Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - Skizofrene OB, transfersnak og skæbnekamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Med det du hørte dér tror du så stadig nogen herinde får en invite? Kan jeg ikke have ret i, at de har en bias? Martin Davidsen er enig i Borres udsagn.

    MvH ChrisOB
    Nu slår han sig på at være journalist først og fremmest. Så det burde der vel ikke være noget problem i hvis man kunne se potentialet i en spændende udsendelse hvor debatører herfra deltager.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig.

      Men kan godt følge det han sagde med at han ikke kunne bruge debatforummet til noget som helst da han var spiller. Og han henviser også til en holdning han fik 11-12 år siden
      Det er heller ikke meningen, han skulle bruge det til noget. Forummet er for OB fans, det eneste spillerne skal tænke på, det er at få sat kritikerne på plads - og det gjorde hans generation mere end den nuværende gør. Hvis skyld er så det? Forum eller dem hvis ansvar det er at OB ikke er til grin?

      Og selv hvis spillerne ikke bryder sig om dette sted - tough nookies - vi var her før jer og er her efter. Og jeg tør vædde med størstedelen af os her er nogle af de mest loyale og dedikerede fans af vores klub, som Borre var så heldig at være en del af.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #18
        Jeg synes faktisk ikke rigtigt, at man kan sige noget til Borres kommentar. Vi skal huske på, at Borre til daglig befinder sig oppe i elfenbenstårnet, hvor den gode smag hersker og debatten altid er saglig.

        https://www.b.dk/kommentarer/det-er-...-jeres-parfume
        https://www.b.dk/kommentarer/pernill...rrebro-er-tabt
        https://www.b.dk/kommentarer/eva-selsing-trump-er-fornuften-der-steg-ned-fra-princippernes-tinder
        https://www.b.dk/kommentarer/eva-selsing-en-arkitektklovn-vender-hjem

        https://www.b.dk/kommentarer/den-nye-besaettelse-2
        Last edited by Sheed; 31-07-2018, 21:55.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nu slår han sig på at være journalist først og fremmest. Så det burde der vel ikke være noget problem i hvis man kunne se potentialet i en spændende udsendelse hvor debatører herfra deltager.
          En journalist der mener noget er en affaldsskakt er ikke interesseret i dialog - han lod jo en tidligere spiller sidde og lave payback på vegne af alle tidligere spillere og personer, der har fået en tur herinde. Det skærper jo ikke ligefrem interessen i en evt, meget hypotetisk invite fra ret mange sider.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Det er heller ikke meningen, han skulle bruge det til noget. Forummet er for OB fans, det eneste spillerne skal tænke på, det er at få sat kritikerne på plads - og det gjorde hans generation mere end den nuværende gør. Hvis skyld er så det? Forum eller dem hvis ansvar det er at OB ikke er til grin?

            Og selv hvis spillerne ikke bryder sig om dette sted - tough nookies - vi var her før jer og er her efter. Og jeg tør vædde med størstedelen af os her er nogle af de mest loyale og dedikerede fans af vores klub, som Borre var så heldig at være en del af.

            MvH ChrisOB
            Hans generation var god, ja. Men Borre var i bedste fald en middelmådig superligaspiller, eller husker jeg forkert?
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              En journalist der mener noget er en affaldsskakt er ikke interesseret i dialog - han lod jo en tidligere spiller sidde og lave payback på vegne af alle tidligere spillere og personer, der har fået en tur herinde. Det skærper jo ikke ligefrem interessen i en evt, meget hypotetisk invite fra ret mange sider.

              MvH ChrisOB
              nu kommer jeg i tvivl.. gav MD Borre ret i hans påstand om at forum er en affaldsskakt? Hvis ja så fangede jeg den ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                nu kommer jeg i tvivl.. gav MD Borre ret i hans påstand om at forum er en affaldsskakt? Hvis ja så fangede jeg den ikke
                Når man ikke retter en så uhyrlige påstand, men i stedet siger "Det var Borre, der sagde det og ikke mig", så er man enig i den påstand/mening.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Ja, det er en skøn debatsektion de holder sig. Berlingskes desperate forsøg på at fastholde læserskaren er ikke køn. Men det samme gælder i øvrigt Politiken og Jyllands-Posten, der lefler for egne segmenter.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                    Ja, det er en skøn debatsektion de holder sig. Berlingskes desperate forsøg på at fastholde læserskaren er ikke køn. Men det samme gælder i øvrigt Politiken og Jyllands-Posten, der lefler for egne segmenter.
                    Det er besides the point, at han arbejder for en avis med tvivlsom debat - affaldsskakt er ren payback på vegne af alle, der er blevet tilsvinet, kritiseret, analyseret herinde, og skal behandles sådan.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Når man ikke retter en så uhyrlige påstand, men i stedet siger "Det var Borre, der sagde det og ikke mig", så er man enig i den påstand/mening.

                      MvH ChrisOB
                      Arghhh. Det er jeg ikke helt enig i

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Arghhh. Det er jeg ikke helt enig i
                        Hvorfor ikke? Hvad betyder det så efter din mening?

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det er "heileri" for begyndere det der :D.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Hvorfor ikke? Hvad betyder det så efter din mening?

                            MvH ChrisOB
                            At han har en anden holdning og var jo igang med de sidste sekunder i programmet. der skulle lukkes ned.
                            Det er muligt at han er af samme holdning, men indtil jeg hører ham sige det vil jeg ikke ligge ord i hans mund

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              At han har en anden holdning og var jo igang med de sidste sekunder i programmet. der skulle lukkes ned.
                              Det er muligt at han er af samme holdning, men indtil jeg hører ham sige det vil jeg ikke ligge ord i hans mund
                              Jeg ligger heller ikke ord i hans mund ved at påstå, at han er enig. Jeg laver en aldeles plausibel formodning.

                              Indtil jeg hører andet, så er det den, jeg går med.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Jeg ligger heller ikke ord i hans mund ved at påstå, at han er enig. Jeg laver en aldeles plausibel formodning.

                                Indtil jeg hører andet, så er det den, jeg går med.

                                MvH ChrisOB
                                Igen. Ikke enig. Syntes du ligge orderne i hans mund og at din plausible formodning er “skyldig indtil andet er bevist”

                                Comment

                                Working...
                                X