Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Enig med dig ... ikke første gang denne profil ytrer sig underligt her på forum. Tror bare han keder sig. Han plejer at krybe ned under sin sten når han løber tør for argumenter :)
    Det er egentlig sjovt. Lige siden profilen, på teatralsk vis, bekendtgjorde, at han/hun i hvert fald ikke var fan, så har der været en korreleret kurve i mængden af nonsens, hvis eneste formål har været at være Djævlens Advokat. Og som du påpeger, så når ammunitionen løber tør, er profilen videre i en ny tråd.

    Good fun!

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
    Sludder og vrøvl, lyt eventuelt seneste Mediano udsendelse igennem om OB eller kommentarsporet til EFB-OB

    Du er velkommen til at forsøge at tale OB ned, jeg kunne egentligt ikke være mere ligeglad, men dit indlæg her oser af “jeg får et kick ud af at være Rasmus modsat”.
    Enig med dig ... ikke første gang denne profil ytrer sig underligt her på forum. Tror bare han keder sig. Han plejer at krybe ned under sin sten når han løber tør for argumenter :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jeg føler at truppen er god og ved at “være der”. Men der mangler relationer og interne forståelser. Og måske skal man justere en anelse i måden man spiller på

    På samme måde beskrev Hjulmand sit FCN hold forleden. Og syntes faktisk det passer meget godt på OB pt IMO

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
    Sludder og vrøvl, lyt eventuelt seneste Mediano udsendelse igennem om OB eller kommentarsporet til EFB-OB

    Du er velkommen til at forsøge at tale OB ned, jeg kunne egentligt ikke være mere ligeglad, men dit indlæg her oser af “jeg får et kick ud af at være Rasmus modsat”.
    Mit formål er slet ikke at tale nogen ned, jeg ser bare på trup, udmeldinger og resultater og der kan der kun være en konklusion.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Du forstår det ikke. Du kommer bare med resultater. Vil du også belære os om at presset er større i fcn end det er i AGF? En klub der har været i 1.division 3 gange siden årtusindskiftet. Hvis du mener det kaster jeg håndklædet:) presset er bare langt større i de store byer/klubber.
    Vi debatterer på baggrund af forventninger, ikke pres ... det er to forskellige størrelser.

    Leave a comment:


  • Netsirk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg kan ikke forklare det bedre.
    Resultater, spillertrup, udmelding fra cheftræneren ... der er intet der taler for det du skriver, intet.
    Undskyld, men af og til lader du dig farve for meget af at du er fan.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-medaljekampen

    Forventningerne til FCN er pt. højere end de er til OB, noget højere ... både eksternt og internt og det er ekstremt velbegrundet.

    Vi er så enige i at det ikke BURDE være sådan, når man tænker på OB´s ekstremt favorable placering ... rent geografisk.
    Sludder og vrøvl, lyt eventuelt seneste Mediano udsendelse igennem om OB eller kommentarsporet til EFB-OB

    Du er velkommen til at forsøge at tale OB ned, jeg kunne egentligt ikke være mere ligeglad, men dit indlæg her oser af “jeg får et kick ud af at være Rasmus modsat”.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Så du ville hellere spille med Nymann og Kortegaard end Ryan og Barret? Hellere spille med Junker og Skytte end Helenius og Kadrii? Hellere spille med Bjarke Jacobsen og Sivert Nilsen end Eskesen og Drachmann?
    Derudover så er det da absurd at sige Ludwig ikke var en profil på Horsens holdet, han spillede alle kampe sidste sæson og holdt netop sammen på forsvaret Sanneh eller ej.
    Enig, det er helt blæst.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det er simpelthen komplet vrøvl.
    Ja det er helt på månen :)

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    ..og OB slår større brød op end de kan bage.. Og det falder i bund og grund tilbage på manglende færdigheder. Nu vil jeg lave lave en teknisk finesse, men kegler i det. Men ham den anden han spiller den enkelt og hurtigt videre! Det kunne jeg jo sagtens også gøre, men han kan jo ikke lave den tekniske detalje, som jeg lige gjorde (ja, og som du så keglede rundt i, og vist ikke rigtigt kunne alligevel). Man kan vende og dreje det som man vil, men nu har Horsens i så lang tid ligget komfortabelt foran os, og det bliver til sidst pinligt at høre på undskyldningerne. De er bare bedre end os, længere er den ikke..

    Horsens har teknikere fuldt på højde, og også bedre end vores. Alle råbte og skreg efter f.eks. Sammy Skytte, da han spillede i Silkeborg, og så er han endda ikke blandt de bedste teknikere i Horsens.. FCM har gaflet både Sanneh og Okosun, hvem har nogen af top 3 holdene gaflet fra OB siden Falk? Jo, FCM og Brøndby prøvede at gafle Joan, men ellers kan jeg ikke komme i tanker om nogen. Hvis vores spillere var så gode, som der her påståes, så ville topklubberne også have været ude med riven, men det har de bare ikke.
    Kadri er en opgradering af et tamt OB hold, hvis han kan finde tidligere tiders form igen.
    Så du ville hellere spille med Nymann og Kortegaard end Ryan og Barret? Hellere spille med Junker og Skytte end Helenius og Kadrii? Hellere spille med Bjarke Jacobsen og Sivert Nilsen end Eskesen og Drachmann?
    Derudover så er det da absurd at sige Ludwig ikke var en profil på Horsens holdet, han spillede alle kampe sidste sæson og holdt netop sammen på forsvaret Sanneh eller ej.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg kan ikke forklare det bedre.
    Resultater, spillertrup, udmelding fra cheftræneren ... der er intet der taler for det du skriver, intet.
    Undskyld, men af og til lader du dig farve for meget af at du er fan.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-medaljekampen

    Forventningerne til FCN er pt. højere end de er til OB, noget højere ... både eksternt og internt og det er ekstremt velbegrundet.

