han er spændene Skolnik, de gange jeg har set ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
                        Nu nævner jeg ikke backs, men Central forsvar (CF) og når jeg skriver venstre er det fordi vi mangler en der kan slå den diagonal aflevering fra venstre mod højre!!! Det mangler vi i spillet, nå det er en højrebenet der spiller den i venstre side. F.eks ligesom Andreas Bjelland spiller den i FCK.
                        Synes bare han er spændene Skolnik, de gange jeg har set ham.
                        Det jeg så til Skolnik i sommers var også positivt. Han har potentiale helt klart.
                        Men han lignede en der manglede 5% teknik, 10% hurtighed/overblik og 20% fysik for at klare sig i superligaen.
                        Meget af dette kan fåes ved at blive fuldtidsproff uden tvivl

                        Muligt at han får en kontrakt til sommer men nu og her er vi nød til at hente en udefra. Efter min mening

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det jeg så til Skolnik i sommers var også positivt. Han har potentiale helt klart.
                          Men han lignede en der manglede 5% teknik, 10% hurtighed/overblik og 20% fysik for at klare sig i superligaen.
                          Meget af dette kan fåes ved at blive fuldtidsproff uden tvivl

                          Muligt at han får en kontrakt til sommer men nu og her er vi nød til at hente en udefra. Efter min mening
                          Vi er helt enig, han mangler noget endnu som måske vil komme på den lange bane, med og træne med SL. Her og nu har vi brug for en der kan gå direkte ind på holdet.

                          Comment


                            Nå guldglen er tilbage. Ny træner i sønderjyske

                            Comment


                              Og, hvad så? Det har jo intet med vores klub at gøre... 😡

                              Comment


                                Ryan er måske den næste som skydes afsted...
                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...landet/7446643

                                Comment

                                Working...
                                X