Oprindeligt indsendt af driflin
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD - Randers-OB den 29.juli 2018
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet er en sindssyg udtalelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHan er mæt, og ikke den anfører vi har brug for. Vi skal have en som kæmper til døden, eller som er så meget klubmand, så han giver alt for holdet. Samtidig skal han trække medspillerne op, og udstråle sikkerhed og vilje.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSelvom han ikke er klubmand syntes jeg altså han er en af de eneste der netop prøver at gøre det du efterlyser. Og så er han stadig bare den bedste centerforsvarer vi har når Tverskov nu ikke spiller der mere
Men når KEP er den bedste, så er konsekvensen også at vi er bundhold- fordi han er ikke længere stærk nok til en top 6 klub. Får KEP en super makker, så vil udløbsdatoen på KEP kunne forlænges.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg er faktisk enig i, at han pt. eqr vores bedste CF. Du husker sikkert også, at han blev kaldt "færdig" i hans første tid i OB. KEP er ikke den hårde hund og bisse, som han var i Horsens. Jeg tror måske KEP ville blive bedre uden rollen som anfører, men han afgiver næppe armbåndet frivilligt.
Men når KEP er den bedste, så er konsekvensen også at vi er bundhold- fordi han er ikke længere stærk nok til en top 6 klub. Får KEP en super makker, så vil udløbsdatoen på KEP kunne forlænges.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg er faktisk enig i, at han pt. eqr vores bedste CF. Du husker sikkert også, at han blev kaldt "færdig" i hans første tid i OB. KEP er ikke den hårde hund og bisse, som han var i Horsens. Jeg tror måske KEP ville blive bedre uden rollen som anfører, men han afgiver næppe armbåndet frivilligt.
Mvh PNL
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægHar KEP spillet i Horsens, eller mente du Ludwig? Never mind - Vi mangler en stor, rustik CF med stærkt hovedspil. Jeg har tidligere foreslået Delphin T., som var Ludwigs forårsmakker i Horsens. Jeg mener de gjorde det godt sammen, og manden er stadig transferfri. Sidste gang jeg foreslog det, fik jeg tæsk fra forum - jeg er klar til anden runde. Håber JM og JH hjælper mig til at vinde på knock out.
Mvh PNL
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægBare det ikke er JHs såkaldte "forstærkninger" Helenius, Kløve, Ludwig, Lund - bliver træt hvis jeg skal blive ved. JH magter ikke opgaven - trist for manden er sikkert flink, men det opvejer jo ikke at han har fejlet big time. Mange her vil tørre det af på Kent, og Thrane var nok i JHs idé, men det er hans ansvar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTror jeg skal lade være med at læse indlæg når jeg er træt ☺
Roger that... fair at du tror det. Min anke gik egentlig også mest på at det i første omgang lød som var der facts.
Nå, men hvor om alting, så lad os håbe det bliver til flere point, uanset hvem vi møder eller hvordan kampene forløber. ☺
Her er forøvrigt opgørelsen af xGoals fra kampen mod Randers: https://twitter.com/tapinfodbold/status/1023885789481066497
Vi er mere dominerende på dette parameter end jeg faktisk troede.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJamen, helt enig :-)
Her er forøvrigt opgørelsen af xGoals fra kampen mod Randers: https://twitter.com/tapinfodbold/status/1023885789481066497
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDet er forøvrigt værd at bemærke at Greve igen ligger højt på xAssists. Selvom han har fået en del kritik i denne sæson, så har han vel nok været den der statistisk set har produceret flest store chancer til sine holdkammerater.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJamen, helt enig :-)
Var det 9 afslutninger imod inden for rammen som har ført til 6 mål ? Ikke en prangende statistik :-(817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDet er forøvrigt værd at bemærke at Greve igen ligger højt på xAssists. Selvom han har fået en del kritik i denne sæson, så har han vel nok været den der statistisk set har produceret flest store chancer til sine holdkammerater.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment