Må ikke håbe for Superligaen at dette er niveauet for kampene... Godt nok ringe omgang
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD - OB-Sønderjyske 22. juli, 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægPrøvede lige at kigge med i kampen i reklamepause for formel 1, og nu sidder jeg også helt ude på kanten af stolen, og håber. I det mindste er det blevet meget bedre i 2. halvleg.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Jeg tror og håber at JM allerede nu er blevet så meget klogere, at vi får 3 point næste gang: 3-5-2 og med Matthias og Eskesen.
Det store spørgsmål for mig er Ludwig. Men klogt at lade Tverskov hjælpe mere til bag. Kan næsten ikke bære hvis Ludwig (også) er lort. Jeg vælger at tro på, at JH er blevet bedre end sikker yt. Det skal vise sig meget snart.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEnig . Og kan vi så få Kløve , Helenius , Tver og Ludwig væk fra start 11’eren næste gang ..
Hvis Kasper Larsen har niveauet, så synes jeg man skal gå all in på at få ham signet!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægHvem fanden vil du så have i midterforsvaret? Festersen? Men giver dig ret, Ludwig har fået en katastrofal start i striwet.
Hvis Kasper Larsen har niveauet, så synes jeg man skal gå all in på at få ham signet!
Det vil være for stor en indrømmese hvis man allerede skal købe en ny og tredie Cf på kort tid .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEnig . Og kan vi så få Kløve , Helenius , Tver og Ludwig væk fra start 11’eren næste gang ..Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægTjaa så smid Tver derned og giv ham chancen .
Det vil være for stor en indrømmese hvis man allerede skal købe en ny og tredie Cf på kort tid .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægTjaa så smid Tver derned og giv ham chancen .
Det vil være for stor en indrømmese hvis man allerede skal købe en ny og tredie Cf på kort tid .
Comment
-
Nøj, det midterforsvar sejler - afstemningen er helt gal og KEP og Ludwig duer slet ikke sammen som typer. Håber Michelsen indser det og lader Ludwig hvile lidt, mens Tverskov kommer tilbage i forsvaret. Må tage alt i mig igen om Ludwig som en spillende forsvarer; han er en tonser, og to boldsvage tonsere i midterforsvaret ligner en katastrofe. Det bliver aldrig godt, selv om det kan blive bedre.
På den positive front skal Drachmann nok blive god for os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNøj, det midterforsvar sejler - afstemningen er helt gal og KEP og Ludwig duer slet ikke sammen som typer. Håber Michelsen indser det og lader Ludwig hvile lidt, mens Tverskov kommer tilbage i forsvaret. Må tage alt i mig igen om Ludwig som en spillende forsvarer; han er en tonser, og to boldsvage tonsere i midterforsvaret ligner en katastrofe. Det bliver aldrig godt, selv om det kan blive bedre.
På den positive front skal Drachmann nok blive god for os.
Comment
Comment