Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Byrådsmøde om kunstgræsbaner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Okay, den må du forklare ... kommunen vil jo netop tilbyde OB de præcis samme vilkår som alle andre.
    OB amatør ønskede sig græsbaner lige som andre Odense klubber, det har de ikke fået. I stedet har de fået kunstgræsbaner. Kunstgræsbaner som ender med en større efterregning for OB amatør end foreningen kan magte, da de to driftsformer ifølge OB amatør ikke lever op til intensionen med den aftale der blev indgået. Er det ens vilkår?

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      OB amatør ønskede sig græsbaner lige som andre Odense klubber, det har de ikke fået. I stedet har de fået kunstgræsbaner. Kunstgræsbaner som ender med en større efterregning for OB amatør end foreningen kan magte, da de to driftsformer ifølge OB amatør ikke lever op til intensionen med den aftale der blev indgået. Er det ens vilkår?
      Jeg synes faktisk du skal læse byrådets referat :).
      OB kan ikke få alt hvad de peger på, f.eks ikke de her ekstra græsbaner da klubberne ikke kunne blive enige om fordelingen og i forhold til plastikbaner så er det, selvfølgelig, ikke rimeligt at de får bedre vilkår end alle andre ... vel?
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Det kan jeg ikke se nogen steder.
        Så læs evt nyhederne. OB accepterede kunststof for at få kabalen til at gå op. De accepterer til gengæld ikke en ekstra-regning for at ofre sig.

        Tilbage til tegnebrættet.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeg synes faktisk du skal læse byrådets referat :).
          OB kan ikke få alt hvad de peger på, f.eks ikke de her ekstra græsbaner da klubberne ikke kunne blive enige om fordelingen og i forhold til plastikbaner så er det, selvfølgelig, ikke rimeligt at de får bedre vilkår end alle andre ... vel?
          OB vil jo satan da heller ikke “have alt de peger på”, de beder bare kommunen om at stille de forpulede baner til rådighed som den er forpligtiget til, hvilket kommunen ikke magter?

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Det kan jeg ikke se nogen steder.
            OB er utilfreds med at de ikke kan få græsbaner, som de gerne vil have ... fordi klubberne ikke kunne blive enige om fordelingen.

            Der er ingen steder fremført nogen betingelser, der giver OB ret til bedre forhold end alle andre.
            Du har da selv linket til mødereferatet, hvor det fremgår, at OB ikke ser de to eksisterende modeller lever op til intentionen bag aftalen.

            Comment


              #96
              Måske ikke bedste sammenligning, men forestil jer lige lederen af et plejehjem, som får et boom i antallet af beboere, og så beder om ekstra SOSU’er, så han kan opretholde det niveau han er forpligtiget til ifølge serviceloven.

              “Jamen chef, jeg bad om 5 SOSU’er - jeg kan sgu for helvede ikke aflønne 5 læger inden for mit budget?!”

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Jeg synes faktisk du skal læse byrådets referat :).
                OB kan ikke få alt hvad de peger på, f.eks ikke de her ekstra græsbaner da klubberne ikke kunne blive enige om fordelingen og i forhold til plastikbaner så er det, selvfølgelig, ikke rimeligt at de får bedre vilkår end alle andre ... vel?
                OB amatør skal vel have det som der blev aftalt da banerne blev fordelt? Det mener de jo så tydeligvis ikke at de får ved nogen af de to driftsformer, jævnfør byrådets referat. (fint at du kan henvise til det hver gang der er nogen der er uenige med dig - måske du selv skal skimme det igennem en gang mere?) Det væsentlige er vel derfor hvad der blev aftalt, ved du det? Det tror jeg ikke at du gør, men dine gætterier er jo åbenbart bedre end alle andre

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                  Måske ikke bedste sammenligning, men forestil jer lige lederen af et plejehjem, som får et boom i antallet af beboere, og så beder om ekstra SOSU’er, så han kan opretholde det niveau han er forpligtiget til ifølge serviceloven.

                  “Jamen chef, jeg bad om 5 SOSU’er - jeg kan sgu for helvede ikke aflønne 5 læger inden for mit budget?!”
                  OB er på ingen måde forpligtet til at tage imod flere medlemmer end deres faciliteter kan bære.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    Mener du seriøst selv, at de professionelle skal bruge alle fire baner?
                    Proff afdelingen er vel også eliteholdene i ungdoms afdelingen. Ellers er løsningen jo egentlig ligetil, proff afdelingen må vige pladsen for breddefodbolden, og finde egnede egnede forhold andetsteds.

                    Comment


                      En god troll ham entusiasten.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
                        En god troll ham entusiasten.
                        Fantastisk bidrag

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
                          En god troll ham entusiasten.
                          Næ nej ... ikke troll. Det er fordi han ikke er fan. Han ser tingene meget mere klart.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Næ nej ... ikke troll. Det er fordi han ikke er fan. Han ser tingene meget mere klart.
                            Jeg forholder mig til det faktuelle, Fyens Stiftstidende er som minimum neutral, du kan jo læse den leder ... overskriften giver ikke OB ret.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Du har da selv linket til mødereferatet, hvor det fremgår, at OB ikke ser de to eksisterende modeller lever op til intentionen bag aftalen.
                              Selvfølgelig synes OB ikke det, sådan er det jo med et partsindlæg.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                OB vil jo satan da heller ikke “have alt de peger på”, de beder bare kommunen om at stille de forpulede baner til rådighed som den er forpligtiget til, hvilket kommunen ikke magter?
                                Kommunen er da ikke forpligtet til at stille baner til rådighed?
                                Klubberne kunne ikke blive enige om fordelingen af græsbaner, hvis man skal tro OB selv ... fordi de ikke kunne blive enige er løsningen nu kunstgræs og der vil OB have andre og bedre regler end alle andre, det er det faktuelle.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X