Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- FC Nordsjælland 2.9.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MJ har vi slet ikke fået noget ud af. Ville gerne have set Fester med fuld energi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Så skulle han måske have spillet Kløve´s plads i dag så vi kunne have haft en angriber som kunne gå efter at score ?
      Så ville han også vinde boldene så meget længere tilbage på banen. Selv om jeg synes det er vildt, at folk åbenbart mener, at en angriber udelukkende skal vurderes på sine mål, er det sådan set ikke Helenius’ evner i feltet, jeg forsvarer, men karikaturen af hans fysiske evner, jeg opponerer mod.

      Comment


        Skuffende vi ikke kan slå et pivringe fcn hold. Vi burde jo ha vundet klart efter spil og chancer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
          Men du mente jo man gerne bare skulle bruge andre danske klubbers sange. Det tror jeg ikke er vejen frem.

          Selvfølgelig er nemme sange vejen frem. Men Ville da ønske man kunne få lidt mere komplicerede sange igennem også. Men sådan bliver det nok ikke i Odense :)

          Genbrug af melodier bruges alle steder i verden ;-)

          "Kom alle mand" og "en gang Odense " er også blevet genbrugt andre steder , skal vi så holde op med at bruge dem ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Åååh.... puuuha
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Var lige ved at kaste op i munden der!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Genbrug af melodier bruges alle steder i verden ;-)

                "Kom alle mand" og "en gang Odense " er også blevet genbrugt andre steder , skal vi så holde op med at bruge dem ?
                Er jo ikke det jeg siger? Siger jo netop man gerne må kigge udenlandsk. Men tror ikke på det er realistisk at tro på at dem der laver sange, gør det ud fra melodier der allerede kører i dansk fodbold.

                Og fordi andre genbruger vores sange, så skal vi ikke stoppe med at bruge dem. Hvis det er det du mener.

                Comment


                  Er der kommet en ny regl?
                  Mister man en indskiftning når man har vundet den forgående kamp?

                  Comment


                    Slut... satme skidt vi ikke slår det FcN hold vi så i dag.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Skulle der have været en vinder, så ... ja jeg gider sgu ikke engang fuldende sætningen ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
                        Er jo ikke det jeg siger? Siger jo netop man gerne må kigge udenlandsk. Men tror ikke på det er realistisk at tro på at dem der laver sange, gør det ud fra melodier der allerede kører i dansk fodbold.
                        Absolut en god ide at kigge udenlandsk , det vigtigste hvis man vil have flere med er at sangene er enkle ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Skuffende resultat, vi vinder vel på alle parametere, pånær skarpheden, men synes holdet bliver bedre og bedre spillende, kunne vi bare få hul på bylden, så ser det faktisk godt ud

                          Comment


                            Kunne godt have drømt om, at man havde modet til at pille en midterforsvarer ud og sætte en midtbanespiller ind, så vi have lidt flere folk fremme og kunne bringe flere folk i feltet.

                            Comment


                              Hm kamp - ingen af holdene er ret farlige; vi neutraliserer deres form for fodbold, men kan ikke spille vores egen skarpt nok. Mod et hold som FCN bør vi kunne skabe lidt mere på standarder, end tilfældet er. Ellers er det vildt, som jeg i hvert fald fik overvurderet Ludwig - han ligner jo en, der har set et spøgelse, hver gang han får bolden. Ramon er svær at bedømme endnu, og AK...ak AK. Mangler virkelig selvtillid, og snoren er nok ikke ret meget længere, når Kadri er klar.

                              Comment


                                Nå øv, en sejr i dag ville ellers ha' givet os et par pladser frem i tabellen og mulighed for at ligge lige pointmæssigt med FCN. På den baggrund var det os, der havde mest at spille for, hvilket burde have resulteret i et tungere pres i slutningen af kampen.

                                Vi må sætte vores lid til Baskim, for der er ikke meget bid i angrebet, som det er nu.
                                This is what you have been trained for, makes us proud!

                                Comment

                                Working...
                                X