Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er et fact, at der har været larmende tavshed efter en OB-sejr de sidste 2-3 år og en helvedes larm, når OB taber. Har faktisk undersøgt det - fordi det var så markant.
    Herinde ja. Det har jeg også noteret..

    Men nægter at give dig ret i din anden påstand

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Han troller, åbenlyst.
      Men det er let at forklare, som ChrisOB skrev for lidt tid siden: der er mere at reagere på ,når det går dårligt (frit citat - kan ikke huske ordlyden)

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Herinde ja. Det har jeg også noteret..

        Men nægter at give dig ret i din anden påstand
        Hvad er den anden påstand?

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det er et fact, at der har været larmende tavshed efter en OB-sejr de sidste 2-3 år og en helvedes larm, når OB taber. Har faktisk undersøgt det - fordi det var så markant.
          Har nok noget med det at gøre, at frustrationerne skal ud efter endnu en ringe performance og man må ikke slå på kone, børn eller kæledyr...
          Når vi så en enkelt gang i mellem vinder er man glad men der sidder stadig en nagende tvivl i maven fordi man ved at OB ikke vinder to kampe i træk og så er det svært at vise sin begejstring ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det er et fact, at der har været larmende tavshed efter en OB-sejr de sidste 2-3 år og en helvedes larm, når OB taber. Har faktisk undersøgt det - fordi det var så markant.
            Det hænger nok sammen med at vi så godt som aldrig vinder mere end én kamp ad gangen, og derfor har lært, at skuffelsen med stor sandsynlighed vender tilbage i næste kamp, hvorfor folk er påpasselige med at få bygget begejstring op.

            Har du tænkt på dét?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #66
              Kan sagtens se Greve som en af de 3 midterste folk i JMs system. Syntes han gør det godt

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg siger bare at der er mere aktivitet på forum efter et nederlag end når vi har vundet. Mange flere posts.. Dette er facts.
                Jeg påstår intet det med bundhold/tophold. Det konkluderer du selv
                Ja, du har helt sikkert ret i, at der er forskel på, om vi taber til AB eller slår AB ud, men er det mærkeligt? At ryge ud til AB ville være uforventeligt og en skuffelse, og debat skabes jo som regel ud af konflikt, så det er jo selvsagt, at det vil give mere debat.

                Men jeg tror ikke, at OBs forum lever af, at det går OB dårligt. Og jeg tror ikke på, at det vil generere flere indlæg, hvis OB ryger ud af CL-kvalifikationen til Villareal, fremfor hvis de kvaller til gruppespillet. Men det er klart, at når man i et utal af år stort set kun har haft skuffelser, så er det dem der giver udslag.

                Det lyder til, at du har tjekket op på det, har der været væsentlig flere indlæg efter nederlag til Brøndby og FCK, end efter de sejre man har fået i de seneste år?

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Hvad er den anden påstand?
                  Den måde du svarer i post 56

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Men det er let at forklare, som ChrisOB skrev for lidt tid siden: der er mere at reagere på ,når det går dårligt (frit citat - kan ikke huske ordlyden)
                    Ja, folk reagerer mere på, at vi taber til et 2. divisionshold, fremfor at vi slår et 2. divisionshold. Det er da logik for burhøns. Men derfra så til at sige, at der er mange der håber på, at vi taber til et 2. divisionshold, er noget nonsens.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Det hænger nok sammen med at vi så godt som aldrig vinder mere end én kamp ad gangen, og derfor har lært, at skuffelsen med stor sandsynlighed vender tilbage i næste kamp, hvorfor folk er påpasselige med at få bygget begejstring op.

                      Har du tænkt på dét?

                      MvH ChrisOB
                      Føler du dig truffet? Jeg formidler bare et fact, så det er egentligt lige meget, hvad jeg har tænkt over.

                      Comment


                        #71
                        Kadrii ud og Fester ind

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Ja, folk reagerer mere på, at vi taber til et 2. divisionshold, fremfor at vi slår et 2. divisionshold. Det er da logik for burhøns. Men derfra så til at sige, at der er mange der håber på, at vi taber til et 2. divisionshold, er noget nonsens.
                          Stram op!!!! Hvornår har jeg skrevet det?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kan sagtens se Greve som en af de 3 midterste folk i JMs system. Syntes han gør det godt
                            Jeg er i helt modsatte grøft. Jeg synes hans niveau er alt for lavt. Ham og Vacek er slet ikke dominerende nok i spillet på bolden i dag og vores spil er jo bedre når vi spiller udenom dem.
                            Jeg glæder mig til at se JJT sammen med Eskesen. Casper Nielsen ser jeg også langt foran begge. Greve bør være færdig i klubben til vinter.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Men det er let at forklare, som ChrisOB skrev for lidt tid siden: der er mere at reagere på ,når det går dårligt (frit citat - kan ikke huske ordlyden)
                              Det lyder meget plausibelt at jeg har skrevet noget lignende. Det passer jo.

                              Der er altid mere at reagere på, når noget går dårligt end godt. Med mindre vi vinder 2, 3 eller 4 kampe i træk. Så kan vi begynde at snakke om hvorfor vi gør det.

                              Jeg synes vi ser okay ud nu, og med Bash inde kan det jo være vi øger effektiviteten og dermed øge muligheden for at vi vinder 2, 3 eller 4 kampe i træk som for alvor vil kunne øge lysten til at diskutere, hvad der går godt.

                              Jeg synes der er tegning til noget her, typerne, når de kommer op i kampform og vi får flere tilbage fra skader.

                              Bredden er i hvert fald bedre end Thomas Mikkelsen og Mathias Thrane.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Stram op!!!! Hvornår har jeg skrevet det?
                                Undertegnede: "Jeg tror meget nemt folk kan acceptere, at vi vinder"

                                Dig: "Det tror jeg ikke"

                                Hvordan skal jeg tyde det som andet, end at du mener at der er folk herinde der ikke vil have at OB vinder?

                                Comment

                                Working...
                                X