Jeg er vild med M. Jørgensen, men så jeg rigtigt fra tribunen, at han efter 3 minutter på banen smed sørge bindet bag målet?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD - OB-Sønderjyske 22. juli, 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægYou do the math - Skolnik fra start i Randers.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlægNu har vi alle herinde (næsten) givet ros incl mig selv, til Ludwig i opstarten, men hvor har han været skidt. Det er ikke alle der kan klare presset rent mentalt, ved og spille i OB. Se bare på Rømer som spiller en god kamp for Randers i dag. Vi har brug for den venstre benet midterforsvar som kan slå de rigtige afleveringer og forsvare. Skolnik på bænken kunne være en mulighed, han virker kølig i sit spil og forsvar godt. Alder er ingen betydning se bare på MJ og Eskesen i dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSkolnik overfor mølvadgaard? Han er sgu for splejses og vi så sidst at mølvadgaard spiste Lund og gjorde som det passede ham. Det kan godt være Skolnik bliver bedre end lund, men han bliver ikke en etableret midterforsvar før at han er blevet stærkere og får nogle kampe på reserveholdet og bliver modnet den vej. Ludwig har utvivlsomt været ringe, men alle der har set ham spille tidligere ved at han er bedre og det skal nok komme. Det skal dog være snart, hvis han skal holde sin startplads, for vi har ikke råd til det her med den her start. Det bliver bare ikke Skolnik endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSkolnik overfor mølvadgaard? Han er sgu for splejses og vi så sidst at mølvadgaard spiste Lund og gjorde som det passede ham. Det kan godt være Skolnik bliver bedre end lund, men han bliver ikke en etableret midterforsvar før at han er blevet stærkere og får nogle kampe på reserveholdet og bliver modnet den vej. Ludwig har utvivlsomt været ringe, men alle der har set ham spille tidligere ved at han er bedre og det skal nok komme. Det skal dog være snart, hvis han skal holde sin startplads, for vi har ikke råd til det her med den her start. Det bliver bare ikke Skolnik endnu.
Comment
-
Mathias Jørgensen har helt sikkert en god næse og en varm fod, men jeg synes også godt at man kan se, at han stadigvæk skal lægge på teknisk. Jeg synes at der var en del førstegangsberøringer, som smuttede fra ham. Men spændende det er han helt sikkert og han skal nok få lavet på den gode side af 5 mål i år, tror jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSkolnik er ikke aktuel overhovedet. Lad ham nu lige få en U19 sæson og nogle reserveholdskampe. Jeg tror nu stadig på Ludwig men det er klart at der skal ske en afstemning i det forsvar. På den store klinge
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægMathias Jørgensen har helt sikkert en god næse og en varm fod, men jeg synes også godt at man kan se, at han stadigvæk skal lægge på teknisk. Jeg synes at der var en del førstegangsberøringer, som smuttede fra ham. Men spændende det er han helt sikkert og han skal nok få lavet på den gode side af 5 mål i år, tror jeg.
Comment
-
Mathias Jørgensen er meget stolt af fansenes sang til ham.
http://obstruktion.dk/mathias-j-jeg-fik-kuldegysninger/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægMathias Jørgensen er meget stolt af fansenes sang til ham.
http://obstruktion.dk/mathias-j-jeg-fik-kuldegysninger/
Man har det satme næsten som en stolt far der ser sin egen knægt løbe rundt. Hvor er det dog vigtigt med en succes historie i denne lidt trælse tid
Også dejligt at se Eske idag. Han gjorde det også super godt i den tid han var inde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg17 år er han. Mathias Jørgensen kan blive MEGET spændende!"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Janus Drachmann mener, det var helt fortjent, at holdet blev buhet ud til pausen, men han glæder sig over den moral, holdet viste i 2. halvleg.
http://obstruktion.dk/drachmann-fort...ud-til-pausen/
Comment
Comment