Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Janus Drachmann
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAt træningskvaliteten i OB skulle være dårligere giver jeg ikke meget for.
De har bare meget bedre spillere end os. Så derfor virker kvaliteten højere.
Slut. Punktum
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAt træningskvaliteten i OB skulle være dårligere giver jeg ikke meget for.
De har bare meget bedre spillere end os. Så derfor virker kvaliteten højere.
Slut. Punktum
Drachmann bidrog tilsyneladende til en god træningskultur i FCM, hvilket ikke nødvendigvis hører sammen med spillerfærdigheder, men med indstilling, hvilket i den grad er noget vi mangler i kamp.
Når tingene ikke lige kører.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægTror godt nok også man skal passe på med at læse noget i den udtalelse. Personligt tror jeg bare han mener han skal vænne sig til at blive trænet af Michelsen igen. Ikke fordi det er særligt hårdt, men fordi alle trænere vel har deres egen stil og nu har han vænnet sig til Thorups over de sidste 1,5 år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægNår man har bedre spillere, der både er ledere til træning og kamp, så er det for mig klart, at kvaliteten ikke bare virker højere, den ER højere.
Drachmann bidrog tilsyneladende til en god træningskultur i FCM, hvilket ikke nødvendigvis hører sammen med spillerfærdigheder, men med indstilling, hvilket i den grad er noget vi mangler i kamp.
Når tingene ikke lige kører.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet tror jeg ikke. Janus Blond er her siden et år og før havde vi næsten to år med Simon Hollyhead. Så der var to forskellige mænd ansvarlig for den fysiske træning i de sidste tre år. Begge med erfaring og succes i andre klubber. Kan ikke forestille mig at ansvaret for underpræsterende spiller skulle søges der.
Hvis du læser den måske bedste fodboldbold nogensinde, Joakim Jakobsens Tynd Luft, forstår man noget mere om de mekanismer der skal til for at skabe et superhold som det til Mexico-VM. Og det er også noget med hieraki, fælles hammel, fælleskab, at kunne lide at være sammen og glæden ved at spille bold. Måske er det så mere der, det ligger/lå.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg ved godt, at vi skulle have forbedret os der. Men netop med Drachmans udtalelse får jeg jo bange anelser. Forventede da det var blevet langt bedre. Fysisk træning er jo ikke kun kondition og muskelmasse men også smidighed. Måske bemærker jeg for dårligt at også andre hold har svært ved at ramme hinanden eller slå en præcis bold, men du skal altså den rette kropsfornemmelse for at kunne det. Er du stiv mm kan du det dårligere.
Hvis du læser den måske bedste fodboldbold nogensinde, Joakim Jakobsens Tynd Luft, forstår man noget mere om de mekanismer der skal til for at skabe et superhold som det til Mexico-VM. Og det er også noget med hieraki, fælles hammel, fælleskab, at kunne lide at være sammen og glæden ved at spille bold. Måske er det så mere der, det ligger/lå.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMen spillere som Ryan synes jeg alligevel giver en god indikation af at folk ved hvad de laver. En mand som Esbjerg jo stort set havde afskrevet som en der aldrig ville spille kontinuerligt og (7-9-13) nu ligner han er klar igen.
Og hvad er der sket med Desler, som funklede i begyndelsen og blev udtaget til ungdomslandshold og nu ikke er på holdet mere. Er de andre reelt bedre end ham? Altså nok her og nu, men hvor blev det store potentiale af. Blev hans lyst og spilleglæde kvalt som back. Ved det ikke. Kan jo godt være noget personligt/privat, der spiller ind.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg synes også det er opløftende (endelig) at det ser ud til at det er lykkes rigtigt godt med Ryan. Men husk også at han blev indkøbt som skadet til en position, hvor vi manglede ham og manglede ham der ret længe.
Og hvad er der sket med Desler, som funklede i begyndelsen og blev udtaget til ungdomslandshold og nu ikke er på holdet mere. Er de andre reelt bedre end ham? Altså nok her og nu, men hvor blev det store potentiale af. Blev hans lyst og spilleglæde kvalt som back. Ved det ikke. Kan jo godt være noget personligt/privat, der spiller ind."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Vi har haft en snak med Janus Drachmann om opstarten.
http://obstruktion.dk/drachmann-godt...e-i-gang-igen/
Comment
Comment