Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OPTAKT OB-FCN den 2. september 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet bestemmer træneren 😉 men nej, det tror jeg bestemt ikke. Jeg kan faktisk have svært ved at se hvem han evt. skal afløse.
Det er helt sikkert at Thomasen ikke starter.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægNej, samme her. Men han kommer i corner på stadion her kl. 10:30, hvis du vil hilse på
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægSidder desværre i København, og fik opereret mit korsbånd i fredags (apropos Bashkim), så jeg kommer ingen vegne, desværre. Det lugter endda også af, at jeg misse AB-kampen... Æv!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Endelig igen på stadion. Kl 12 passer min lange vej men ikke lige tidspunktet for mig at bælle bajere.
Har observeret mange positive ændringer siden jeg var her sidst. Nu håber jeg så at den vigtigste ændring viser sig fra kl 12.
God kamp til alle.
PS det er som endelig at være hjemme igenGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEndelig igen på stadion. Kl 12 passer min lange vej men ikke lige tidspunktet for mig at bælle bajere.
Har observeret mange positive ændringer siden jeg var her sidst. Nu håber jeg så at den vigtigste ændring viser sig fra kl 12.
God kamp til alle.
PS det er som endelig at være hjemme igen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment