Oprindeligt indsendt af OBligation
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Boykot
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægDet er nok bare forsent desværre
Derfor har man tit i det uofficielle miljø skulle holde f.eks. den kommercielle afdeling i ørene inden det hele blev for vildt og voldsomt med deres utallige, håbløse idéer. Det er f.eks. de trykte tifoer, røgkanoner i capotårnet som skulle startes ifm. mål, spillertunnel-projektet (som de alligevel fik færdiggjort bag ryggen på initiativtagerne) m.m. Nu står de med en fanklub, som gerne vil lege med dem og glædeligt tager imod de forslag, som der kommer frem. Og det er der egentlig heller ikke noget galt med, da de gør det i god mening, men det er bare ikke sådan det bør være.
Så jeg er overbevist om, at man hos de fanansvarlige i OB er komfortable med dem der bygger et fundament op nu, fordi de får indflydelse. Indflydelse en fodboldklub/kommerciel afdeling ikke bør have i et fanmiljø.
Nu skal der bygges et fundament på den succes vi oplever, håbe på det fundament bliver mere selvstændigt og uafhængigt af klubben, og så skal vi glæde os til, at de uofficielle kan komme tilbage og give deres bidrag til stemningen og fanmiljøet.Last edited by OBligation; 12-03-2019, 09:05.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er aldrig for sent
OB hverken kan eller skal lægge hånden over den type fans. Man kan ikke som seriøs sportsklub samarbejde med den type mennesker. At BIf måske gør det og det fremhæves som rigtig god fanpleje skriger jo til himlen.
Jeg skal ikke kunne sige om OB vil samarbejde med nogen slags fans over hovedet. Men jeg kan godt forstå, hvis de ikke kan og vil samarbejde med visse fan-"typer". Stram op på opførslen før og efter kampene og bidrag til stemningen i og omkring OBs kampe på lovlig vis. Så er alle velkomne tilbage i min optik.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlægOg folk skal endelig bare hoppe med på bølgen - den nuværende succes på grønsværen skal da udnyttes til fulde, og så skal der bygges et stemningsmæssigt fundament ud fra den succes.
Hvis de uofficielle kunne komme tilbage til et velfungerende fundament når størstedelens karantæner udløber, og dem uden karantæne ophører deres boykot, så står vi med et rigtig fornuftigt udgangspunkt ift. stemningen i Odense.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægDen eneste grund til folk kommer er jo at det går godt for klubben sportsligt lige nu. Ellers ville der være lige så dødt på tribunen som for et halvt år siden.
Hvis de uofficielle kunne komme tilbage til et velfungerende fundament når størstedelens karantæner udløber, og dem uden karantæne ophører deres boykot, så står vi med et rigtig fornuftigt udgangspunkt ift. stemningen i Odense.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MandenFraFyn Se indlægJa det er dejligt. Det har helt klart taget noget tid, så jeg håber også at den gode stime fortsætter, med den gode stemning.
Leave a comment:
-
Flot lyd. Specielt efter vi kom foran. Umiddelbart var lydtoppene på højde med GFs højeste :). Flot alle mand. Ses på stadion på søndag!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægJa dejligt folk endelig har taget sig sammen og begyndt at synge efter boycuttet, det har desværre taget lang tid, men nu kommer det endelig op på et godt niveau igen, lad os håbe det fortsætter
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MandenFraFyn Se indlægStor ros til alle der tog til Aarhus i dag! Man kunne flere gange høre jer i TV! Håber der er lige så god lyd, til kampen mod Randers!
Leave a comment:
-
Stor ros til alle der tog til Aarhus i dag! Man kunne flere gange høre jer i TV! Håber der er lige så god lyd, til kampen mod Randers!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægSkreg og skreg! korrekt at capoen en enkelt gang gik hen af gangen og opfordrede alle til at være med på en gang OB. Det var en periode i kampen hvor det kogte godt, så intet problem i det. De siddende folk var i forvejen begyndt at rører lidt på sig. Men der var ingen vrede eller bebrejdelse hos ham. Syntes bestemt det var et godt initiativ, og en god måde det blev gjort på.
Ville bare lige opponere mod at det ikke var sket.
Synes dog at det der med at bevæge sig og samtidig prøve at råbe i megafonen gør det lidt svært at høre budskabet, men er da fint man prøver nogle ting af.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægDer var en fyr som rendte væk fra stemningsområdet med en megafon og råbte af dem i nærheden, husker det som især anden halvleg mod Esbjerg, men ikke helt sikker. Jeg sad på højre side af stemning (længst fra sponsor) og der var han i hvert fald ovre.
Leave a comment:
Leave a comment: