Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Føler du dig truffet? Jeg formidler bare et fact, så det er egentligt lige meget, hvad jeg har tænkt over.
    Du kan prøve at forholde dig til påstanden. ;-)

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
      Jeg er i helt modsatte grøft. Jeg synes hans niveau er alt for lavt. Ham og Vacek er slet ikke dominerende nok i spillet på bolden i dag og vores spil er jo bedre når vi spiller udenom dem.
      Jeg glæder mig til at se JJT sammen med Eskesen. Casper Nielsen ser jeg også langt foran begge. Greve bør være færdig i klubben til vinter.
      Kunne ikke være mere uenig

      4-0

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Den måde du svarer i post 56
        Det mener jeg faktisk - og det er naturligvis ikke alle!!! Det ødelægger dog narrativet om, at tæt på alt, hvad der foregår i OB er en katastrofe, som markante folk på forum mener. Hvad skal man så skyde på - det kommer til at tage tid for de folk at acceptere, at de ikke kan køre den negative vinkel mere - det er jeg overbevist om - men jeg ønsker da i den grad, at jeg tager fejl.

        Hov så scorede elendige Helenius igen.

        Comment


          #79
          helenius skarp som en stanley, dejligt at se

          Comment


            #80
            Kæft AB er ringe. Men godt at se drengene udnytter det.

            Comment


              #81
              Yao ind og Barret ud

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Det mener jeg faktisk - og det er naturligvis ikke alle!!! Det ødelægger dog narrativet om, at tæt på alt, hvad der foregår i OB er en katastrofe, som markante folk på forum mener. Hvad skal man så skyde på - det kommer til at tage tid for de folk at acceptere, at de ikke kan køre den negative vinkel mere - det er jeg overbevist om - men jeg ønsker da i den grad, at jeg tager fejl.

                Hov så scorede elendige Helenius igen.
                Et kort øjeblik fik du mig lige til at tro, at jeg havde bildt mig selv ind, at vi havde vundet 1 ud af 8 kampe og lå næstsidst, men så kom jeg i tanke om, at det jo er sket, og at du bare ikke kan tåle ikke at få ret.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kunne ikke være mere uenig

                  4-0
                  Jaaaaaaa!!!! Ja ja ja ja jaaaaaa!!! Fucking fedt!!! Vi vinder en pokalkamp mod et 2. Divisionshold! Jaaaaa!! ;-)

                  ...Jeg er sgu faktisk lidt glad i aften. Alle muligheder for at bygge selvtillid skal bruges.

                  Godt gutter!

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #84
                    Yao Dieu Hende skal på banen. Spændende at se hvad han kan :)

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Yao ind og Barret ud
                      Det glæder jeg mig til at se.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Undertegnede: "Jeg tror meget nemt folk kan acceptere, at vi vinder"

                        Dig: "Det tror jeg ikke"

                        Hvordan skal jeg tyde det som andet, end at du mener at der er folk herinde der ikke vil have at OB vinder?
                        Find stedet, hvor jeg skriver, at jeg tror folk håber på at OB taber. Det er da en ubehagelig måde at argumentere på - at stykke mine ord sammen med noget du tror jeg mener.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jaaaaaaa!!!! Ja ja ja ja jaaaaaa!!! Fucking fedt!!! Vi vinder en pokalkamp mod et 2. Divisionshold! Jaaaaa!! ;-)

                          ...Jeg er sgu faktisk lidt glad i aften. Alle muligheder for at bygge selvtillid skal bruges.

                          Godt gutter!

                          MvH ChrisOB
                          Objektivt set er det jo et kæmpe fremskridt i forhold til sidste års pokalkampe - isoleret set.

                          Comment


                            #88
                            Så stemplede Yao da ind, ostemad til ham

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Kan desværre ikke se kampen men det er ja helt tydeligt at Kong Kadrii regner der.
                              Kan nogen allerede sige hvordan Vacek gør det? Ham er -vel ikke kun for mig - et stort spørgsmålstegn i truppen så ville være fint at høre noget om ham.
                              http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/nyheder/c26cbd41-9fd2-427a-a1c1-a39c3e090af3

                              http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...1-26f4a7d9c43e


                              Last edited by obkbh; 06-09-2018, 19:55.
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                                Yao Dieu Hende skal på banen. Spændende at se hvad han kan :)

                                Comment

                                Working...
                                X