Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fcm 19/8-2018 (kamptråd)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Og baseret på hele sæsonen har han stadig ret. Vi har skabt ganske pænt med chancer set over hele sæsonen.
    Hjælper jo ikke noget, når der træffes forkerte beslutninger, og vi har et hold uden skarpe afsluttere. Vi kan spille længe uden at score.

    Vi fårpoint i dag fordi vi fighter røven ude af bukserne, og FCM undervurderede os.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Enig. Synes endnu engang at Michelsen var ganske nøgtern og ærlig i hans evaluering. Han anerkender at vi har problemer med at omsætte vores chancer til mål, men pointerer at vi rent faktisk kommer til mange afslutninger. Jeg ville dog ønske at de chancer var noget større.
      Nu havde AK, Ryan, Kløve, Helenius og Barrett også chancer som jeg ville betegne som "store" men de smedt de væk ret jammerligt. Derudover glæder mig at vi prøver det endelig også med at score udefra feltet. Men ville være virkeligt godt når de gør det bedre.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Nu havde AK, Ryan, Kløve, Helenius og Barrett også chancer som jeg ville betegne som "store" men de smedt de væk ret jammerligt. Derudover glæder mig at vi prøver det endelig også med at score udefra feltet. Men ville være virkeligt godt når de gør det bedre.
        Jo, jo. Men hvor mange chancer var reelt så store, at man kan tillade sig at forvente at der SKAL scores på dem? Jeg er med på at den samlede mængde chancer burde kaste et par mål af sig (og altså er det slet ikke godt nok), men der er jo ikke tale om 100%-chancer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Jo, jo. Men hvor mange chancer var reelt så store, at man kan tillade sig at forvente at der SKAL scores på dem? Jeg er med på at den samlede mængde chancer burde kaste et par mål af sig (og altså er det slet ikke godt nok), men der er jo ikke tale om 100%-chancer.
          Synes det var i hvert fald Ryan, Kløve (og vel også AK) med en "must".
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin
            Nej, selvfølgelig hjælper det ikke politimæssigt, når vi ikke er skarpe til at afslutte. Men JM siger vel heller ikke andet?
            "Politimæssigt" er fedt. ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Synes det var i hvert fald Ryan, Kløve (og vel også AK) med en "must".
              Jeg er enig i at det er store chancer! Men man kan næppe forvente at den bankes ind hver gang. Problemet er vel snarere, at vi behøver SÅ store chancer for at kunne putte den i kassen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                "Politimæssigt" er fedt. ;-)
                Haha.. autocorrect er fantastisk nogle gange.. 😉

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Haha.. autocorrect er fantastisk nogle gange.. 😉
                  Ja, det kan give sjove resultater. :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Jeg er enig i at det er store chancer! Men man kan næppe forvente at den bankes ind hver gang. Problemet er vel snarere, at vi behøver SÅ store chancer for at kunne putte den i kassen.
                    Enig.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Al denne snak om uskarphed kan virkelig dokumenteres, hvis man også tager sig tid til at overvære en træning eller to i ådalen. Jeg var nede i torsdags og se træningen, hvor de 4 angribere vel scorede maksimalt 5 mål i en afslutningsøvelse, hvor der ikke er andet end en målmand der skal passeres. Øvelsen i sig selv var sådan set okay, men koncentrationen af afslutningerne og simuleringen over til en kamp er jo ikke tilstede, da spillerne oftest har pauser til at få pulsen ned.

                      Jeg har egentlig undret mig over, at man ikke forsøger at simulere en kampsituation mest muligt i forhold til at spilleren har pulsen oppe, og ud fra disse betingelser skal træffe en beslutning. For nogle år siden kan jeg huske, at Onside viste klip fra en FCM træning med Mads Albæk, hvor de brugte deres Goalbox. Heri kunne en spiller få vanvittigt mange afslutninger inden for et relativt kort tidsinterval. Heri var en af styrkerne blandt andet, at spilleren havde pulsen helt oppe i øvelsen, og derved var lidt mere i en sindstilstand der simulere en kamp.
                      Ville ønske OB også kunne tænke ud af boksen, og finde de rigtige ting der forbedrer spillerne.

                      Comment


                        Hold kæft en stemning da Helenius udligner. Det brøl og den energi har man savnet. Stor kamp af Drachmann, han gjorde stort set alt rigtigt. Den her kamp giver tro

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Hold kæft en stemning da Helenius udligner. Det brøl og den energi har man savnet. Stor kamp af Drachmann, han gjorde stort set alt rigtigt. Den her kamp giver tro
                          Sådan havde vi det jo også efter FCK kampen.. Det kan jo ændre sig igen hvis vi taber mod VB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
                            Al denne snak om uskarphed kan virkelig dokumenteres, hvis man også tager sig tid til at overvære en træning eller to i ådalen. Jeg var nede i torsdags og se træningen, hvor de 4 angribere vel scorede maksimalt 5 mål i en afslutningsøvelse, hvor der ikke er andet end en målmand der skal passeres. Øvelsen i sig selv var sådan set okay, men koncentrationen af afslutningerne og simuleringen over til en kamp er jo ikke tilstede, da spillerne oftest har pauser til at få pulsen ned.

                            Jeg har egentlig undret mig over, at man ikke forsøger at simulere en kampsituation mest muligt i forhold til at spilleren har pulsen oppe, og ud fra disse betingelser skal træffe en beslutning. For nogle år siden kan jeg huske, at Onside viste klip fra en FCM træning med Mads Albæk, hvor de brugte deres Goalbox. Heri kunne en spiller få vanvittigt mange afslutninger inden for et relativt kort tidsinterval. Heri var en af styrkerne blandt andet, at spilleren havde pulsen helt oppe i øvelsen, og derved var lidt mere i en sindstilstand der simulere en kamp.
                            Ville ønske OB også kunne tænke ud af boksen, og finde de rigtige ting der forbedrer spillerne.
                            Enig.

                            Comment


                              Hvorfor er der ingen fokus på de 4-5 bannere fra RMN tribunen mod ledelsen?

                              "OB = Leasy's erhvervsnetværk" "En klub uden retning - styret af en mand uden format"

                              "Er det, det her i ønsker" - akkompagneret af stilhed fra tribunen.

                              Det var pga som jeg husker.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Hold kæft en stemning da Helenius udligner. Det brøl og den energi har man savnet. Stor kamp af Drachmann, han gjorde stort set alt rigtigt. Den her kamp giver tro
                                Ligesom FCK-kampen gav tro, og så var vi nede 3-0 i Hobro seks dage efter.

                                Vi spiller en god hjemmekamp i dag mod et af topholdene, det er jo sådan set ikke noget nyt. Det var en god præstation og et ligeså godt point, men man skal ikke lægge alt for meget i præstationen i dag.

                                Hvis de kan gå ud og levere en helstøbt præstation i Vejle, så tror jeg på bedring i tingene, men indtil da er det her bare endnu en kamp i rækken der understreger de ustabile indsatser, og at præstationsmiljøet ikke er godt nok, når man ikke kan overføre det til kampe, hvor der er et større forventningspres, og hvor man ikke har et hjemmepublikum i ryggen.

                                Comment

                                Working...
                                X