Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Bare lige en ros der skal vidergives fra nogle BIF tosser jeg kender. De stod nede på away, og var ganske imponeret over hvor meget gang der var i den på RMN. De kunne sagtens hører jer. Så stærkt gået af alle der bidrog på lægterne i søndags:-)
    Jeg genså kampen i går. Der var tydelig lyd i begge halvlege fra RMN. Det var ret fedt, når man nu selv var en del af det :D.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Arbejder på det. :-)
    Og i hvert er han rigtig god med på RMN. Selvom han taler ikke dansk så finder han sig rigtig godt i de mere simple sange og har en rigtig fedt og højt "Schalalala", "Ole, ole", "En gang Odense, altid Odense" osv. Jeg er en rigtig stolt far!

    Du og din søn er satme seje

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Bare lige en ros der skal vidergives fra nogle BIF tosser jeg kender. De stod nede på away, og var ganske imponeret over hvor meget gang der var i den på RMN. De kunne sagtens hører jer. Så stærkt gået af alle der bidrog på lægterne i søndags:-)

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tror vi bliver langt stærkere end før boykotten hvor vi var ret afhængigt af én gruppe. Nu er det en fanscenen som bærer stemningen, ikke kun én gruppe og det er en rigtig, rigtig godt udvikling.
    Det tror jeg du har ret i. Det virker som om, at folk var lidt for komfortable ved at have én gruppe der stod for stemningen. Nu kommer vi tilbage om, stadig alt for lang tid, til en allerede eksisterende stemning. Her kan vi forhåbentlig finde en overensstemmelse parterne imellem - ellers er vi tilbage i den samme konflikt suppedas som per nuværende.

    ... Men kæft hvor har jeg egentlig ondt i røven over, at vi pludselig vinder alt så snart vi er væk. Så bruger man jeg ved snart ikke hvor mange år på at trække læsset gennem Kent Nielsens cirkus til middelmådig stemning at best.
    I står i en god situation lige nu, og det er med at drage nytte af det, hvis fundamentet i den officielle fanklub skal styrkes.
    Last edited by Whoven; 04-03-2019, 08:29.

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Fantastisk sonisk udtryk i dag! Gid det længe leve må. :-)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Man bliver sgu glad i låget, når det rent faktisk lykkes at stable en stemning på benene, som jeg ikke havde regnet med, vi ville komme i nærheden af det næste halvandet år.

    Når den tid er gået ser jeg frem til, at tidligere tiders uenigheder kan blive lagt til side, så alle parter kan levere endnu bedre stemning. Ikke for de uofficielles skyld. Ikke for De Stribede. Men for os alle.

    Det lugtede lidt af tidligere tider i dag, det lugtede af potentiale.

    MvH ChrisOB
    Det lugter af fremtiden. :-)
    Havde hele tid fornemmelsen at stemnigen blev bedre og bedre. Fra uge til uge udviklede sig det og vi prøvede og arbejdede på det og kæmpede os skridt for skridt ud af hullet. Og nu bliver de skridt pludselig større. Det er fantastisk at opleve. Det var mange som bidrog i dag. Det var forskellige grupper som startede sange og de capos gav det videre til alle. Tror vi bliver langt stærkere end før boykotten hvor vi var ret afhængigt af én gruppe. Nu er det en fanscenen som bærer stemningen, ikke kun én gruppe og det er en rigtig, rigtig godt udvikling.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Man bliver sgu glad i låget, når det rent faktisk lykkes at stable en stemning på benene, som jeg ikke havde regnet med, vi ville komme i nærheden af det næste halvandet år.

    Når den tid er gået ser jeg frem til, at tidligere tiders uenigheder kan blive lagt til side, så alle parter kan levere endnu bedre stemning. Ikke for de uofficielles skyld. Ikke for De Stribede. Men for os alle.

    Det lugtede lidt af tidligere tider i dag, det lugtede af potentiale.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Arbejder på det. :-)
    Og i hvert er han rigtig god med på RMN. Selvom han taler ikke dansk så finder han sig rigtig godt i de mere simple sange og har en rigtig fedt og højt "Schalalala", "Ole, ole", "En gang Odense, altid Odense" osv. Jeg er en rigtig stolt far!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er din søn ved at være lige så stor fan som hans far?
    Arbejder på det. :-)
    Og i hvert er han rigtig god med på RMN. Selvom han taler ikke dansk så finder han sig rigtig godt i de mere simple sange og har en rigtig fedt og højt "Schalalala", "Ole, ole", "En gang Odense, altid Odense" osv. Jeg er en rigtig stolt far!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Fedt, fedt stemning på stadion i aften. Det var virkeligt rigtig godt fra første til sidste minut under kampen - og derefter hvor RMN fejrede med holdet!
    Det fungerer rigtig godt med to capo og megafoner.
    Og vi fik åbenbart også styr på de pinlige råb mod modstanders målmand. Tror det var en af de capos som gav det videre at det må stoppe og det virkede.
    Jeg er fuldstændigt glad over oplevelsen i aften og at være med i det sammen med min søn. Stor tak til alle for en fantastisk aften!
    Er din søn ved at være lige så stor fan som hans far?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Fedt, fedt stemning på stadion i aften. Det var virkeligt rigtig godt fra første til sidste minut under kampen - og derefter hvor RMN fejrede med holdet!
    Det fungerer rigtig godt med to capo og megafoner.
    Og vi fik åbenbart også styr på de pinlige råb mod modstanders målmand. Tror det var en af de capos som gav det videre at det må stoppe og det virkede.
    Jeg er fuldstændigt glad over oplevelsen i aften og at være med i det sammen med min søn. Stor tak til alle for en fantastisk aften!

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Ja hva er der blevet af ham RMN :P

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ha ha ... hvor er svinet blevet af?
    Han ligger nok og roder rundt i noget afføring, som sådan nogle gør...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Jeg tænker snart at Svinet havde ret. Vi taber jo ikke fodboldkampe så længe vi boykotter, haha.
    Ha ha ... hvor er svinet blevet af?

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Jeg tænker snart at Svinet havde ret. Vi taber jo ikke fodboldkampe så længe vi boykotter, haha.

    Leave a comment:

Working...
X