Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers FC - Odense Boldklub

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Desuden forventet jeg ikke mathias jørgensen vurderes klar til en starter.

Hvad siger i.?
    Altså af hvad jeg har hørt fra ugens træninger, hvor de spiller A mod B kæden, så har det lignet at MJ får en start-11 plads.

Men på trods af det, så tror jeg stadigvæk de vil skåne ham lidt endnu for det pres. Jeg tror stadigvæk han kommer ind som indhopper.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Nogen der har et bud på en start 11 til i morgen.? Evt. manner, som så træning med 3-5-2 formation?
    Tænker at en sådan formation ville åbne for en starter til Marco lund nede bagved, da cn og jjt formentlig ikke er klar til en starter, og der derfor er brug for tver på midten. Tanken om Lund, kep og ludwig i bagkæden gør mig lidt...spændt
    3-5-2 kunne til gengæld åbne for greve centralt bag angriberne. Det tror jeg ville klæde ham og os.
    Desuden forventet jeg ikke mathias jørgensen vurderes klar til en starter.

Hvad siger i.?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    19 mands trup

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-randers-fc/

JJ og Casper er med

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Er bestemt også ked af at casper ikke er klar, da han ser ud til at fungere godt i deg system. Synes bare ikke det skal være nok til ikke igen at prøve det eneste som har fungeret i de kampe, hvor det har talt. Håber virkelig at man forsøger at ride videre på det fremfor at vores alt for passive 4-4-2 spil
    Jeg er nu også blevet “træt” af vores 4-4-2 som bare ligner noget ingen rigtig har kunne få til at fungere siden LOs tid.
    Forandringens sommer som SFÅ nævner mange gange. Burde nok være et opgør med spillestilen og handle de sidste spillere derefter

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mulighederne er mange. Føler bare det kræver en duracell kanin eller 2 i maskinrummet for at skabe det tryk der skal til. Sådan en er Casper.
    men meget enig omkring Greve og Eske
    Er bestemt også ked af at casper ikke er klar, da han ser ud til at fungere godt i deg system. Synes bare ikke det skal være nok til ikke igen at prøve det eneste som har fungeret i de kampe, hvor det har talt. Håber virkelig at man forsøger at ride videre på det fremfor at vores alt for passive 4-4-2 spil

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Er det bedre at være i dårlig form til 4-4-2 da? Kløve ligner en der ikke er i form pt. Greves form tror jeg egentlig er fin, men han er lidt for meget Kent til at jeg tror at han har fundet sig til rette i Michelsens 4-4-2. Ham vil jeg gerne se i 3-5-2 og så må eske ind i stedet for kløve. Han mangler i hvert fald ikke form!
    Mulighederne er mange. Føler bare det kræver en duracell kanin eller 2 i maskinrummet for at skabe det tryk der skal til. Sådan en er Casper.
    men meget enig omkring Greve og Eske

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Specielt CN syntes jeg er vigtig i den succes vi har haft med 3-5-2 så uden ham og JJ er jeg ikke sikker på at vi vil lykkedes så godt med den opstilling pga manglende form , bredde og skavanker på den centrale midt.

Så jeg tror vi starter i 4-4-2 på søndag
    Er det bedre at være i dårlig form til 4-4-2 da? Kløve ligner en der ikke er i form pt. Greves form tror jeg egentlig er fin, men han er lidt for meget Kent til at jeg tror at han har fundet sig til rette i Michelsens 4-4-2. Ham vil jeg gerne se i 3-5-2 og så må eske ind i stedet for kløve. Han mangler i hvert fald ikke form!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Træls- især for JJT, men også ærgerligt at krigeren CN ikke er til rådighed. 3-5-2er vel også det der har fungeret bedst for os i de første kampe .. jeg håber gutterne snart får lov til at lave det første mål i en kamp
    Specielt CN syntes jeg er vigtig i den succes vi har haft med 3-5-2 så uden ham og JJ er jeg ikke sikker på at vi vil lykkedes så godt med den opstilling pga manglende form , bredde og skavanker på den centrale midt.

Så jeg tror vi starter i 4-4-2 på søndag

Leave a comment:

• manner
    replied
    Der trænes 3-5-2 inden søndagens kamp

https://www.fyens.dk/fodbold/Fire-mi...rtikel/3272919

JJ og Casper ude. Kløve og Drachmann ligner nogle der bliver klar
    Træls- især for JJT, men også ærgerligt at krigeren CN ikke er til rådighed. 3-5-2er vel også det der har fungeret bedst for os i de første kampe .. jeg håber gutterne snart får lov til at lave det første mål i en kamp

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Der trænes 3-5-2 inden søndagens kamp

https://www.fyens.dk/fodbold/Fire-mi...rtikel/3272919

JJ og Casper ude. Kløve og Drachmann ligner nogle der bliver klar

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Synes faktisk Drachmann allerede sidste kamp fik vist at han prøver at opildne og få de andre med og er den ledertype som forhåbentlig falder til på holdet og hjælper det videre. Ved ikke hvad du mener med ingeniør, men tænker du mener en oplægger/spilstyrer og lad os nu lige se JJ under JM inden det..
    Enig i at Tornbjerg manglede at nævne tilgangen Drachman. Ja, der mangler en vigtig spiller eller to mere, men det nuværende er heller ikke spillet godt nok sammen endnu, så Randers kan da godt blive både udafgjort og nederlag - og uden at jeg går amok, hvis der blev kæmpet.
    Det kan blive helt sjovt hvis både centeforsvar og ny målmand skal til at lære at spille sammen :-(

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    det er tidligt, at vi kan se, at truppen er svag, og sårbar. Med det nuværende hold skal vi være glad for en 8. Plads,og vi kommer til at ligge 13-16 i en periode. Jeg har skrevet det før. Det er udemærket arbejdsmændenes vi har, der er så en enkelt eller 2 svende på holdet. Ingen ingeniør, og slet ikke leder på "pladsen".
    Jeg bliver ikke specielt overrasket hvis Rømer bliver kampens spiller. Om MJ skal starte, så tænker jeg hvorfor ikke. Han er den eneste markspiller vi har som har en spidskompetenser, som skiller sig lidt ud. Så må vi håbe teknikken kommer når han er vant til tempoet.
    Synes faktisk Drachmann allerede sidste kamp fik vist at han prøver at opildne og få de andre med og er den ledertype som forhåbentlig falder til på holdet og hjælper det videre. Ved ikke hvad du mener med ingeniør, men tænker du mener en oplægger/spilstyrer og lad os nu lige se JJ under JM inden det..

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det er godt muligt. Men ville hellere se en anden opstilling. Vi må jagte sejren (også for at undgå at krise-snakken om OB begynder igen med kun ét eller to point efter kun tre kampe...). Vi pressede rigtig godt med vores 3-4-1-2 mod SjE. Ville gerne se en offensiv opstilling med Greve centralt ved siden af Drachmann. Hvad naturlig betyder at Greve viser en anden tilgang med mere "CN-attitude" end sidste kamp.
    Gryte
    KEP Tverskov Ludwig
    Ryan Greve Drachmann JBL
    Eskesen
    Jørgensen AK
    det er tidligt, at vi kan se, at truppen er svag, og sårbar. Med det nuværende hold skal vi være glad for en 8. Plads,og vi kommer til at ligge 13-16 i en periode. Jeg har skrevet det før. Det er udemærket arbejdsmændenes vi har, der er så en enkelt eller 2 svende på holdet. Ingen ingeniør, og slet ikke leder på "pladsen".
    Jeg bliver ikke specielt overrasket hvis Rømer bliver kampens spiller. Om MJ skal starte, så tænker jeg hvorfor ikke. Han er den eneste markspiller vi har som har en spidskompetenser, som skiller sig lidt ud. Så må vi håbe teknikken kommer når han er vant til tempoet.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Nu bor jeg på djævleøen, så den holder ikke. :-)
    Og jeg er meget glad for konen også.
    Så skriv nu nogle gode kommentarer til kampen. :-)
    Det vil jeg gerne. Og god fornøjelse til jer begge med koncerten. :-)

Leave a comment:

• koki66
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Køb en stor blomsterbuket og fortæl hende at I må spare penge nu og tage Lillebæltsbroen i sted af Storebæltsbroen søndag... ;-)
    Nu bor jeg på djævleøen, så den holder ikke. :-)
    Og jeg er meget glad for konen også.
    Så skriv nu nogle gode kommentarer til kampen. :-)

Leave a comment:

Working...
X