    Vi er så enige i at det ikke BURDE være sådan, når man tænker på OB´s ekstremt favorable placering ... rent geografisk.
    Det er simpelthen komplet vrøvl.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg kan ikke forklare det bedre.
    Resultater, spillertrup, udmelding fra cheftræneren ... der er intet der taler for det du skriver, intet.
    Undskyld, men af og til lader du dig farve for meget af at du er fan.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-medaljekampen

    Forventningerne til FCN er pt. højere end de er til OB, noget højere ... både eksternt og internt og det er ekstremt velbegrundet.

    Vi er så enige i at det ikke BURDE være sådan, når man tænker på OB´s ekstremt favorable placering ... rent geografisk.
    Du forstår det ikke. Du kommer bare med resultater. Vil du også belære os om at presset er større i fcn end det er i AGF? En klub der har været i 1.division 3 gange siden årtusindskiftet. Hvis du mener det kaster jeg håndklædet:) presset er bare langt større i de store byer/klubber.

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af kielberg Se indlæg
    ca de 15 første i vores trup
    lol

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Bedre til hvad? På hvilken måde? Højere, stærkere, teknisk dygtigere, mentalt stærkere, bedre til at læse spillet...osv.osv.? Det bliver en mærkelig diskussion, hvis man ikke sætter nogen kriterier op.

    Horsens får bedre resultater - ligesom de andre 'kedelige' jyske hold som Esbjerg og Sønderjyske - fordi de har en klar spillestil og ikke slår større brød op, end de kan bage. Opskriften er simpel:
    - basér det hele på en organiseret, hårdtarbejdende defensiv
    - spil på kontra; lad være med at have bolden, hvis du ikke skal bruge den.
    - sats på dødboldene og vind andenboldene.
    - Hvis du ellers er i tvivl, så fight og løb.

    Den stil behøver du ikke vanvittigt teknisk gode spillere til. Her skal du bruge taktisk disciplinerede fightere, der gerne må have nogle muller, evt. suppleret med et par mere tekniske typer.
    ..og OB slår større brød op end de kan bage.. Og det falder i bund og grund tilbage på manglende færdigheder. Nu vil jeg lave lave en teknisk finesse, men kegler i det. Men ham den anden han spiller den enkelt og hurtigt videre! Det kunne jeg jo sagtens også gøre, men han kan jo ikke lave den tekniske detalje, som jeg lige gjorde (ja, og som du så keglede rundt i, og vist ikke rigtigt kunne alligevel). Man kan vende og dreje det som man vil, men nu har Horsens i så lang tid ligget komfortabelt foran os, og det bliver til sidst pinligt at høre på undskyldningerne. De er bare bedre end os, længere er den ikke..

    Horsens har teknikere fuldt på højde, og også bedre end vores. Alle råbte og skreg efter f.eks. Sammy Skytte, da han spillede i Silkeborg, og så er han endda ikke blandt de bedste teknikere i Horsens.. FCM har gaflet både Sanneh og Okosun, hvem har nogen af top 3 holdene gaflet fra OB siden Falk? Jo, FCM og Brøndby prøvede at gafle Joan, men ellers kan jeg ikke komme i tanker om nogen. Hvis vores spillere var så gode, som der her påståes, så ville topklubberne også have været ude med riven, men det har de bare ikke.
    Kadri er en opgradering af et tamt OB hold, hvis han kan finde tidligere tiders form igen.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nej bare nej. Der er intet pres på at være fodboldspiller i fcn. Hvor vil du mene det pres skulle komme fra? Det er en udviklings klub der lever af at sælge. Der er ingen forventninger til dem.
    Jeg kan ikke forklare det bedre.
    Resultater, spillertrup, udmelding fra cheftræneren ... der er intet der taler for det du skriver, intet.
    Undskyld, men af og til lader du dig farve for meget af at du er fan.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-medaljekampen

    Forventningerne til FCN er pt. højere end de er til OB, noget højere ... både eksternt og internt og det er ekstremt velbegrundet.

    Vi er så enige i at det ikke BURDE være sådan, når man tænker på OB´s ekstremt favorable placering ... rent geografisk.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Horsens er bedre end os fordi de har et bedre spillermateriale end os. Første babyskridt til at rykke selvforståelsen til at stemme overens med vores placering, er at acceptere det faktum.
    Bedre til hvad? På hvilken måde? Højere, stærkere, teknisk dygtigere, mentalt stærkere, bedre til at læse spillet...osv.osv.? Det bliver en mærkelig diskussion, hvis man ikke sætter nogen kriterier op.

    Horsens får bedre resultater - ligesom de andre 'kedelige' jyske hold som Esbjerg og Sønderjyske - fordi de har en klar spillestil og ikke slår større brød op, end de kan bage. Opskriften er simpel:
    - basér det hele på en organiseret, hårdtarbejdende defensiv
    - spil på kontra; lad være med at have bolden, hvis du ikke skal bruge den.
    - sats på dødboldene og vind andenboldene.
    - Hvis du ellers er i tvivl, så fight og løb.

    Den stil behøver du ikke vanvittigt teknisk gode spillere til. Her skal du bruge taktisk disciplinerede fightere, der gerne må have nogle muller, evt. suppleret med et par mere tekniske typer.

    Leave a comment:

Working...
X