Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- FC Nordsjælland 2.9.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Kløve ud - Greve ind
    Tak 66 min for sent
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      LOL dommer! Farligt spil i røven ...

      Comment


        Dommeren er da helt væk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
          jeg har sagt det før, og folk siger til mig at jeg vrøvler, men jeg tror altså stadig at Helenius er bange for bolden. Skildpadde kaldte kommentatoren ham. Meget passende. Brænder en direktør fordi han ikke sætter panden på...
          Han er altså en mærkelig spiller. Det er som om han tror han er lavere end han er, for han kan hverken heade eller bruge sin fysik.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            For at få de normalt ikke stemningsskabende tilskuere med skal sangene være enkle og lette at lære , det syntes jeg ikke mange af de nye sange er , det har til tider virket som om man har gået mere op i at få sange/melodier som ingen andre klubber har end i at finde lette/enkle sange og så ellers se stort på om Herning eller andre har sange på samme melodi. Det er trods alt bedre at 250 synger med end de 35-40 stemningsskabende fans alene står og synger
            Der bliver vi ikke enige :)

            Synes det ville være pinligt at nuppe de andre klubbers sange, bare fordi det er nemt.

            Så svært er det sgu heller ikke og lære en nu sang som går på en melodi man ikke har hørt i dk før. Alle kan jo ikke stå og synge Brøndby sange.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
              jeg har sagt det før, og folk siger til mig at jeg vrøvler, men jeg tror altså stadig at Helenius er bange for bolden. Skildpadde kaldte kommentatoren ham. Meget passende. Brænder en direktør fordi han ikke sætter panden på...

              Helenius har en attitude som en skræmt tøsedreng der er lukket ind i en rockerborg
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Ramon ser stærk ud her i anden halvleg

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Helenius har en attitude som en skræmt tøsedreng der er lukket ind i en rockerborg
                  Jeg synes ikke det er attituden. Jeg synes han ligner en der prøver.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                    Han er altså en mærkelig spiller. Det er som om han tror han er lavere end han er, for han kan hverken heade eller bruge sin fysik.
                    Come on.. Han har vel vundet omtrent 95 % af sine dueller i dag

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
                      Der bliver vi ikke enige :)

                      Synes det ville være pinligt at nuppe de andre klubbers sange, bare fordi det er nemt.

                      Så svært er det sgu heller ikke og lære en nu sang som går på en melodi man ikke har hørt i dk før. Alle kan jo ikke stå og synge Brøndby sange.
                      Det er jo ufatteligt svært at finde på sange hvis man skal undgå melodien er brugt andre steder. Så ender det med at vi kommer ud i for komplicerede melodier/tekster hvor det bliver for svært at få menigmand med på sangen
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Come on.. Han har vel vundet omtrent 95 % af sine dueller i dag
                        Jeg tror du definerer dueller lidt anderledes end de fleste.

                        Comment


                          Muhahahahaha, kæææmpe kompensations-dom fra dommeren der x)

                          Har en fest over at se ham kegle rundt :p

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                            Jeg synes ikke det er attituden. Jeg synes han ligner en der prøver.
                            Ja han er god i området mellem midtercirkel og straffesparksfeltet hvor han vinder alle de høje bolde over de små FCNére , men når han kommer op i feltet så træder han ind i " rockerborgen "
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Come on.. Han har vel vundet omtrent 95 % af sine dueller i dag
                              Synes kun han mangler at score et mål, det ville fuldende en rigtig god kamp fra hans side, har været stærk i opspillet og vundet mange dueller. Han ligner en der gider at spille fodbold igen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                                Come on.. Han har vel vundet omtrent 95 % af sine dueller i dag
                                Han burde bruge kræfterne foran mål.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X