Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT OB-FCN den 2. september 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det lyder fint med JJT. Men ham vil vel ikke spille 90 minutter.
    Det bestemmer træneren 😉 men nej, det tror jeg bestemt ikke. Jeg kan faktisk have svært ved at se hvem han evt. skal afløse.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det bestemmer træneren 😉 men nej, det tror jeg bestemt ikke. Jeg kan faktisk have svært ved at se hvem han evt. skal afløse.
      Har set træning så har lidt viden om det, skal nok smide noget op senere.
      Det er helt sikkert at Thomasen ikke starter.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Har set træning så har lidt viden om det, skal nok smide noget op senere.
        Det er helt sikkert at Thomasen ikke starter.
        Jo tak

        Mon ikke bare det er samme 11 som sidst?

        Comment


          #19
          Jeg ved godt det er meget tidligt, men er jeg den eneste, der havde glædet mig overordentligt meget til at se Bashkim få comeback på hjemmebane i dag?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Jeg ved godt det er meget tidligt, men er jeg den eneste, der havde glædet mig overordentligt meget til at se Bashkim få comeback på hjemmebane i dag?
            Nej, samme her. Men han kommer i corner på stadion her kl. 10:30, hvis du vil hilse på 😊

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Nej, samme her. Men han kommer i corner på stadion her kl. 10:30, hvis du vil hilse på 
              Sidder desværre i København, og fik opereret mit korsbånd i fredags (apropos Bashkim), så jeg kommer ingen vegne, desværre. Det lugter endda også af, at jeg misse AB-kampen... Æv!

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Sidder desværre i København, og fik opereret mit korsbånd i fredags (apropos Bashkim), så jeg kommer ingen vegne, desværre. Det lugter endda også af, at jeg misse AB-kampen... Æv!
                God bedring.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Endelig igen på stadion. Kl 12 passer min lange vej men ikke lige tidspunktet for mig at bælle bajere.
                  Har observeret mange positive ændringer siden jeg var her sidst. Nu håber jeg så at den vigtigste ændring viser sig fra kl 12.
                  God kamp til alle.
                  PS det er som endelig at være hjemme igen
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Endelig igen på stadion. Kl 12 passer min lange vej men ikke lige tidspunktet for mig at bælle bajere.
                    Har observeret mange positive ændringer siden jeg var her sidst. Nu håber jeg så at den vigtigste ændring viser sig fra kl 12.
                    God kamp til alle.
                    PS det er som endelig at være hjemme igen
                    Så velkommen til! :-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Er der nogen steder man kan streame kampen? Jeg har åbenbart ikke Max i mit abnm.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        Tusinde tak skal du have.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #27
                          Hvorfor er der ingen stemningsskabere på stiften?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                            Hvorfor er der ingen stemningsskabere på stiften?
                            Boycot

                            Comment


                              #29
                              But why? Der står 10 ludere og en lommetyv i den anden ende og overdøver os ....

                              Comment

                              Working...
                              X