Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...y-vold/7388219

    Så det var fordi nogle betjente ikke kendte Brøndby jargonen 😂😂

    Jamen så går de vel fri igen.

    Men ligner også der er en klub der kæmper med næb og klør for deres fans.
    Det er ja fuldstændigt latterligt. Betjente forstod ikke sten-kast-kommunikationen rigtigt???
    Det er absolut useriøst og hvis de virkeligt slipper fra karantæner så er det så skandaløst at det er næsten til grin.

    Leave a comment:


  • odense1984
    replied
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...y-vold/7388219

    Så det var fordi nogle betjente ikke kendte Brøndby jargonen 😂😂

    Jamen så går de vel fri igen.

    Men ligner også der er en klub der kæmper med næb og klør for deres fans.

    Leave a comment:


  • Tjemf
    replied
    Håber folk bliver væk året ud som minimum og stationerer noget, der har en eller anden form for bundlinjeeffekt. Der har altid været en håbløs magtkamp mellem folk der vil noget på terassen og de lavsociale bønder OB ansætter i egne rækker.

    Kæmpe opfordring til at blive væk, så klubben kan få den håndboldoplevelse de tilsyneladende tilsigter, men som afholder kommende generationer i at blive tiltrukket. Det gir' simpelthen ikke mening, at karantænerne i Odense er 4 - 8x længere end i eksempelvis Brøndby, når historikken er direkte usammenlignelig.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Nogen der har et billede taf de flamingo plader som der var på tribunen, har ikke set det?!

    Leave a comment:


  • LangsideBanditten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Som du alligevel vælger at viderebringe...
    Stå dog ved din kritik i stedet for det der halvdårlige forsøg på at camouflere den - din agenda er jo til at gennemskue alligevel.

    Alternativt kunne du melde dig ind i den facebookgruppe, som De Stribede har oprettet til folk, som har idéer og vil engagere sig i stemningen og tifo'er i Odense. Så kan du jo komme med konstuktive forslag der.
    Ret skal være ret; nok har jeg været hård mod De Stribede herinde; men hvis deres budskab/tifo/aktion; kald det hvad du vil; faktisk ser nogenlunde ud; så kan jeg også sende rosende ord afsted mod De Stribede. Bevares; jeg har en mistanke om; som mckellberg også skriver; at det er på et yderst lav niveau; men jeg spiser gerne mine egne udtalelser igen; hvis resultatet vel og mærke er flot.

    Ift. stemningen. Jeg synes faktisk stemningen var ok i fredags; ikke på niveau med hvad vi før har set; men man kunne se de gjorde et forsøg; og det skal de roses for. Især fordi man efterfølgende ikke har snakket præstationen op på et absurd niveau; bl.a. som man så efter Agf hjemme.

    Jeg er dog en smule negativ over, at man vælger at spilde røgbomber på sjov og ballade bag RMN-tribunen; gem dem dog til man igen kan få tilladelse til at bruge disse ifm. en kamp; der er effekten lang flottere. Det andet er sgu bare spild i mine øjne. Røgbomber kombineret med deres flamingoplader havde måske skubbet deres forsøg i en positiv retning; det ved jeg ikke; men det kunne være. Nu har jeg stadig ikke set disse flamingoplader; men lidt sjov og ballade bag disse havde måske ikke gjort skade; og givet en bedre effekt.
    Last edited by LangsideBanditten; 07-11-2018, 12:17.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten Se indlæg
    Tak! Ingen på langsiden nævnte budskabet; og min sidemand kunne ikke læse det; til trods for vi sidder nogenlunde midt på langsiden; formentlig dårlige øjne.

    Findes der nogle billeder af dette; kunne forstå på flere af mine omkringsiddende medfans på langsiden, at det så helt malplaceret og forkert ud; alt for småt og uden sammenhæng; et dårligt forsøg på en "tifo"; en symbolik på De Stribedes niveau hørte jeg flere udtale. Virker som en hård udmelding.

    Et billede ville være fint; så man selv kunne konkludere på dette.
    Som du alligevel vælger at viderebringe...
    Stå dog ved din kritik i stedet for det der halvdårlige forsøg på at camouflere den - din agenda er jo til at gennemskue alligevel.

    Alternativt kunne du melde dig ind i den facebookgruppe, som De Stribede har oprettet til folk, som har idéer og vil engagere sig i stemningen og tifo'er i Odense. Så kan du jo komme med konstuktive forslag der.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten Se indlæg
    Tak! Ingen på langsiden nævnte budskabet; og min sidemand kunne ikke læse det; til trods for vi sidder nogenlunde midt på langsiden; formentlig dårlige øjne.

    Findes der nogle billeder af dette; kunne forstå på flere af mine omkringsiddende medfans på langsiden, at det så helt malplaceret og forkert ud; alt for småt og uden sammenhæng; et dårligt forsøg på en "tifo"; en symbolik på De Stribedes niveau hørte jeg flere udtale. Virker som en hård udmelding.

    Et billede ville være fint; så man selv kunne konkludere på dette.
    Det er vist den diplomatiske udgave. Ærligt, det så ud af helvede til.

    Leave a comment:


  • LangsideBanditten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kanonkongen7 Se indlæg
    "Odense er vores by", skrevet i flamingo plader.
    Tak! Ingen på langsiden nævnte budskabet; og min sidemand kunne ikke læse det; til trods for vi sidder nogenlunde midt på langsiden; formentlig dårlige øjne.

    Findes der nogle billeder af dette; kunne forstå på flere af mine omkringsiddende medfans på langsiden, at det så helt malplaceret og forkert ud; alt for småt og uden sammenhæng; et dårligt forsøg på en "tifo"; en symbolik på De Stribedes niveau hørte jeg flere udtale. Virker som en hård udmelding.

    Et billede ville være fint; så man selv kunne konkludere på dette.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kanonkongen7 Se indlæg
    "Odense er vores by", skrevet i flamingo plader.
    Hvem stod bag det tiltag?

    Leave a comment:


  • Kanonkongen7
    replied
    "Odense er vores by", skrevet i flamingo plader.

    Leave a comment:


  • LangsideBanditten
    replied
    Hvad stod der på de plader, som kom op senest mod Hobro på hjemmebane på RMN-tribunen; de var desværre på vej ned da jeg kom ind på min plads.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Nu må vi vel vente hvad der kommer ud af det...
    Men er enig: det ville være skandaløst hvis de ville slippe fra karantæner. Og de som kaster med sten ville jeg ikke kalde fans, der er bare idioter som skal holdes så langt væk fra fodbold som muligt.
    Stenkasterne er desværre en utrolig dårlig reklame for fans, der også var en artikel om at kokain åbenlyst blev solgt på områder af Brøndby stadion, tikkende bomber blandt fodbold fans.

    Omkring karantænen til vores fans karantæner ramte fans virker det jo absurd hvis disse vandaler ikke bliver straffet men mon ikke de både for karantæne og en dom i retten.

    Tror konsekvensen er at der bliver endnu mindre tolerance fra politiets side, og forsamlinger der ikke makker ret her og nu for tildelt karantæne.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Hvis hverken Esbjerg eller Brøndby får karantæner efter søndagens hændelser, så er der noget galt i vores retssystem.

    Nu er det anden gang Esbjerg får mediedækning ifm. fanuroligheder eller optræk til lignende - Station 2 ifm. deres kamp mod Vejle, og avisoverskrifter efter seneste kamp mod Midtjylland. Begge episoder, hvor politiet antager, at de vil opsøge slagsmål og har forstyrret den offentlige orden - og hvor der er foretaget anholdelser. Præcis samme antagelser, som ramte vores uofficielle. Så hvis episoderne med Esbjerg ikke får et efterspil af lignende karakter, så understreger det vel bare, at man udsteder et eksempel med vores uofficielle drenge efter AGF-kampen.

