Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - Randers-OB den 29.juli 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Tja. Du kan give lige hvad du vil for det. Sidste sæson påpegede jeg ved vinterpausen, at vi havde fået en del flere point end vores spil reelt var til statistisk set (expected pointe ud fra xGoals og xGoals imod). Det udlignede sig så henover foråret, og vi endte nogenlunde som det var fair. Jeg tror sådan set det samme kan ske i år, bare med modsat fortegn. Hvis man generelt skaber flere chancer end man tillader, så bør man også få en del point - og ud fra de første to kampe havde vi i begge kampe en højere xGoals end vores modstander. Og det tror jeg også vi havde i dag - ellers var det i hvert fald meget lige. Og derfor ville i mange kampe også have fået point ud af sådan en kamp.

    Det betyder ikke at alt er fanatisk og vi ikke skal forbedre os på en hel masse områder. Jeg forventer stadig at se 2-3 direkte forstærkninger til start 11, og i så fald synes jeg egentlig det ser ok ud. Også selvom vi har fået en dårlig start på sæsonen. Og så kan I kalde det at polere en lort og whatever, men ligesom I har ret til at synes det hele er verdens undergang, så forbeholder jeg mig retten til at balancere tingene bare en anelse. Også selvom det åbenbart er meget ilde set.
    Bare det ikke er JHs såkaldte "forstærkninger" Helenius, Kløve, Ludwig, Lund - bliver træt hvis jeg skal blive ved. JH magter ikke opgaven - trist for manden er sikkert flink, men det opvejer jo ikke at han har fejlet big time. Mange her vil tørre det af på Kent, og Thrane var nok i JHs idé, men det er hans ansvar.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      NU bliver det lidt vanskeligt at slutte lavere end 14, men det er måske for meget at forlange, at du skulle kende antallet af hold i superligaen ?
      Naturligvis mener jeg 11-14.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Det er en sindssyg udtalelse.
        Han er mæt, og ikke den anfører vi har brug for. Vi skal have en som kæmper til døden, eller som er så meget klubmand, så han giver alt for holdet. Samtidig skal han trække medspillerne op, og udstråle sikkerhed og vilje.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Han er mæt, og ikke den anfører vi har brug for. Vi skal have en som kæmper til døden, eller som er så meget klubmand, så han giver alt for holdet. Samtidig skal han trække medspillerne op, og udstråle sikkerhed og vilje.
          Selvom han ikke er klubmand syntes jeg altså han er en af de eneste der netop prøver at gøre det du efterlyser. Og så er han stadig bare den bedste centerforsvarer vi har når Tverskov nu ikke spiller der mere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Selvom han ikke er klubmand syntes jeg altså han er en af de eneste der netop prøver at gøre det du efterlyser. Og så er han stadig bare den bedste centerforsvarer vi har når Tverskov nu ikke spiller der mere
            Jeg er faktisk enig i, at han pt. eqr vores bedste CF. Du husker sikkert også, at han blev kaldt "færdig" i hans første tid i OB. KEP er ikke den hårde hund og bisse, som han var i Horsens. Jeg tror måske KEP ville blive bedre uden rollen som anfører, men han afgiver næppe armbåndet frivilligt.
            Men når KEP er den bedste, så er konsekvensen også at vi er bundhold- fordi han er ikke længere stærk nok til en top 6 klub. Får KEP en super makker, så vil udløbsdatoen på KEP kunne forlænges.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Jeg er faktisk enig i, at han pt. eqr vores bedste CF. Du husker sikkert også, at han blev kaldt "færdig" i hans første tid i OB. KEP er ikke den hårde hund og bisse, som han var i Horsens. Jeg tror måske KEP ville blive bedre uden rollen som anfører, men han afgiver næppe armbåndet frivilligt.
              Men når KEP er den bedste, så er konsekvensen også at vi er bundhold- fordi han er ikke længere stærk nok til en top 6 klub. Får KEP en super makker, så vil udløbsdatoen på KEP kunne forlænges.
              Meget meget enig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Jeg er faktisk enig i, at han pt. eqr vores bedste CF. Du husker sikkert også, at han blev kaldt "færdig" i hans første tid i OB. KEP er ikke den hårde hund og bisse, som han var i Horsens. Jeg tror måske KEP ville blive bedre uden rollen som anfører, men han afgiver næppe armbåndet frivilligt.
                Men når KEP er den bedste, så er konsekvensen også at vi er bundhold- fordi han er ikke længere stærk nok til en top 6 klub. Får KEP en super makker, så vil udløbsdatoen på KEP kunne forlænges.
                Har KEP spillet i Horsens, eller mente du Ludwig? Never mind - Vi mangler en stor, rustik CF med stærkt hovedspil. Jeg har tidligere foreslået Delphin T., som var Ludwigs forårsmakker i Horsens. Jeg mener de gjorde det godt sammen, og manden er stadig transferfri. Sidste gang jeg foreslog det, fik jeg tæsk fra forum - jeg er klar til anden runde. Håber JM og JH hjælper mig til at vinde på knock out.

