Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- FC Nordsjælland 2.9.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvor ser AK dog bare selvtillids- og energiforladt ud. Trist.
    Arrrrr? Han får løbet meget op og slået en en del indlæg, og har da selvtillid nok til også at trykke af en gang i mellem...

    Comment


      #77
      En af de værste ting ved boycot er, at nu vil kom alle mand nok blive startet 300 gange i løbet af en kamp hehe. Virker tiltider som om det er den eneste sang folk gider at lære.

      Comment


        #78
        Gad vide hvornår OB kommer ud fra pause
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #79
          Hold nu kæft hvor vi mangler skarphed på mange forskellige parameter.....
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #80
            Få nu kløve ud. Han arbejder for sagen, men det er så også det. Alt for ringe afleveringer fra ham.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
              En af de værste ting ved boycot er, at nu vil kom alle mand nok blive startet 300 gange i løbet af en kamp hehe. Virker tiltider som om det er den eneste sang folk gider at lære.
              Der er ellers basis for at få genindført den med fuglene. Den var altid med da jeg havde min gang på mekka.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
                En af de værste ting ved boycot er, at nu vil kom alle mand nok blive startet 300 gange i løbet af en kamp hehe. Virker tiltider som om det er den eneste sang folk gider at lære.
                Er vel groft sagt også den eneste sang vi har som er nem at stemme i med
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #83
                  Hvorfor er der ingen af vores angribere der kan udvise bare en smule aggresivitet? Hver gang de modtager bolden, lister de rundt med den, inden de laver en fejlaflevering. Jeg er ved at splitte hele stuen ad, når jeg ser den attitude. Kom nu for helvede lidt!

                  Comment


                    #84
                    Hørte lidt fuglefløjt i Vejle hehe. Så ja kan være den bliver genindført ;)

                    Comment


                      #85
                      Udmærket chance.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #86
                        Helle med en god afslutning ...

                        Comment


                          #87
                          Godt opspil, men symtomatisk ikke indenfor rammen

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
                            Hørte lidt fuglefløjt i Vejle hehe. Så ja kan være den bliver genindført ;)
                            Haha den er savnet!
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Arrrrr? Han får løbet meget op og slået en en del indlæg, og har da selvtillid nok til også at trykke af en gang i mellem...
                              Jeg synes fanme også han ser trist ud.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Hvorfor er der ingen af vores angribere der kan udvise bare en smule aggresivitet? Hver gang de modtager bolden, lister de rundt med den, inden de laver en fejlaflevering. Jeg er ved at splitte hele stuen ad, når jeg ser den attitude. Kom nu for helvede lidt!
                                Ja der mangler i den grad nogle Søren Andersen-attituder. De to foran virker så lade at det gør ondt.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X