Oprindeligt indsendt af OBstruktion
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Janus Drachmann
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMan Kan så snakke om lønnen er for stor. Men nu har vi efterhånden længe skreget på nogle vilje og fight til at påvirke hele truppen. At han så i det sidste år af kontrakten måske er mere ude end inde af holdet tror jeg ikke vil rykke ved at han vil piske holdet frem både til træning og kamp. Og forhåbentlig også give noget af det videre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægHan syntes træningen var hård. Det lyder da lovende:-)
"Jeg skal selvfølgelig lige have et par træningspas, for jeg har jo været vant til at træne anderledes de sidste halvandet år."
Gad vide hvad det betyder? At træningen var mindre fysisk og mere taktisk og/eller teknisk i FCM? Men jeg håber da ikke, at det var den hårde fysiske træning der gjorde, at de var så energiforladte i søndags.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægHan syntes træningen var hård. Det lyder da lovende:-)
Der kommer flere skader nu, i hørte det først her.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægNu er det ikke nødvendigvis smart at træne hårdt når sæsonen er startet ... hvis det er det han indikerer.
Der kommer flere skader nu, i hørte det først her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægGlimrende interview!
(Men hvor vil jeg dog gerne være fri for, at OBs spillere skal rende rundt i det der gule lort, om det så er som 3. trøje eller træningstrøje. Drømte om at det var et overstået kapitel efter træningskampene)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægArghh:-) Men nu er sæsonen så heller ikke startet nu. Den hårde træning skulle gerne være taget i "opstarten". Jeg syntes bare det er interressant at han siger det er hårdere og anderledes her(ja der tolkes måske lige rigeligt ud af den lille bid). Jeg ville have gættet på at de træner hårdere end os rent fysisk i FCM, med den stil de kører.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægFCM træner tilsyneladende bedre. Så der kan (igen) være grund til at være opmærksom på om spillerne stadig trænes forkert fysisk. Det kunne nemlig være en forklaring på de mange, der bliver dårligere, når de kommer hertil, og som bliver bedre, når de er et andet sted igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægFCM træner tilsyneladende bedre. Så der kan (igen) være grund til at være opmærksom på om spillerne stadig trænes forkert fysisk. Det kunne nemlig være en forklaring på de mange, der bliver dårligere, når de kommer hertil, og som bliver bedre, når de er et andet sted igen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægFCM træner tilsyneladende bedre. Så der kan (igen) være grund til at være opmærksom på om spillerne stadig trænes forkert fysisk. Det kunne nemlig være en forklaring på de mange, der bliver dårligere, når de kommer hertil, og som bliver bedre, når de er et andet sted igen.
Og det sidste du skriver tror jeg bare er noget man føler som fan. Tror hverken vi er bedre eller værre end de fleste andre sammenlignlige klubber
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægAltså nu skal vi vel også tage hele sætningen med inden vi fuldstændig dømmer kvaliteten af træningen.
"Jeg synes, det var hårdt i dag, men det er måske varmen, der trykker."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægFCM træner Tuan bedre. Så der kan (igen) være grund til at være opmærksom på om spillerne stadig trænes forkert fysisk. Det kunne nemlig være en forklaring på de mange, der bliver dårligere, når de kommer hertil, og som bliver bedre, når de er et andet sted igen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment