Stemmer også på Drachmann, han tackler, laver flere af de små beskidte kneb, og får faktisk også lavet nogle fornuftige afleveringer fremadrettet. Men generelt Også ros til holdet for at fighte, selv Helle var nede i et par glidende tacklinger..
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mom OB-FCM 19/8-18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægHvad med Lund? Han gjorde det langt bedre end hvad jeg havde forventet. Jeg tror ikke KEP komme retur i næste weekend.
Der var mange gode i går. AK og Kløve var vel de eneste som spillede noget under niveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMange har været efter Lund og Ludwig - måske ligger den del af grunden til, at de (og måske især Ludwig) ikke har præsteret, at de har skullet få det til at fungere sammen med en falleret KEP.... UD MED KEP!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægJeg er egentlig helt enig og formen kan man jo heldigvis forbedre. Hvis Eske kan levere på topniveau i 2x45 hver gang vil det gøre en stor forskel, og mere kan man ikke forlange af en ung knægt. Tomlen klart op!
Jeg synes ikke, at han er en MOM kandidat i går, der mangler stadig lidt. Men han er nu herlig.
Drachmann ligner mere og mere styrmanden vi har manglet på den centrale midt. Han får klart min stemme også
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHan var bedst i testene i opstarten. Tror også, hvis du finder statistik over løb og højintense løb, så vil man se, at Eskesen ligger helt i toppen der også. Tror ikke, at formen fejler noget som helst hos den unge mand. Men er du gal en rolle han også skal udfylde på det OB hold lige nu.
Jeg synes ikke, at han er en MOM kandidat i går, der mangler stadig lidt. Men han er nu herlig.
Drachmann ligner mere og mere styrmanden vi har manglet på den centrale midt. Han får klart min stemme ogsåBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg går i mod strømmen og peger på Tverskov. Det nye forsvar mødte ligaens giftigste modstander på dødbolde og frispark. Den del var der meget mere styr på. desuden kommer der bedre opspil med Jeppe i midten.
Men ellers enig i, at Eske og Drachmann var gode, og pæn fight hos alle. Desværre skuffer AK og Helenius igen - dog pynter mål altid på en bedømmelse af en angriber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægEske ligner med sin fanden- i- voldskhed, det lave tyngdepunkt, og arbejdsraseriet en yngre udgave af en fantastisk "rovfugl" vi skittede væk til FCK for et par år siden. Glæder mig helt vildt til at se hans udvikling.
stadion husker at give en hel del længere snor når de fejler og spiller ringe kampe .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægYes.. Ca 5 minutter før han skiftes ud laver han et helt tydeligt tegn til bænken og HH går da også direkte ud til dem, der varmer op sekundet efter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlægEn sjov detalje: I tv var der et billede af JD, der med 20 minutter lavede udskiftningsgestus (De rullende fingre) og så fem fingre i vejret, som signalerede fem minutter. Resten af kampen fablede kommentatorerne om, at det var vildt, at Drachmann spillede hele kampen færdig alligevel. Hvad de ikke fattede var, at det var Eskesen, JD mente, kun kunne holde fem minutter endnu. Og fem minutter senere blev Eskesen pillet ud. Godt med en erfaren, der tager aktivt ansvar - det har han gjort fra dag ét.
Jeg lagde også mærke til lige præcis dét. Fedt at se.
Comment
Comment