Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Byrådsmøde om kunstgræsbaner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
    Proff afdelingen er vel også eliteholdene i ungdoms afdelingen. Ellers er løsningen jo egentlig ligetil, proff afdelingen må vige pladsen for breddefodbolden, og finde egnede egnede forhold andetsteds.
    Det må de umiddelbart være, fuldtidsansatte trænere osv.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
      En god troll ham entusiasten.
      Måske du skal tjekke hvad en troll er, min argumentation bygger på fakta og kun det :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
        En god troll ham entusiasten.
        I så fald lykkedes han desværre for godt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          I så fald lykkedes han desværre for godt.
          Læs nu op på fakta, det der er sgu for tyndt.
          Last edited by Entusiastens; 29-08-2018, 00:10. Årsag: dcq*09873V w
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
            OB er på ingen måde forpligtet til at tage imod flere medlemmer end deres faciliteter kan bære.
            Så var problemet bare flyttet andetsteds hen? Altså til en anden klub.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
              Proff afdelingen er vel også eliteholdene i ungdoms afdelingen.
              Det er jeg skam klar over, men det ændrer ikke på mit spørgsmål.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Kommunen er da ikke forpligtet til at stille baner til rådighed?
                Klubberne kunne ikke blive enige om fordelingen af græsbaner, hvis man skal tro OB selv ... fordi de ikke kunne blive enige er løsningen nu kunstgræs og der vil OB have andre og bedre regler end alle andre, det er det faktuelle.
                Er de ikke det? Så er jeg godt nok misinformeret - også om OK’s strategi på sundshedsområdet etc. ...
                Det er jo ikke kun OB der har givet udtryk for uenighed - der var jo flere klubber involveret, hvilket gjorde at det tog lang tid.
                OB valgte så at “tage en for holdet” og bliver så straffet for det nu. Så kan man altid diskutere om OB som udgangspunkt burde have gået ud fra, at OK “bare lige tog regningen”.

                Jeg havde ikke brokket mig hvis feks Røde Stjerne havde komme til at hænge på en kunst eller to, og OK tog regningen for dem.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Kommunen er da ikke forpligtet til at stille baner til rådighed?
                  Klubberne kunne ikke blive enige om fordelingen af græsbaner, hvis man skal tro OB selv ... fordi de ikke kunne blive enige er løsningen nu kunstgræs og der vil OB have andre og bedre regler end alle andre, det er det faktuelle.
                  OB amatører bliver pålagt en udgift som de ikke har bedt om. Hvis de skal dække den udgift bliver det lille Mikkel og mads der stiger urimeligt i kontingent. Det synes jeg ikke er ok. Så ender det med de spiller fodbold et andet sted eller helt dropper fodbold. Kan ikke se hvorfor det skal gå ud over børnene igen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    Er de ikke det? Så er jeg godt nok misinformeret - også om OK’s strategi på sundshedsområdet etc. ...
                    Det er jo ikke kun OB der har givet udtryk for uenighed - der var jo flere klubber involveret, hvilket gjorde at det tog lang tid.
                    OB valgte så at “tage en for holdet” og bliver så straffet for det nu. Så kan man altid diskutere om OB som udgangspunkt burde have gået ud fra, at OK “bare lige tog regningen”.

                    Jeg havde ikke brokket mig hvis feks Røde Stjerne havde komme til at hænge på en kunst eller to, og OK tog regningen for dem.
                    vil de omtalte baner være forbeholdt amatørerne ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      Er de ikke det? Så er jeg godt nok misinformeret - også om OK’s strategi på sundshedsområdet etc. ...
                      Det er jo ikke kun OB der har givet udtryk for uenighed - der var jo flere klubber involveret, hvilket gjorde at det tog lang tid.
                      OB valgte så at “tage en for holdet” og bliver så straffet for det nu. Så kan man altid diskutere om OB som udgangspunkt burde have gået ud fra, at OK “bare lige tog regningen”.

                      Jeg havde ikke brokket mig hvis feks Røde Stjerne havde komme til at hænge på en kunst eller to, og OK tog regningen for dem.
                      Ja, der var flere klubber involveret og de kunne ikke blive enige, deriblandt ... det skal kommunen da ikke betale for.
                      Hvis OB skal have mere plastik og gummi ned i Ådalen, så må de få det på samme vilkår som alle andre, det er altså helt fair Chuck.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        OB amatører bliver pålagt en udgift som de ikke har bedt om. Hvis de skal dække den udgift bliver det lille Mikkel og mads der stiger urimeligt i kontingent. Det synes jeg ikke er ok. Så ender det med de spiller fodbold et andet sted eller helt dropper fodbold. Kan ikke se hvorfor det skal gå ud over børnene igen.
                        Ja for de millioner kunne ikke bruges til ungdomsklubber, eller på pædagoger.
                        OB kunne ikke blive enig med de andre klubber om fordelingen af græsbaner, det skal kommunen ikke betale for ... grundlæggende mener jeg slet ikke der skal mere plastik og gummi ned i det naturområde, det er fandeme en dårlig idè,
                        Uanset skal OB ikke have bedre vilkår end alle andre og kommunen skal ikke betale for driften, imens OB tager indtægten, det er jo helt åbenlyst skævt.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Proff afdelingen er vel også eliteholdene i ungdoms afdelingen. Ellers er løsningen jo egentlig ligetil, proff afdelingen må vige pladsen for breddefodbolden, og finde egnede egnede forhold andetsteds.
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det må de umiddelbart være, fuldtidsansatte trænere osv.
                          Mener faktisk at alle u-holdene betaler kontigent til amatør afdelingen og alle uden kontrakt betaler kontigent. (kan være lavet om for nyligt.)

                          Amatør afdeling for mere kontigent offentlige tilskud m.m.

                          Tænker at hvis OB-Proff bliver i ådalen så gør u-holdene også, men vil stadig formelt høre under amatør afdelingen. Jeg syntes det er naturligt de færreste på u-holdene har kontrakt eller også er de på en amatør aftale.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            vil de omtalte baner være forbeholdt amatørerne ?
                            Aner det ikke, men det ville jo være ligegyldigt, hvis man kunne få de græsbaner, som var den optimale løsning for alle involverede.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Ja, der var flere klubber involveret og de kunne ikke blive enige, deriblandt ... det skal kommunen da ikke betale for.
                              Hvis OB skal have mere plastik og gummi ned i Ådalen, så må de få det på samme vilkår som alle andre, det er altså helt fair Chuck.
                              Jo, i min verden skal kommunen betale, uanset hvad klubben hedder.

                              Hvis OB vil have plast og gummi ned i Ådalen, ja så skal de have samme vilkår som andre.

                              Det vil de bare ikke, de vil gerne have græs.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Jo, i min verden skal kommunen betale, uanset hvad klubben hedder.

                                Hvis OB vil have plast og gummi ned i Ådalen, ja så skal de have samme vilkår som andre.

                                Det vil de bare ikke, de vil gerne have græs.
                                Og det får de vel i 2020 på Falen på det nye areal ikke? Altså græsbaner

                                Comment

                                Working...
                                X