    Jeg regner ikke med Brøndby bliver ramt af registerkarantæner. De finder altid en vej uden om og har, heldigt for dem, en fodboldklub i ryggen, som strækker sig langt for at redde deres aktive fans.

    Og jeg må bare endnu engang understrege, at hvis Brøndby gang efter gang kan redde deres fans, hvor de tydeligvis går langt over stregen, så kunne vores uofficielle drenge også være blevet reddet dengang efter AGF-episoden, hvis bare den kommercielle chef, samt de fan- & sikkerhedsansvarlige var skarpe nok. Det er bare ikke tilfældet.
    Nu må vi vel vente hvad der kommer ud af det...
    Men er enig: det ville være skandaløst hvis de ville slippe fra karantæner. Og de som kaster med sten ville jeg ikke kalde fans, der er bare idioter som skal holdes så langt væk fra fodbold som muligt.

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Hvis hverken Esbjerg eller Brøndby får karantæner efter søndagens hændelser, så er der noget galt i vores retssystem.

    Nu er det anden gang Esbjerg får mediedækning ifm. fanuroligheder eller optræk til lignende - Station 2 ifm. deres kamp mod Vejle, og avisoverskrifter efter seneste kamp mod Midtjylland. Begge episoder, hvor politiet antager, at de vil opsøge slagsmål og har forstyrret den offentlige orden - og hvor der er foretaget anholdelser. Præcis samme antagelser, som ramte vores uofficielle. Så hvis episoderne med Esbjerg ikke får et efterspil af lignende karakter, så understreger det vel bare, at man udsteder et eksempel med vores uofficielle drenge efter AGF-kampen.

    Jeg regner ikke med Brøndby bliver ramt af registerkarantæner. De finder altid en vej uden om og har, heldigt for dem, en fodboldklub i ryggen, som strækker sig langt for at redde deres aktive fans.

    Og jeg må bare endnu engang understrege, at hvis Brøndby gang efter gang kan redde deres fans, hvor de tydeligvis går langt over stregen, så kunne vores uofficielle drenge også være blevet reddet dengang efter AGF-episoden, hvis bare den kommercielle chef, samt de fan- & sikkerhedsansvarlige var skarpe nok. Det er bare ikke tilfældet.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Selvfølgelig sker der ikke en skid, det gjorde der jo heller ikke i går.

    https://www.bt.dk/fodbold/stor-polit...od-fodboldfans

    »Der er har været en del uro i forbindelse med kampen i morgen, men Brøndbys fans har nu indset, at hvis de skal til fodbold i morgen, så skal der ro på,« siger og tilføjer, at mellem 50 og 100 maskerede fodboldfans opførte sig truende.

    "Maskerede fodboldfans der opførte sig truende". Blev der ikke givet karantæne til OB-fans fordi, at de måske var truende og nogle af dem måske havde maskering på sig? Så må det vel betyder 50-100 anholdelser og karantæner, naturligvis.

    »Vi er stadig til stede for at følge det til ende, men gruppen deles dernede og tager hjem,« siger Brian Holm.

    Nårh nej. De får selvfølgelig lov til at skabe sig ligeså tosset de vil uden konsekvenser. Dansk politi viser nok engang, at retssikkerhed og lighed for loven, ikke er noget vi praktiserer overfor fodboldfans.
    Det er nogle voldsomme begivenheder med sårede betjente, er sikker på det får et efterspil, det meste kan politiet nok dokumenterer med film billeder m.m. Tror ikke man ønsker at lade uromagerne slippe med straf, men betjentene har nok valgt at afvæbne en farlig situation i første omgang.

    Det viser ialt tydelighed at vold og fodbold ikke skal hører sammen.

    Leave a comment:

Working...
X