                Mvh PNL

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                  Har KEP spillet i Horsens, eller mente du Ludwig? Never mind - Vi mangler en stor, rustik CF med stærkt hovedspil. Jeg har tidligere foreslået Delphin T., som var Ludwigs forårsmakker i Horsens. Jeg mener de gjorde det godt sammen, og manden er stadig transferfri. Sidste gang jeg foreslog det, fik jeg tæsk fra forum - jeg er klar til anden runde. Håber JM og JH hjælper mig til at vinde på knock out.

                  Mvh PNL
                  KEP slog igennem i Horsens. Dengang Horsens spillede 0-0 i rigtig mange kampe. Kent var træner i Horsens på samme tid. Dengang var KEP en fighter af Guds nåde, og angriberne viste at fik KEP ikke bolden, så fik han manden. Flere angribere frygtede KEP, fordi har var hård - meget hård. Han fulgte med til AaB, og blev mester, men dengang mente AaB han var over the Hill, og så kender vi jo historien. Vi fik en spiller som ikke længere var en man frygter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Bare det ikke er JHs såkaldte "forstærkninger" Helenius, Kløve, Ludwig, Lund - bliver træt hvis jeg skal blive ved. JH magter ikke opgaven - trist for manden er sikkert flink, men det opvejer jo ikke at han har fejlet big time. Mange her vil tørre det af på Kent, og Thrane var nok i JHs idé, men det er hans ansvar.
                    Jeg håber da bestemt også at JH hiver noget andet og bedre frem end han plejer. Grytebust, Drachmann og AK-kategorien fremfor dem du nævner, vil da klart være at foretrække.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Tror jeg skal lade være med at læse indlæg når jeg er træt ☺
                      Roger that... fair at du tror det. Min anke gik egentlig også mest på at det i første omgang lød som var der facts.

                      Nå, men hvor om alting, så lad os håbe det bliver til flere point, uanset hvem vi møder eller hvordan kampene forløber. ☺
                      Jamen, helt enig :-)
                      Her er forøvrigt opgørelsen af xGoals fra kampen mod Randers: https://twitter.com/tapinfodbold/status/1023885789481066497
                      Vi er mere dominerende på dette parameter end jeg faktisk troede.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Jamen, helt enig :-)
                        Her er forøvrigt opgørelsen af xGoals fra kampen mod Randers: https://twitter.com/tapinfodbold/status/1023885789481066497
                        Vi er mere dominerende på dette parameter end jeg faktisk troede.
                        Det er forøvrigt værd at bemærke at Greve igen ligger højt på xAssists. Selvom han har fået en del kritik i denne sæson, så har han vel nok været den der statistisk set har produceret flest store chancer til sine holdkammerater.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Det er forøvrigt værd at bemærke at Greve igen ligger højt på xAssists. Selvom han har fået en del kritik i denne sæson, så har han vel nok været den der statistisk set har produceret flest store chancer til sine holdkammerater.
                          Det ser meget fint ud på skrift. Men virker ikke udenfor teorien.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Jamen, helt enig :-)
                            Her er forøvrigt opgørelsen af xGoals fra kampen mod Randers: https://twitter.com/tapinfodbold/status/1023885789481066497
                            Vi er mere dominerende på dette parameter end jeg faktisk troede.
                            I bund og grund er det bedøvende ligegyldigt om vi har 37 kvarte , 26 halve og 18 hele chancer når vi gang på gang taber den vigtigste statistik ;-) .
                            Var det 9 afslutninger imod inden for rammen som har ført til 6 mål ? Ikke en prangende statistik :-(
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Det er forøvrigt værd at bemærke at Greve igen ligger højt på xAssists. Selvom han har fået en del kritik i denne sæson, så har han vel nok været den der statistisk set har produceret flest store chancer til sine holdkammerater.
                              Greve er den eneste man med rette kan knytte håb til offensivt på midtbanen i JJ’s fravær
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                                Det ser meget fint ud på skrift. Men virker ikke udenfor teorien.
                                Nej, ikke hvis dem han servicerer ikke scorer på chancerne. Men det er vel ikke hans skyld..?

                                Comment

                                Working...
                                X