Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB- FC Nordsjælland 2.9.18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægjeg har sagt det før, og folk siger til mig at jeg vrøvler, men jeg tror altså stadig at Helenius er bange for bolden. Skildpadde kaldte kommentatoren ham. Meget passende. Brænder en direktør fordi han ikke sætter panden på...OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFor at få de normalt ikke stemningsskabende tilskuere med skal sangene være enkle og lette at lære , det syntes jeg ikke mange af de nye sange er , det har til tider virket som om man har gået mere op i at få sange/melodier som ingen andre klubber har end i at finde lette/enkle sange og så ellers se stort på om Herning eller andre har sange på samme melodi. Det er trods alt bedre at 250 synger med end de 35-40 stemningsskabende fans alene står og synger
Synes det ville være pinligt at nuppe de andre klubbers sange, bare fordi det er nemt.
Så svært er det sgu heller ikke og lære en nu sang som går på en melodi man ikke har hørt i dk før. Alle kan jo ikke stå og synge Brøndby sange.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægjeg har sagt det før, og folk siger til mig at jeg vrøvler, men jeg tror altså stadig at Helenius er bange for bolden. Skildpadde kaldte kommentatoren ham. Meget passende. Brænder en direktør fordi han ikke sætter panden på...
Helenius har en attitude som en skræmt tøsedreng der er lukket ind i en rockerborg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlægDer bliver vi ikke enige :)
Synes det ville være pinligt at nuppe de andre klubbers sange, bare fordi det er nemt.
Så svært er det sgu heller ikke og lære en nu sang som går på en melodi man ikke har hørt i dk før. Alle kan jo ikke stå og synge Brøndby sange.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægJeg synes ikke det er attituden. Jeg synes han ligner en der prøver.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægCome on.. Han har vel vundet omtrent 95 % af sine dueller i dag
Comment
Comment