Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- FC Nordsjælland 2.9.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Æv. Vi vinder på alle parametre, men kan igen ikke score. Holder deres hurtige backs helt væk, dominerer midten og skaber det, der skal til.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Slut... satme skidt vi ikke slår det FcN hold vi så i dag.
      FCN ser ikke stærke ud i dag, men alligevel har de vel flest af de store chancer, OB har måske flest farlige angreb men færre store chancer og så spiller OB virkelig med håndbremset trukket, der bliver først presset fra den er på OB`s halvdel, hvilket jo også giver FCN et ret massivt overtag i boldbesiddelse ... det formåede de så ikke at udnytte.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Øv-resultat. På plus-siden spiller vi faktisk glimrende og forærer ikke meget væk. På minus-siden en helt utroligt manglede skarphed.
        Men hey - 5 point de sidste tre kampe og kun et mål imod. Pilen peger i den rigtige retning. Spænende hvad Baskim kan tilføre.

        Comment


          Vi er fanme ringe på modstanderens banehalvdel, hvor der træffes dårlige beslutninger i nærmest hvert eneste angreb. Ak og Helenius er fuldstændig tandløse, og havde vi 15 ballonindlæg, som vi aldrig scorer på? For fanden mand, hvor er vi ufarlige.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Vi er fanme ringe på modstanderens banehalvdel, hvor der træffes dårlige beslutninger i nærmest hvert eneste angreb. Ak og Helenius er fuldstændig tandløse, og havde vi 15 ballonindlæg, som vi aldrig scorer på? For fanden mand, hvor er vi ufarlige.
            Bliver godt med Kadrii ... dels er han mere agressiv og dels tror jeg han tager mere fokus fra AK end Helenius gør og omvendt ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              FCN ser ikke stærke ud i dag, men alligevel har de vel flest af de store chancer, OB har måske flest farlige angreb men færre store chancer og så spiller OB virkelig med håndbremset trukket, der bliver først presset fra den er på OB`s halvdel, hvilket jo også giver FCN et ret massivt overtag i boldbesiddelse ... det formåede de så ikke at udnytte.
              Ja, de havde lidt store chancer de kunne have fået mere ud af, og de har klart bolden mest, og med en høj præcision i afleveringerne, hvilket jo selvfølgelig også giver os færre muligheder for at få noget mere ud af kampen... men de lignede nogen der kun kom efter det ene point, synes jeg.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Ufarligt, uskarpt og fladt.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Drachmann, Tverskov og Eskesen igen som vores bedste. Også Ryan og Barrett gjorde det godt.
                  Men hvad glæder jeg mig når Bashkim kommer på banen for os. Der var ja flere gode ting af AK og Helenius - udefra feltet. Når det gik om at score så var det jammerligt. Tror de kunne have spillet 90 minutter mere uden at score.
                  Ramon gjorde det godt. Ham virker suverænt og roligt på bolden, lige det vi har brug for.
                  Uforståeligt for mig hvorfor Kløve stod igen i start-11. Ham er virkelig skuffende. Ved ikke hvad JM ser i ham men håber det slutter når JJ er kampklar igen. Hvis det skulle ikke ske til næste kamp så håber Greve overtager eller vi prøver Vacek. Det kan vel ikke blive skuffender end med Kløve.
                  Derudover var det rigtig skuffende på RMN med stemningsboykotten især i første halvleg. Vi prøvede at skabe noget med en flok folk men det var svært især uden nogen som dirigerer; uden en tromnel osv..
                  Var altid stolt at stå på RMN/Stiften men i dag var det virkelig mærkeligt og min dårligste oplevelse der.
                  Håber de finder en løsning med hinanden. Tal med hinanden-snart! Måske en opgave for Andreas, den nye SLO, at sætte noget i gang. Vil i hvert fald skrive til ham.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Skuffende at vi ikke nappede alle tre point i dag.

                    Stemningsboykotten virkede da efter hensigten.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Skuffende at vi ikke nappede alle tre point i dag.

                      Stemningsboykotten virkede da efter hensigten.
                      Ja tror der er mere stemning til et klubmesterskab i skak.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Ja tror der er mere stemning til et klubmesterskab i skak.
                        Det var virkeligt skuffende. Men bu prøvede vi det til mindst og min opførsel i dag ville ikke være tilladt ved en skakmesterskab... ;-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Man kunne frygte at kløve er michelsens jønsson. Han skal spille, no matter what.. det tror jeg ikke jeg magter. Men lad os nu se
                          Jeg lærer nok aldrig helt at forstå sådan en kommentar, specielt efter at JM hat sat sat anføreren på bænken, og derefter sendt ham ud af truppen. Det er ingen tvivl om at der ikke er nogen “hellige kø’er” i det søsatte projekt.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            FCN ser ikke stærke ud i dag, men alligevel har de vel flest af de store chancer, OB har måske flest farlige angreb men færre store chancer og så spiller OB virkelig med håndbremset trukket, der bliver først presset fra den er på OB`s halvdel, hvilket jo også giver FCN et ret massivt overtag i boldbesiddelse ... det formåede de så ikke at udnytte.
                            De ligner bestemt ikke et top 6 hold i denne sæson. Men der er heller ingen forventninger til dem så det lever de fint med. De har fundet deres plads i fødekæden som giver dem smør på brødet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              De ligner bestemt ikke et top 6 hold i denne sæson. Men der er heller ingen forventninger til dem så det lever de fint med. De har fundet deres plads i fødekæden som giver dem smør på brødet.
                              Okay, det må vi se ... jeg tænker at de slutter i top 6, men underpræsterer lige pt. efter Europa.
                              FCN har en bunke spillere som kun bliver bedre hele sæsonen, det tror jeg vi vil kunne se, men Europa trækker altid tænder ud.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Jeg savner stemning. Og tror da på at OB ikke bare slynger om sig med karentæner. Men samarbejde i handling er da et must.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X