Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - Skizofrene OB, transfersnak og skæbnekamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Igen. Ikke enig. Syntes du ligge orderne i hans mund og at din plausible formodning er “skyldig indtil andet er bevist”
    Fair nok.

    Jeg synes bare ikke det kan tolkes på andre måder.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Fair nok.

      Jeg synes bare ikke det kan tolkes på andre måder.

      MvH ChrisOB
      Så er det jo heldigt at vi kan enes om at være uenige i denne sag. Men mon ikke denne debat fremkalder en eller anden form for respons fra hans side.
      Hvis den ikke gør så skal du være velkommen til at spørge mig om jeg har ændret mening

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så er det jo heldigt at vi kan enes om at være uenige i denne sag. Men mon ikke denne debat fremkalder en eller anden form for respons fra hans side.
        Hvis den ikke gør så skal du være velkommen til at spørge mig om jeg har ændret mening
        Jeg ved det ikke - jeg bryder mig bare ikke om, at man bruger sådan et ord. Det er fair nok at synes, at vi er for kritiske; det er fair nok at bande de mest kritiske langt væk - men det ord er under lavmålet; og er udelukkende udtryk for payback; og på ingen måder i tråd med MD's egen, formodentlig ønskede retning af podcasten.

        Så kunne han lige så godt invitere én af os ind i studiet, så vi kan sidde og kalde Jesper Hansen en pubæ i en time.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
          I Starten siger Davidsen noget som jeg tolker som om, at der er høj klasse i podcasten, fordi de alle er journalister. Arrogant tænker jeg, især når man ved hvordan folk generelt bedømmer journalisters troværdighed. Kom ned fra hesten. Bortset fra det er er det jo godt vi har SFÅ, ville bare ønske at det ikke var så naive/ drømnende . I min verden kunne Chrisob, sheed eller andre fint deltage. Alle vil naturligvis lægge bånd på sig selv hvis JH f.eks står over for en. Vi er jo ikke bøller, men dedikeret, uanset om vi formulerer og godt eller skidt på skrift.
          For et år siden roste eksperterne holdet pga Jønne og Joan. Det er rigtigt at de havde flair, men ofte kom det ikke til udtryk pga fejlplacering mv. Nu er de væk. Jeg var bestemt ikke jønne fan, når han optrådte på kanten.Brugt bedre kunne vi have fået mere ud af ham. Nu er de 2 væk og erstattet af folk uden våben, hvordan kan man sige truppen er bedre. Det er logisk at vi med et dårligere hold end sidste år også ligger dårligere. +/- nogle procent.
          Der er da ingen tvivl om, at de mener, de er bedre end forum; uanset om forum så laver gode analyser af både spillertyper, spillefaconer, transferstrategier, spørgsmålet om lederansvar, retning og des lige, netop fordi de er journalister; det er jo en podcast om OB, ikke en OB-fanpodcast. Det bør ikke overraske nogen.

          Jeg synes så bare journalister burde overveje om galde i virkeligheden ikke også er et udtryk for passion. Det modsatte af kærlighed er ikke had; det er ligegyldighed; og vi er ikke ligeglade med OB. Derfor bør de også overveje, hvad de så siger om steder, hvor folk, der ikke er ligeglade med OB flokkes til; og ikke kun tale til det segment, der hader os som pesten.

          Vi kan da også bare skyde endnu mere tilbage og sige et stort FUCK DIG til Martin Borre og sige, at alt hvad vi syntes godt om ham som spiller i OB-trøjen, tager vi tilbage og sige, at han bare var en discount Rommedahl, men det er vi da (heldigvis) for gode til...

          ... i stedet vil jeg have ham til at komme ned fra sin høje hest og forsøge at se de personer, der frekventerer dette forum, ud over dem, der er enige med ham, i øjnene.

          Selv formanden for fanklubben linkede den anden dag til et harmdirrende indlæg på Facebook; og jeg ved med garanti at den mand er mere dedikeret end de fleste.

          Der er stor frustration; og meget kort snor - og den korte snor skal der være i en klub, der siden 1977 aldrig er gået længere uden nogen som helst former for metal, pokal eller europæisk deltagelse end den periode der er i gang nu. Og vi ligner heller ikke nogen, der ligefrem er på vej ind på en sti, der en dag kan føre til de ting nu.

          Så fra skakten kan der kun lyde: Når man er journalist burde man vide bedre end at smide om sig med nedsættende ord til dedikerede fodboldfans.

          Jeg foreslår dig til en plads i panelet, hvor du bare får lov til at kalde Jesper Hansen alverdens ting. Det sker nok næppe uden nogen konsekvens.

          Martin Borre bliver inviteret igen.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg ved det ikke - jeg bryder mig bare ikke om, at man bruger sådan et ord. Det er fair nok at synes, at vi er for kritiske; det er fair nok at bande de mest kritiske langt væk - men det ord er under lavmålet; og er udelukkende udtryk for payback; og på ingen måder i tråd med MD's egen, formodentlig ønskede retning af podcasten.

            Så kunne han lige så godt invitere én af os ind i studiet, så vi kan sidde og kalde Jesper Hansen en pubæ i en time.

            MvH ChrisOB
            Hvorfor skulle han dog det ? Det ville jo ikke bringe vi andre fans nogen nyheder. Jeres evige kritik af Jesper H har været gentaget i utallige indlæg på tværs af samtlige tråde i forum, så jeg tror, at selv vi mest fatsvage har læst jeres holdninger. Hvad med at stoppe her, og tage problemstillingen JH med til næste møde hos psykiateren.

            Comment


              #36
              Hvad synes du ellers vi skal diskutere? Den spillemæssige fremgang? Udviklingen i tilskuertal? De mange nye OB-fans der bliver skabt i disse år? Den klare kommunikation? Den inkluderende tilgang til fans?
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Når man ikke retter en så uhyrlige påstand, men i stedet siger "Det var Borre, der sagde det og ikke mig", så er man enig i den påstand/mening.

                MvH ChrisOB
                Der kan man da snakke om en overfortolkning. At MD siger det, er vel netop fordi han tidligere er blevet beskyldt for ikke at respektere forum, og når der kommer en nedsættende bemærkning om forum, vil han så gøre opmærksom på at det ikke var ham der sagde det. Netop for at han ikke igen skal have skyld for ar svine forum til. Men der lykkedes så ikke, for man kan tilsyneladende tolke lige hvad man vil uanset hvad folk siger eller ikke siger. Hvad blev der lige af at give folk the benefit of the doubt? Den gælder måske kun folk du er enig med?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Der kan man da snakke om en overfortolkning. At MD siger det, er vel netop fordi han tidligere er blevet beskyldt for ikke at respektere forum, og når der kommer en nedsættende bemærkning om forum, vil han så gøre opmærksom på at det ikke var ham der sagde det. Netop for at han ikke igen skal have skyld for ar svine forum til. Men der lykkedes så ikke, for man kan tilsyneladende tolke lige hvad man vil uanset hvad folk siger eller ikke siger. Hvad blev der lige af at give folk the benefit of the doubt? Den gælder måske kun folk du er enig med?
                  Bemærk forøvrigt at Martin Borre snakker om da han var spiller (hvor jeg også husker niveauet herinde som væsentligt lavere og langt mere med personlig kritik og tilsvining af spillerne end reel faglig analyse, som der er langt mere af i dag), og at han i samme åndedrag faktisk også kritiserer mediernes karakterer som usaglige. Jeg tror altså ikke der ligger ret meget i det, andet end en pointe om at man som spiller skal passe på med at læse en masse negativt alle mulige steder.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Når man ikke retter en så uhyrlige påstand, men i stedet siger "Det var Borre, der sagde det og ikke mig", så er man enig i den påstand/mening.

                    MvH ChrisOB

                    Ja det vil jeg også syntes , måske ikke den smarteste måde at lokke folk til at smide donationer efter programmet på
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Arghhh. Det er jeg ikke helt enig i
                      Den der tier samtykker..?

                      Affaldsskakten har da ellers været primus motor på en del artikler til Tipsbladet .. hmm...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Ja det vil jeg også syntes , måske ikke den smarteste måde at lokke folk til at smide donationer efter programmet på
                        Hvor mange sådan rigtig aktive debatører er der herinde? 20-30 stk.? Det er næppe det der udgør en ret stor del af det økonomiske grundlag for programmet, såfremt det skulle køre rundt (hvilket jeg for øvrigt ikke tror det gør - det er vist mest på frivillig basis).
                        Jeg synes for øvrigt, som sagt, at I i høj grad overfortolker MD's ord eller mangel på samme. Men det står jer jo helt frit for ikke at lytte til programmet eller støtte det, såfremt I føler jer trådt over tæerne :-)

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Hvor mange sådan rigtig aktive debatører er der herinde? 20-30 stk.? Det er næppe det der udgør en ret stor del af det økonomiske grundlag for programmet, såfremt det skulle køre rundt (hvilket jeg for øvrigt ikke tror det gør - det er vist mest på frivillig basis).
                          Jeg synes for øvrigt, som sagt, at I i høj grad overfortolker MD's ord eller mangel på samme. Men det står jer jo helt frit for ikke at lytte til programmet eller støtte det, såfremt I føler jer trådt over tæerne :-)
                          Jeg vil gætte på de har en fast indtægt om måneden på 2.500 kr. I støtte via. 10’er.

                          Derudover får de vel mobilepay indbetalinger engang imellem, og jeg ved ikke om de har fundet en ny sponsor?

                          Så jo, det er nok på frivillig base. Jeg ved ikke hvordan pengene deles? Hvis ikke de stadigvæk bruges på opgradering af deres udstyr..

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Jeg vil gætte på de har en fast indtægt om måneden på 2.500 kr. I støtte via. 10’er.

                            Derudover får de vel mobilepay indbetalinger engang imellem, og jeg ved ikke om de har fundet en ny sponsor?

                            Så jo, det er nok på frivillig base. Jeg ved ikke hvordan pengene deles? Hvis ikke de stadigvæk bruges på opgradering af deres udstyr..
                            Med 2.500 kr. om måneden er mit bud, at langt størstedelen stadig må gå til produktion af programmet. Opgradering af udstyr, transportomkostninger, forplejning af gæster, drift af hjemmeside osv. Det er i hvert fald ikke nogen høj timeløn der så er tilbage til de involverede..

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Den der tier samtykker..?

                              Affaldsskakten har da ellers været primus motor på en del artikler til Tipsbladet .. hmm...
                              Så hver gang en journalist laver et interview eller en debat, så skal han deklarere, hvor han står ift de udtalelser, der kommer fra de andre?? Arh, den holder altså ikke.

                              Martin Borre har ved flere lejligheder udtalt sig om, at han havde det svært med visse typer af fans og tilråb, som ikke hjalp ham, så hans holdning kan ikke overraske. Dumt ordvalg her, men nu skal vi også passe på med at gøre forum bedre end det er. Her er mange fine indlæg, men her er også tåbelige oneliners og indlæg forsøgt skrevet med en skarp pen (uden man nødvendigvis har forudsætningen), alt sammen skrevet af folk bag anonyme aliaser. Det gælder både kritiske og positive indlæg. Kan godt forstå, at det er svært at navigere rundt i, hvis man ikke følger grundigt med herinde.

                              Jeg synes også, at det kunne være interessant at få et program med nogle af de mere kritiske herinde, men forstår også godt, at man ikke bare springer ud i det, når man gerne vil fremstå som et seriøst medie.

                              Og forøvrigt, hvis man føler sig så overhørt, hvorfor dukker man så ikke op med kritiske spørgsmål og analyser til det dertil indrettede fanarrangement? Hvorfor skal kritikken kun komme fra en spritstiv mand og en ældre herre, som gerne vil have det trykte kampprogram tilbage, ved sådan en lejlighed?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Der kan man da snakke om en overfortolkning. At MD siger det, er vel netop fordi han tidligere er blevet beskyldt for ikke at respektere forum, og når der kommer en nedsættende bemærkning om forum, vil han så gøre opmærksom på at det ikke var ham der sagde det. Netop for at han ikke igen skal have skyld for ar svine forum til. Men der lykkedes så ikke, for man kan tilsyneladende tolke lige hvad man vil uanset hvad folk siger eller ikke siger. Hvad blev der lige af at give folk the benefit of the doubt? Den gælder måske kun folk du er enig med?
                                Så aftaler vi, at jeg giver MD the benefit of the doubt, og du så giver Sheed det samme, right?

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X