Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Var den ikke mørkegul?

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Obersthackel Se indlæg
      Var den ikke mørkegul?
      Jo. Den var lidt grov

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
        Jeg er i helt modsatte grøft. Jeg synes hans niveau er alt for lavt. Ham og Vacek er slet ikke dominerende nok i spillet på bolden i dag og vores spil er jo bedre når vi spiller udenom dem.
        Jeg glæder mig til at se JJT sammen med Eskesen. Casper Nielsen ser jeg også langt foran begge. Greve bør være færdig i klubben til vinter.
        Helt enig her om Greve. Nu synes jeg han har fået rigeligt med kampe uden der er sket betydelig udvikling. Han har et godt drev med bolden, men der er simpelthen for langt mellem de vellykkede situationer med et brugbart output, for en offensivspiller. Han løber meget og gør hvad han kan, men jeg synes der er lidt for mange situationer, hvor intentionen er rigtig men udførslen mangelfuld. Er dog ikke sikker på om jeg ønsker ham væk, da han sikkert er en billig trupspiller at have løbende, og man ved at man får fight og løbevillighed, hvis man smider ham ind sidst i en kamp. Men jeg ser ham helt sikkert mest som kant og ikke inde i maskinrummet.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Et kort øjeblik fik du mig lige til at tro, at jeg havde bildt mig selv ind, at vi havde vundet 1 ud af 8 kampe og lå næstsidst, men så kom jeg i tanke om, at det jo er sket, og at du bare ikke kan tåle ikke at få ret.
          Jeg må le, når det netop kommer fra dig.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kunne ikke være mere uenig

            4-0
            +1
            OBeliever

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Objektivt set er det jo et kæmpe fremskridt i forhold til sidste års pokalkampe - isoleret set.
              Det er det da. Vi mødte nummer sjok i 1. Division, Brønshøj og røg fortjent ud. Vi mødte et reservespækket Fredericia hold og røg fortjent ud. Vi mødte et Vendsyssel hold der ganske nok var på vej fremad, men de var stadig et 1. Divisionshold og vi får fortjent ud.

              I dag er vi bare bedre end AB og spiller effektivt. I like. :-)

              Men det er stadig et 2. Divisionshold.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jo. Den var lidt grov
                Der var klart rødt.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #98
                  Frøkjær ind

                  Comment


                    #99
                    Hele ud

                    Comment


                      Kan diskussionen ikke foregå et andet sted, end på den her tråd?
                      Vi vinder, og vi scorede uden Bashkim på banen. Positivt
                      OBeliever

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                        Kæft AB er ringe. Men godt at se drengene udnytter det.
                        Hvorfor er de ringe?

                        Comment


                          Jeg vil godt trække lidt i land omkring Vacek i dag. Han har spillet en god 2. halveg synes jeg.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Hvorfor er de ringe?
                            Fordi de er det, sammenlignet med os.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                              Yao Dieu Hende skal på banen. Spændende at se hvad han kan :)
                              Ja ligner han allerede er på ca 1% af Dal Hende’s niveau
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Klasse indlæg af Yao

                                Comment

                                Working...
                                X