Var den ikke mørkegul?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd AB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlægJeg er i helt modsatte grøft. Jeg synes hans niveau er alt for lavt. Ham og Vacek er slet ikke dominerende nok i spillet på bolden i dag og vores spil er jo bedre når vi spiller udenom dem.
Jeg glæder mig til at se JJT sammen med Eskesen. Casper Nielsen ser jeg også langt foran begge. Greve bør være færdig i klubben til vinter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEt kort øjeblik fik du mig lige til at tro, at jeg havde bildt mig selv ind, at vi havde vundet 1 ud af 8 kampe og lå næstsidst, men så kom jeg i tanke om, at det jo er sket, og at du bare ikke kan tåle ikke at få ret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægObjektivt set er det jo et kæmpe fremskridt i forhold til sidste års pokalkampe - isoleret set.
I dag er vi bare bedre end AB og spiller effektivt. I like. :-)
Men det er stadig et 2. Divisionshold.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvorfor er de ringe?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment