Oprindeligt indsendt af FFM
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Randers FC - Odense Boldklub
Collapse
X
-
Jo jo og sidst var det Rømer som skulle være forskellen. Jeg medgiver at JD har noget mere af den rigtige attitude i forhold til andre indkøb. Men holdet er, mand for mand dårligere end sidste år. Oprykkerne er ikke dårligere, og der kommer næppe en Lyngby sag i år, så det kan godt blive med røven i vandskorpen. Nu er Vendsyssel lige kommet bagud mod FCN, men de har næsten matchet dem.
-
Bare husk at afmelde skidtet med det samme.Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlægEurosport Player... Du kan få syv dage gratis, hvis du ikke har været kunde tidligere :)
Leave a comment:
-
Eurosport Player... Du kan få syv dage gratis, hvis du ikke har været kunde tidligere :)
Leave a comment:
-
Kan man streame kampen et sted? Har kun viaplay og der bliver den selvfølgelig ikke vist
Leave a comment:
-
Synes også at ham fortjener der og ville gerne se ham fra første minut. Men kan også forestille mig at starte med "mere erfaren" folk og smide MJ igen ind i 2. halvleg.Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægHvis IKKE Mathias Jørgensen starter inde, vil jeg allerede sige Jacob Michelsen var en fejl..
Leave a comment:
-
Hvis IKKE Mathias Jørgensen starter inde, vil jeg allerede sige Jacob Michelsen var en fejl..Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægNæste kamp i programmet er en udebane tur til Randers, søndag kl. 14:00
Er det på sin plads at råbe ryst posen?
Er det for tidligt at lade Mathias Jørgensen starte inde og hvad med Julius Eskesen?
Er Jens Jakob Thomasen fit og klar til at starte inde?
Skal der prøves noget nyt i det centrale forsvar?
Skal der ændres formation?
Leave a comment:
-
Jeg tror (og håber) du undervurderer den indflydelse som en Drachmann kan have på det her hold. Jeg ser os som styrket netop grundet ham. Selvfølgelig skal han spilles ind ligesom alle andre spillere, men at få ro og lederskab ind på den position vil umiddelbart kunne betyde meget og forhåbentlig sprede sig.Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet store problem er, at vi ikke er bedre. Folk ønsker så meget succes, så de glemmer fakta. Vores hold i dag er dårligere end det hold vi havde for et år siden. Gyte lavede mirakler, og dermed så forsvaret bedre ud end det var.
Kan en ny træner ændre det? Jeg tror det skal markante udskiftninger til før det vender. Det er nytteløst at sætte JH til at rydde op i egen inkompetence endnu engang. Den optimale placering med vores nuværende hold er en 8. plads, men da oprykkerne ser stærkere ud end længe, så kan vi godt ende i playoffs. Mest vigtigt er det, at vi får en leder til forsvaret. Han skal være en klar top 6 spiller, så må fremtidens hold bygges op ud fra ham.
Desværre tror jeg at langt hovedparten af Horsens forsvarsstyrke fra sidste efterår løber rundt hos FCM, og at AL skal have en supermarker for at slå til.
Leave a comment:
-
19 mand tyder på at der er tvivl om mindst én spiller. Det er vel Drachmann, CN eller Ryan, hvis man skal tro meldingerne fra træning. Det er samtidig 3 af de vigtigste i en 3-5-2, så det kan godt blive en lang dag.Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg er godt nok spændt på hvad vi kan forvente os idag. Randers og på udebane, flere spillere som er småskadet eller ikke ha trænet fuldt med i ugens løb - jeg forventer det værste.
Vi taber 2-1 og allerede nu vil vi være i krise med henblik på kommende modstandere.
Omvendt vil det være vigtigt at se en Desler i JM’s system før vinduet lukker og en wingback må være hans største chance.
Jeg kan ikke se en femmands midtbane uden Janus D.
Leave a comment:
-
Jeg er godt nok spændt på hvad vi kan forvente os idag. Randers og på udebane, flere spillere som er småskadet eller ikke ha trænet fuldt med i ugens løb - jeg forventer det værste.
Vi taber 2-1 og allerede nu vil vi være i krise med henblik på kommende modstandere.
Leave a comment:
-
Det store problem er, at vi ikke er bedre. Folk ønsker så meget succes, så de glemmer fakta. Vores hold i dag er dårligere end det hold vi havde for et år siden. Gyte lavede mirakler, og dermed så forsvaret bedre ud end det var.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDagens største spørgsmål er om JJ starter inde. Han er vores eneste kreative midt. Taber vi i dag er vi i krise. De næste kampe får vi ingen point.
Kan en ny træner ændre det? Jeg tror det skal markante udskiftninger til før det vender. Det er nytteløst at sætte JH til at rydde op i egen inkompetence endnu engang. Den optimale placering med vores nuværende hold er en 8. plads, men da oprykkerne ser stærkere ud end længe, så kan vi godt ende i playoffs. Mest vigtigt er det, at vi får en leder til forsvaret. Han skal være en klar top 6 spiller, så må fremtidens hold bygges op ud fra ham.
Desværre tror jeg at langt hovedparten af Horsens forsvarsstyrke fra sidste efterår løber rundt hos FCM, og at AL skal have en supermarker for at slå til.
Leave a comment:
-
Næ det gør han nok ikke. Og jeg er heller ikke optimist mht dagens kamp. Udebane og OB ... Så ved vi det bliver svært.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er allerede nået der til hvor de bange anelser overstiger spændingsglæden. Vi har ikke spillet 3. Kamp endnu
Tror ikke JJ starter inde. Han har vidst kun småtrænet med de sidste dage
Leave a comment:
-
Jeg er allerede nået der til hvor de bange anelser overstiger spændingsglæden. Vi har ikke spillet 3. Kamp endnuOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDagens største spørgsmål er om JJ starter inde. Han er vores eneste kreative midt. Taber vi i dag er vi i krise. De næste kampe får vi ingen point.
Tror ikke JJ starter inde. Han har vidst kun småtrænet med de sidste dage
Leave a comment:
-
Dagens største spørgsmål er om JJ starter inde. Han er vores eneste kreative midt. Taber vi i dag er vi i krise. De næste kampe får vi ingen point.
Leave a comment:
-
Men på trods af det, så tror jeg stadigvæk de vil skåne ham lidt endnu for det pres. Jeg tror stadigvæk han kommer ind som indhopper.[/QUOTE]
Tror jeg også. Og synes egentlig også det er fornuftigt nok at skærme ham lidt
Leave a comment:
Leave a comment: