Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Hvad har Kløve udrettet i kampene som berettiger ham til en plads i start 11’eren. ?

    Leave a comment:


  • Omg
    replied
    Det er da ufatteligt....

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tænker ca 4500
    At man skal ligge og rode rundt i bunden, det er jo det vi har gjort siden Lars Olsen / Kim Brink.....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvor mange tror i kommer på stadion i dag, jeg tror ikke der kommer meget over 3000
    Tænker ca 4500

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvor mange tror i kommer på stadion i dag, jeg tror ikke der kommer meget over 3000
    Skal blankt indrømme at Baskhim hjemkomsten har gjort meget for min tur i dag, men skal selvfølgelig ikke sige om den gælder mange.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Hvor mange tror i kommer på stadion i dag, jeg tror ikke der kommer meget over 3000

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Festersen er også sorteret fra, kan jeg se. De øvrige tre er dog med i truppen.
    Ja, hvis så mange blev fravalgt kunne de vist ikke udtage 18 ...

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Så det absolut sidste af træningen søndag, han er ikke skadet men deltog slet ikke i snakken til sidst og så er han langt fra holdet.
    Desler, Lund, Mathias J og Festersen deltog heller ikke.
    Festersen er også sorteret fra, kan jeg se. De øvrige tre er dog med i truppen.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Han er så ikke engang i truppen til i aften. Er han skadet, eller bare sorteret fra? Hvis det er sidstnævnte, er det vel lidt bekymrende?
    Så det absolut sidste af træningen søndag, han er ikke skadet men deltog slet ikke i snakken til sidst og så er han langt fra holdet.
    Desler, Lund, Mathias J og Festersen deltog heller ikke.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jo, det kan da være han kan få nogle minutter i pokalen. Med JJT tilbage tror jeg simpelthen bare, at der er alt for mange bedre og mere interessante løsninger tilstede til, at han nogensinde kommer til at spille en betragtelig rolle.
    Bestemt muligt. Jeg er bare ikke klar til at give ham stemplet endnu

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Syntes jeg nu ikke at “alt” gør. Han er ude af den optimale form uden tvivl så vi har ikke set det “bedste” endnu som vi så med Thrane og Welbeck.

    Men mon ikke der også bliver brug for ham i et tæt program med 4 kampe på 12 dage?
    Jo, det kan da være han kan få nogle minutter i pokalen. Med JJT tilbage tror jeg simpelthen bare, at der er alt for mange bedre og mere interessante løsninger tilstede til, at han nogensinde kommer til at spille en betragtelig rolle.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Lugter umiddelbart af det sidste, og ville ikke undre mig, hvis det var tilfældet. Alt ved ham skriger fejlkøb.
    Syntes jeg nu ikke at “alt” gør. Han er ude af den optimale form uden tvivl så vi har ikke set det “bedste” endnu som vi så med Thrane og Welbeck.

    Men mon ikke der også bliver brug for ham i et tæt program med 4 kampe på 12 dage?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Han er så ikke engang i truppen til i aften. Er han skadet, eller bare sorteret fra? Hvis det er sidstnævnte, er det vel lidt bekymrende?
    Tror altså at han er frasorteret. Vi vidste det ville blive brutalt med fravalgte navne når alle var klar igen.
    Syntes nu stadig han har set okay ud så er ikke så bekymret.
    Men når man ikke har spillet kamp i 4-5 måneder og ikke har været del af en opstart skal man nok være et niveau over de andre for at udligne det. Og det er han nok ikke.

    Jeg venter ihvertfald med at bedømme ham til foråret når han er faldet til og har været med i hele vintertræningen

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Han er så ikke engang i truppen til i aften. Er han skadet, eller bare sorteret fra? Hvis det er sidstnævnte, er det vel lidt bekymrende?
    Lugter umiddelbart af det sidste, og ville ikke undre mig, hvis det var tilfældet. Alt ved ham skriger fejlkøb.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Håber Vacek får chancen... Hvis altså han snart er ved at nå kampformen
    Han er så ikke engang i truppen til i aften. Er han skadet, eller bare sorteret fra? Hvis det er sidstnævnte, er det vel lidt bekymrende?

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Truppen er uden Festersen, men med Mathias Jørgensen.

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-ac-horsens/

    Leave a comment:

Working...
X