Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Byrådsmøde om kunstgræsbaner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKorrekt. Har/havde bare en mistanke om, at når alt er godkendt, så bliver prof-afdelingen i Ådalen og amatørerne triller om på det tildelte areal ved Falen.
Nu tror jeg dog at SL truppen har hvad de skal bruge i Bane 1 og den nyanlagt kunstbane...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr der vel heller ingen problemer i hvis de afregner i følge aftale amatørafdelingen som kommer til at kunne leje dem ud.
Nu tror jeg dog at SL truppen har hvad de skal bruge i Bane 1 og den nyanlagt kunstbane...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægJa, okay det giver et problem for amatørerne, hvis det dybest set bliver dem selv der skal bruge dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJa, som byrådmødet også viste ønsker OB særregler, når der ikke kan trylles græsbaner frem.
Jeg synes i bør prøve at se det lidt fra oven, måske som hvis det var en anden klub ... er det rimeligt at OB ikke ønsker nogen af de to modeller, men vil have kommunen til at stå for for driftsudgifterne og så selv få indtægterne og hvordan tænker i de andre klubber ser på hvis OB får de her særregler?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægBanerne skulle gerne løse et plads problem for amatørafdelingen. Hvordan skal de kunne det, hvis man er nødt til at leje dem ud for at generere indtægt? Det er da paradoksalt
OB vil jo gerne leje banerne ud, de vil bare ikke have udgiften på driften ... som er forskelligt fra alle andre kunstgræsbaner i byen.
Jeg savner en ekstremt god grund til at OB skal have bedre betingelser end andre.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægMon ikke de skal omtrent det samme for de andre klubber og foreninger.
OB vil jo gerne leje banerne ud, de vil bare ikke have udgiften på driften ... som er forskelligt fra alle andre kunstgræsbaner i byen.
Jeg savner en ekstremt god grund til at OB skal have bedre betingelser end andre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOB amatør beder vel kun om det man mener man aftale tilbage dengang. Kender ikke hvad andre får og ikke fårTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Det kan og skal ikke være skatteyderne der betaler for drift og vedligeholdelse af banerne.
OB amatør må lige klappe hesten. Det hjælper ikke ligefrem på omdømmet når man først fravælger pigefodbold og dernæst fremstår som grådige , og vil have skatteyderne til at betale for noget som de selvfølgelig selv skal betale for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægDet kan og skal ikke være skatteyderne der betaler for drift og vedligeholdelse af banerne.
OB amatør må lige klappe hesten. Det hjælper ikke ligefrem på omdømmet når man først fravælger pigefodbold og dernæst fremstår som grådige , og vil have skatteyderne til at betale for noget som de selvfølgelig selv skal betale for.
Har du nogensinde været en del af foreningslivet? For husker sgu ikke et sted hvor en ekstra regning på 200.000-300.000 om året ikke ville være absolut kritisk. Og kommunen betaler jo netop for de her baner hos nogen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægDet kan og skal ikke være skatteyderne der betaler for drift og vedligeholdelse af banerne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSlår kommunen ikke græs og vedligeholder baner for andre klubber?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSå de har ikke faciliteter til pigefodbold, så efterspørger de flere faciliteter, og får dem, dog med en markant ekstra regning tilknyttet som der umiddelbart ikke var aftalt og din konklusion er at de skal tage sig sammen?
Har du nogensinde været en del af foreningslivet? For husker sgu ikke et sted hvor en ekstra regning på 200.000-300.000 om året ikke ville være absolut kritisk. Og kommunen betaler jo netop for de her baner hos nogen.
Comment
Comment