Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Åh åh, Ryan tager sig til baglåret

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
      99 pokalkampe mere og så er den hjemme! Flot indlæg fra ham der.
      Ja sgu et par rigtig gode indlæg
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Helenius til 3-0

        http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...a-298bbd8c6d4a
        This is what you have been trained for, makes us proud!

        Comment


          Drachmann ejer midtbanen ... Ejer den. Det gør han altså.

          Comment


            Men Yao mangler godt noget defensivt ift offensivt. Forståeligt nok

            Comment


              Ryan ud med skade? Det ville godt nok være en streg i regningen..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Drachmann ejer midtbanen ... Ejer den. Det gør han altså.
                Han kunne sagtens plante et flag derinde. Kæmpe vigtig signing for OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Naturligvis - men jeg husker også en Dalumkamp, hvor man ikke kunne have sagt noget, hvis OB var røget ud. Jeg vejrer nye vinde og det tror jeg også du gør - der er en helt anden instilling til kampene siden JM er kommet til og medtilgang af Drachmann og Kadrii, kan det altså godt blive til noget - jeg vælger at være positiv i disse tider - det trænger jeg (vi) til. Vi har hungret efter at folk giver den gas - det gør de på en helt anden måde nu end under KN.
                  Og en TPI kamp hvor vi først scorede til sidst. Eskesen. Men hey samme TPI havde jo 5 mand i A landsholdstruppen den anden dag. ;-)

                  Jeg har i den grad hungrer efter noget mere vilje. Ikke så meget bedre spil, bare noget andet end ét ryk ind i banen, Jönsson afleverer bagud, som jeg tror Kent kaldte sin gameplan, der fuldstændigt drænede spillere for spillelyst. Når de blev tvunget til opspil, de ikke magtede.

                  Det er jo derfor folk bliver så negative at der ikke er langt til katastrofe snakken, fordi man i alt for mange kampe så nogen, der virkede som nogen, der ikke gad.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Ryan ud med skade? Det ville godt nok være en streg i regningen..
                    Det må vi ikke håbe. Håber det er præventivt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Og en TPI kamp hvor vi først scorede til sidst. Eskesen. Men hey samme TPI havde jo 5 mand i A landsholdstruppen den anden dag. ;-)

                      Jeg har i den grad hungrer efter noget mere vilje. Ikke så meget bedre spil, bare noget andet end ét ryk ind i banen, Jönsson afleverer bagud, som jeg tror Kent kaldte sin gameplan, der fuldstændigt drænede spillere for spillelyst. Når de blev tvunget til opspil, de ikke magtede.

                      Det er jo derfor folk bliver så negative at der ikke er langt til katastrofe snakken, fordi man i alt for mange kampe så nogen, der virkede som nogen, der ikke gad.

                      MvH ChrisOB
                      fair nok! jeg synes også bare at man må anerkende, at holdet leverer helt anderledes på indsats under JM end under KN. Jeg har intet problem med at OB taber eller spiller uafgjort (slet ikke med holdets historik de sidste 8 år), når det bare sker på en værdig måde, hvor spillerne viser format og det synes jeg faktisk de gør i øjeblikket flere kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det må vi ikke håbe. Håber det er præventivt
                        Forhåbentligt, men han sad ned kortvarigt mens AB var i angreb...

                        Comment


                          Fint indhop af Frøkjær. Han er fysisk klar og har teknikken med

                          Comment


                            Lækkert med debut til Frøkjær. Christensen i kassen i sin debut gjorde det godt. Og ja MOM kadrii. Han var en fornøjelse at se.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Fint indhop af Frøkjær. Han er fysisk klar og har teknikken med
                              Uden tvivl. Han skal bare eleminere sine mange fejl. Så kunne han godt blive god

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                fair nok! jeg synes også bare at man må anerkende, at holdet leverer helt anderledes på indsats under JM end under KN. Jeg har intet problem med at OB taber eller spiller uafgjort (slet ikke med holdets historik de sidste 8 år), når det bare sker på en værdig måde, hvor spillerne viser format og det synes jeg faktisk de gør i øjeblikket flere kampe i træk.
                                På flere måder sådan vi hele tiden håber OB kan gøre: Vinde 4-0, få spillere i gang, få sat et par unge debutanter ind, og 7-9-13 (Hej Ryan) undgå skader.

                                Ikke ryge modløse ud i Brønshøj, hvor vi til sidst nærmest jublede når vi endelig ramte en medspiller.

                                Ikke breddespillere som Thrane og Bredebro bombere.

                                Ikke NEJ NEJ NEJ fra sidelinjen og akademisk old school snak.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X