Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Janus Drachmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Så er vores interview med Drachmann klar.

    Han fortæller bl.a., at interessen fra OB ikke er ny, at han ikke har nogle problemer med faciliteterne i Ådalen, og at han vil spille resultatorienteret fodbold.

    http://obstruktion.dk/drachmann-inte...ob-er-ikke-ny/
    et meget ærligt interview bla hvorfor han skiftede tak

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Man Kan så snakke om lønnen er for stor. Men nu har vi efterhånden længe skreget på nogle vilje og fight til at påvirke hele truppen. At han så i det sidste år af kontrakten måske er mere ude end inde af holdet tror jeg ikke vil rykke ved at han vil piske holdet frem både til træning og kamp. Og forhåbentlig også give noget af det videre.
      Vi kender jo ikke lønnen. Men det er nok i den høje ende. Men hellere ham til 150k end Jønne

      Comment


        #93
        Han syntes træningen var hård. Det lyder da lovende:-)

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Han syntes træningen var hård. Det lyder da lovende:-)
          Studsede også lidt over:

          "Jeg skal selvfølgelig lige have et par træningspas, for jeg har jo været vant til at træne anderledes de sidste halvandet år."

          Gad vide hvad det betyder? At træningen var mindre fysisk og mere taktisk og/eller teknisk i FCM? Men jeg håber da ikke, at det var den hårde fysiske træning der gjorde, at de var så energiforladte i søndags.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Han syntes træningen var hård. Det lyder da lovende:-)
            Nu er det ikke nødvendigvis smart at træne hårdt når sæsonen er startet ... hvis det er det han indikerer.
            Der kommer flere skader nu, i hørte det først her.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Nu er det ikke nødvendigvis smart at træne hårdt når sæsonen er startet ... hvis det er det han indikerer.
              Der kommer flere skader nu, i hørte det først her.
              Arghh:-) Men nu er sæsonen så heller ikke startet nu. Den hårde træning skulle gerne være taget i "opstarten". Jeg syntes bare det er interressant at han siger det er hårdere og anderledes her(ja der tolkes måske lige rigeligt ud af den lille bid). Jeg ville have gættet på at de træner hårdere end os rent fysisk i FCM, med den stil de kører.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Glimrende interview!

                (Men hvor vil jeg dog gerne være fri for, at OBs spillere skal rende rundt i det der gule lort, om det så er som 3. trøje eller træningstrøje. Drømte om at det var et overstået kapitel efter træningskampene)
                Ja tak væk med de forfærdelige øjebæer af nogle trøjer ..der er sgu også mere end rigeligt Horsens dna/look A like i klubben i forvejen .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Arghh:-) Men nu er sæsonen så heller ikke startet nu. Den hårde træning skulle gerne være taget i "opstarten". Jeg syntes bare det er interressant at han siger det er hårdere og anderledes her(ja der tolkes måske lige rigeligt ud af den lille bid). Jeg ville have gættet på at de træner hårdere end os rent fysisk i FCM, med den stil de kører.
                  FCM træner tilsyneladende bedre. Så der kan (igen) være grund til at være opmærksom på om spillerne stadig trænes forkert fysisk. Det kunne nemlig være en forklaring på de mange, der bliver dårligere, når de kommer hertil, og som bliver bedre, når de er et andet sted igen.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    FCM træner tilsyneladende bedre. Så der kan (igen) være grund til at være opmærksom på om spillerne stadig trænes forkert fysisk. Det kunne nemlig være en forklaring på de mange, der bliver dårligere, når de kommer hertil, og som bliver bedre, når de er et andet sted igen.
                    Mindes ikke sønderjyske blev dårligere da Janus Blond var fysisk træner der.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      FCM træner tilsyneladende bedre. Så der kan (igen) være grund til at være opmærksom på om spillerne stadig trænes forkert fysisk. Det kunne nemlig være en forklaring på de mange, der bliver dårligere, når de kommer hertil, og som bliver bedre, når de er et andet sted igen.
                      Eksempler?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        FCM træner tilsyneladende bedre. Så der kan (igen) være grund til at være opmærksom på om spillerne stadig trænes forkert fysisk. Det kunne nemlig være en forklaring på de mange, der bliver dårligere, når de kommer hertil, og som bliver bedre, når de er et andet sted igen.
                        Vi har jo hovedsagelig drenge på holdet hvor FCM er fyldt med mandfolk. Så det er vel klart at de kan trænes fysisk hårdere.

                        Og det sidste du skriver tror jeg bare er noget man føler som fan. Tror hverken vi er bedre eller værre end de fleste andre sammenlignlige klubber

                        Comment


                          Altså nu skal vi vel også tage hele sætningen med inden vi fuldstændig dømmer kvaliteten af træningen.
                          "Jeg synes, det var hårdt i dag, men det er måske varmen, der trykker."

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Altså nu skal vi vel også tage hele sætningen med inden vi fuldstændig dømmer kvaliteten af træningen.
                            "Jeg synes, det var hårdt i dag, men det er måske varmen, der trykker."
                            han kan vel heller ikke sige, at det var en let træning. Det ville se underligt ud.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              FCM træner Tuan bedre. Så der kan (igen) være grund til at være opmærksom på om spillerne stadig trænes forkert fysisk. Det kunne nemlig være en forklaring på de mange, der bliver dårligere, når de kommer hertil, og som bliver bedre, når de er et andet sted igen.
                              Det tror jeg ikke. Janus Blond er her siden et år og før havde vi næsten to år med Simon Hollyhead. Så der var to forskellige mænd ansvarlig for den fysiske træning i de sidste tre år. Begge med erfaring og succes i andre klubber. Kan ikke forestille mig at ansvaret for underpræsterende spiller skulle søges der.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                At træningskvaliteten i OB skulle være dårligere giver jeg ikke meget for.
                                De har bare meget bedre spillere end os. Så derfor virker kvaliteten højere.

                                Slut. Punktum

                                Comment

                                Working...
                                X